Wat is het percentage? Je bent sowieso biased als je in het ziekenhuis werkt.quote:
De timmerlui kunnen ook gewoon verderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde graag ZZP'er worden. Prima, maar niet voordat er een flinke buffer is gespaard. En die wordt nu alleen maar groter, gelukkig.
Het zal dan wel aan de sector liggen of dat mogelijk is, maar al onze vrienden zijn ZZP'er en er zit niemand in de stress nu (ook de timmermannen niet).
Of alle mensen op werkspot.nlquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan kun je niet werken dus? Bijzondere gedachtes heb je wel. Ik ken weinig timmermannen in loondienst, jij?
Geen best verhaal, maar wat wil hij er mee zeggen, het heeft dus ook weinig zin om je eerder te melden als ik het zo lees?quote:
Cool. Maar ken je de verhalen van schoonmakers en pakketbezorgers?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde graag ZZP'er worden. Prima, maar niet voordat er een flinke buffer is gespaard. En die wordt nu alleen maar groter, gelukkig.
Het zal dan wel aan de sector liggen of dat mogelijk is, maar al onze vrienden zijn ZZP'er en er zit niemand in de stress nu (ook de timmermannen niet).
Makkelijk lullen wel dat iedereen maar een vette spaarrekening moet hebben.quote:
https://www.weespernieuws(...)zoek-naar-mondkapjesquote:
Loop dan even langs en zeg he jongens niet te dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef HulkHeld het volgende:
Hier binnen de organisatie waar ik werk weten ze werkelijk echt niet wat ze aan het doen zijn.. Ik wil net met een collega iets gaan bespreken wat betreft de acquisitie, vervolgens komt er een leidinggevende: jongens, even serieus, niet te dicht bij elkaar!
Vijf minuten later gaat ze zelf in bespreking met hoofd Administratie om te kijken hoe ze dingen gaat opvangen met thuiswerkende mensen.
Boekje hier, koffietje daar, even wat make-up halen, oh en dat ene kaaswinkeltje heeft mijn favoriete brandnetelkaas dus dan stap ik daar naar binnen maar de jong belegen vind ik bij de ander toch iets smakelijker dus hoppen we ook nog snel even daar naar binnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die worden al helemaal gek als ze een dagje binnen moeten zitten
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef HulkHeld het volgende:
Hier binnen de organisatie waar ik werk weten ze werkelijk echt niet wat ze aan het doen zijn.. Ik wil net met een collega iets gaan bespreken wat betreft de acquisitie, vervolgens komt er een leidinggevende: jongens, even serieus, niet te dicht bij elkaar!
Vijf minuten later gaat ze zelf in bespreking met hoofd Administratie om te kijken hoe ze dingen gaat opvangen met thuiswerkende mensen.
Jaaaa, denk dat de notenwinkel ook nog open is. Nice!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Boekje hier, koffietje daar, even wat make-up halen, oh en dat ene kaaswinkeltje heeft mijn favoriete brandnetelkaas dus dan stap ik daar naar binnen maar de jong belegen vind ik bij de ander toch iets smakelijker dus hoppen we ook nog snel even daar naar binnen.
MAAR IK HEB HANDSCHOENEN AAN JONGENS
ok, hier komen de "valt wel mee" reacties.....quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.lesoir.be/287(...)decedees-en-belgique
185 nieuwe cases in Belgie.
maar wel in de super 2m afstand houden, zo dom, hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:50 schreef Collide het volgende:
We hadden beter alles open kunnen laten, want als ik zo om mij heen kijk vervelen de meeste mensen zich nu al. Ik heb nog nooit zoveel buren met elkaar contact zien hebben.
Geen idee, maar als ik zo om me heen kijk hoe hele landen reageren wanneer ze zich realiseren dat het niet zomaar een griepje is krijg ik een naar gevoel...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is het percentage? Je bent sowieso biased als je in het ziekenhuis werkt.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ok, hier komen de "valt wel mee" reacties.....
hoe zit het daar qua acquisitie? Hier heeft mn werkgever werktijd verkorting aangevraagd. Omdat acquisitie het laatste is waar bedrijven/ondernemers momenteel mee bezig zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef HulkHeld het volgende:
Duurt niet lang meer inderdaad..mensen hebben geen behoefte aan shoppen en gaan de komende tijd de hand op de knip houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Zou me niet verbazen dat een hoop winkels buiten de grote steden straks vrijwillig sluiten.
Woon aan een winkelcentrum in een middelgroot dorp en het is behalve bij de Kruidvat en AH compleet uitgestorven.
Voor 2 spijkerbroeken en een overhemd kun je geen 3 man personeel een hele dag doorbetalen.
Vacaturewebsites zijn het niet met jou eens. Staan er genoeg open en waar je een deftig loon plus meer krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan kun je niet werken dus? Bijzondere gedachtes heb je wel. Ik ken weinig timmermannen in loondienst, jij?
Inb4 Nederland eigenwijs doorgaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef Newone82 het volgende:
https://twitter.com/timdewit/status/1239865947969802240?s=21
Groot-Brittannië neemt juist steeds meer afstand van groepsimmuniteit. Zeker omdat Imperial College uitrekende dat het rond de 250 duizend doden kan betekenen.
"We hadden verwacht dat groepsimmuniteit zou groeien, we realiseren ons nu dat het niet werkt"
quote:Vlaamse gevangenen, die het nu zonder bezoek moeten stellen, komen in actie tegen het coronavirus. Elf gedetineerden in de gevangenis van het Belgische Oudenaarde, die lange straffen uitzitten voor onder meer moord, gaan mondkapjes naaien. Het voornemen is om elk zo'n zeshonderd maskers per dag te maken.
,,Ook in Brugge, Bergen en Merksplas komen onze gedetineerden in actie", zegt het Gevangeniswezen tegen de krant De Morgen. Op de tien naaimachines in Oudenaarde worden normaal gesproken kussenslopen, hemden en sweaters gemaakt. ,,Hard werken kan tot 400 euro per maand opleveren'', zegt een tot levenslang veroordeelde.
Zelf zien de gevangen maar weinig van dat geld. Het gaat grotendeels naar de nabestaanden van hun slachtoffers. ,,Als men ons meer naaimachines zou kunnen bezorgen en meer gedetineerden, dan kan de productie nog verder omhoog. We willen allemaal graag helpen
Het spijt me wel maar die kozijnen moeten toch echt even worden geschuurd voordat de verf er weer op kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:39 schreef quirina het volgende:
En ondertussen smeken huisartsen om mondkapjes zodat ze patiënten kunnen behandelen.
Rare wereld momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |