abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195991256
Oh het is weer begonnen maar eens kijken dan. Ik ben wel blij dat ik niks tegen piraterij heb, videoland :')
pi_195996341
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Waar blijft de aflevering van vandaag? Hoe laat komt deze doorgaans online op Videoland?
Ik had hem zondagochtend al bekeken, dus staat volgens mij vanaf zondagochtend online op VL?

Ep 6 - Camp Elegance
pi_195996998
Vind het wel weer een geslaagd seizoen. Net even wat meer actie ook in vergelijking met de vorige seizoenen. Alleen is Chris Rock als gangsterbaas wel een enorme mispeer.
pi_195997097
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Ik had hem zondagochtend al bekeken, dus staat volgens mij vanaf zondagochtend online op VL?

Ep 6 - Camp Elegance
We zitten al bij EP7.

Videoland is gewoon kut met hun: elke zondag slogan.
pi_195998184
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:

[..]

We zitten al bij EP7.

Videoland is gewoon kut met hun: elke zondag slogan.
Aha, dat wist ik niet. Dan kijk ik dus iedere zondag de één na laatste aflevering :)
Geen idee wanneer de nieuwste er op staat dan.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 november 2020 @ 14:50:34 #56
335263 freaky40
pi_196001287
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Ik had hem zondagochtend al bekeken, dus staat volgens mij vanaf zondagochtend online op VL?

Ep 6 - Camp Elegance
Ik moest mijn Apple TV Videoland app even opnieuw opstarten toen stond hij er tussen de nieuwste aflevering. Dit nadat ik de aflevering al had gezien via de iPhone app van Videoland. Vanochtend stond hij tussen 'verder kijken' op de hoofdpagina. Het gaat dus nog steeds niet lekker met die app van Videoland...update niet goed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_196112545
Chris Rock is op zich vermakelijk om naar te kijken, maar een goede maffiabaas is hij niet. Die hele Gaetano is echt lachwekkend. Ik weet niet of ze hem bewust zo lachwekkend hebben gemaakt of dat de acteur gewoon flink aan overacting doet (lees: niet kan acteren), maar het lijkt echt nergens op.

Verder vind ik het wel een interessante slowburner en merk ik wel motivatie om verder te blijven kijken. Ik heb het gevoel dat je als kijker wel in de richting geduwd wordt om het voor de Blacks op te nemen, maar ik vraag me af of het niet alsnog met een totale slachtpartij gaat eindigen waarbij alleen Irish en Satchel het overleven.

Interessant seizoen maar het haalt het uiteraard niet bij seizoen 1 (dat ik nu weer opnieuw aan het bekijken ben). Dat seizoen schaar ik echt onder de cult, zoals een Big Lebowski of Pulp Fiction.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196197129
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 09:54 schreef JohnDDD het volgende:
Chris Rock is op zich vermakelijk om naar te kijken, maar een goede maffiabaas is hij niet. Die hele Gaetano is echt lachwekkend. Ik weet niet of ze hem bewust zo lachwekkend hebben gemaakt of dat de acteur gewoon flink aan overacting doet (lees: niet kan acteren), maar het lijkt echt nergens op.

Verder vind ik het wel een interessante slowburner en merk ik wel motivatie om verder te blijven kijken. Ik heb het gevoel dat je als kijker wel in de richting geduwd wordt om het voor de Blacks op te nemen, maar ik vraag me af of het niet alsnog met een totale slachtpartij gaat eindigen waarbij alleen Irish en Satchel het overleven.

Interessant seizoen maar het haalt het uiteraard niet bij seizoen 1 (dat ik nu weer opnieuw aan het bekijken ben). Dat seizoen schaar ik echt onder de cult, zoals een Big Lebowski of Pulp Fiction.
Eens! Behalve dat stukje over Chris Rock. Ik vind hem juist heel sterk overkomen, en begint ook steeds beter in zijn rol te komen. Maar die Gaetano gast kan echt helemaal niet acteren. :') iedere scène met die gast is cringe waardig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_196204573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 04:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Eens! Behalve dat stukje over Chris Rock. Ik vind hem juist heel sterk overkomen, en begint ook steeds beter in zijn rol te komen. Maar die Gaetano gast kan echt helemaal niet acteren. :') iedere scène met die gast is cringe waardig
Ergens moeten ze dat bewust hebben gedaan, maar ik word er echt niet goed van. Had gehoopt dat ze hem snel dood zouden maken ...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196215885
Pas een paar afleveringen gezien maar dit seizoen is echt moker goed _O_
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 15 november 2020 @ 12:29:04 #61
335263 freaky40
pi_196253409
Ik weet het niet. Ik vond de vorige seizoenen interessanter. Ik vind eigenlijk de verhaallijn van die psychopathische zuster interessanter en kan me die verhaalijnen van die maffia families niet zo boeien, beetje cliché. Ik kijk het seizoen wel uit, daar niet van maar hopelijk krijgt die zuster een grotere verhaallijn.
Dit seizoen ziet er wel erg goed uit, mooie productie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_196268716
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 11:48 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Aha, dat wist ik niet. Dan kijk ik dus iedere zondag de één na laatste aflevering :)
Geen idee wanneer de nieuwste er op staat dan.
Ik kan het nu zelf ook testen. Ja, Videoland loopt een week achter.
pi_196268958
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik kan het nu zelf ook testen. Ja, Videoland loopt een week achter.
Qua gebruiksgemak loopt Videoland helaas 10 jaar achter... en helaas ook geen Engelse subs. Dan maar weer downloaden.
pi_196349207
Nog 3 afleveringen zie ik, de gratis proefperiode van 14 dagen kan bijna worden gestart bij Videoland.

[ Bericht 4% gewijzigd door tompsv18 op 21-11-2020 15:15:35 ]
pi_196372124
Vreemde laatste aflevering..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_196473297
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 02:39 schreef FireFox1 het volgende:
Vreemde laatste aflevering..
welke bedoel je?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196488129
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

welke bedoel je?
pi_196488340
Wat een seizoen weer _O_
pi_196489785
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

welke bedoel je?
Dit ja :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_196568224
Opnieuw prachtig, dit mag voor mij nog jaren doorgaan.

Al eerder gezegd hier, het is even inkomen, maar dan heb je ook wat.
Zeldzaam mooie fotografie, boeiende karakters en op het einde een mooie brug naar seizoen 2, genieten dit.

De acteur die Gaetano speelt (waar sommigen hier moeite mee hebben) is een bekende Italiaans acteur, Salvatore Esposito. Hij heeft o.a. de hoofdrol in Gomorrah. (ook een fijne serie trouwens)
pi_196569566
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 18:49 schreef fliert het volgende:
Opnieuw prachtig, dit mag voor mij nog jaren doorgaan.

Al eerder gezegd hier, het is even inkomen, maar dan heb je ook wat.
Zeldzaam mooie fotografie, boeiende karakters en op het einde een mooie brug naar seizoen 2, genieten dit.

De acteur die Gaetano speelt (waar sommigen hier moeite mee hebben) is een bekende Italiaans acteur, Salvatore Esposito. Hij heeft o.a. de hoofdrol in Gomorrah. (ook een fijne serie trouwens)
Ik vond de brug naar het vorige seizoen toch wel tegenvallen. Die was helemaal op het eind en heel summier. De karakters op zich vond ik niet slecht, maar ook niet heel boeiend. Die Esposito: het zal wel dat dat een bekende acteur is, maar in deze serie kwam hij over als een idioot.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 december 2020 @ 13:15:02 #72
335263 freaky40
pi_196579749
Laatste aflevering staat er op. Dacht even dat vorige week de laatste was, maar er is nog een episode 11. Vond dit toch een minder seizoen. Ik vond de vorige seizoenen vermakelijker moet ik zeggen. Dus misschien is het ook wel goed dat het nu stopt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206616418
‘Fargo’ Adds Dave Foley As Series Regular For Season 5

https://deadline.com/2022(...)season-5-1235166140/

quote:
The latest installment is set in 2019, and asks the question: when is a kidnapping not a kidnapping, and what if your wife isn’t yours?

Foley will also co-star alongside previously announced Juno Temple, Jon Hamm, Joe Keery, Lamorne Morris, and Richa Moorjani. David Rysdahl, Sam Spruell, Jessica Pohly and Nick Gomez round out the cast.

Noah Hawley (creator/writer/director), and his production company 26 Keys, lead the creative team behind the latest installment. Warren Littlefield and his production company The Littlefield Company, also serves as Executive Producer along with Joel & Ethan Coen, Steve Stark of Toluca Pictures, Kim Todd, and Vincent Landay.

Fargo is produced by MGM Television and FX Productions, with MGM Television serving as the lead studio and MGM distributing the series internationally.

Most recently, Foley starred in the revived one season special of Kids in the Hall which he created and executive produced for Amazon and Broadway Video. Other recent credits include Apple’s The Morning Show and CBS’ Young Sheldon.

He is represented by APA and Industry Entertainment.
Productie schijnt maandag begonnen te zijn. Hoelang duurt het normaalgesproken voordat het te zien is?
pi_210321675
21 november op Hulu.



twitter


twitter
  Moderator donderdag 17 augustus 2023 @ 20:39:16 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_210322422
Oeh toch wel benieuwd naaar, leuk weer in Fargo in de huidige tijd setting.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')