Dat zal wel verlengd worden ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:53 schreef Sucuk het volgende:
[..]
[..]
En thuiswerken? Ik zou deze periode verlengd willen zien.
Omdat de deskundigen dat zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet echt een kwestie van wel of niet willen, we hebben niet echt een keuze.
Prima, moet je alsnog geen conclusies maken die niet in een artikel staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bewegen is gezond. Dat kan idd ook binnen tot op zekere hoogte. Ik verkies zo een natuurlijke dosis vitamine D door een rondje te fietsen buiten. Alleen.
Wat jij wil weegt niet op tegen belang van 17 miljoen anderen. Je kan jezelf ook voor 1 jaar gaan opsluiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat de deskundigen dat zeggen.
Jij trekt die conclusie heh. Ik niet. Voor de volledigheid dan: met binnenblijven en niet bewegen verlaag je je weerstand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Prima, moet je alsnog geen conclusies maken die niet in een artikel staan.
nou gelukkig voor haar dat ze jouw stinkscheten niet kan ruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:47 schreef aegir_de_viking het volgende:
In duitsland hebben ze nieuwe symptomen ontdekt bij corona patienten. 2/3 van de patienten ruikt of proeft enkele dagen weinig tot niks.
Moeders zouden de volle luiers van hun babies zelfs niet ruiken.
Toevallig had m'n vrouw dat afgelopen week ook, naast koorts...
Ik weet zelf niet eens wat ik wil, maar jij weet dat wel. Knap.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat jij wil weegt niet op tegen belang van 17 miljoen anderen.
In Hong Kong werkt dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
Zou het niet mogelijk zijn een soort horeca2.0 te fabriceren.
Met plastic hokjes waar je met maximaal 2 mensen in mag en die daarna ontsmet worden.
Flauw.quote:
Die kosten had je anders ook gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Krijg een e-mail waarin staat dat ik kosten voor BSO/KDV gewoon moet betalen. Zonder dat ze daar wat voor terug moeten doen.
Ik begrijp eigenlijk niet hoe dit mogelijk is, waarom moet je betalen voor niet geleverde diensten?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Krijg een e-mail waarin staat dat ik kosten voor BSO/KDV gewoon moet betalen. Zonder dat ze daar wat voor terug moeten doen.
Belachelijk toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Krijg je ook kdvtoeslag?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Jaja, het is goed met jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jij trekt die conclusie heh. Ik niet. Voor de volledigheid dan: met binnenblijven en niet bewegen verlaag je je weerstand.
Vetgedrukte is voor @Elanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:32 schreef alpeko het volgende:
Sterker nog; binnen blijven verhoogd het risico op ziek worden.
Haha😂👌👍quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
nou gelukkig voor haar dat ze jouw stinkscheten niet kan ruiken
90k zou echt wel heel weinig zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Maare, stel 50% van de mensen krijgt corona en 1% daarvan gaat dood. Dat is toch iets van 90k doden. Nemen we dat gewoon voor lief?
Een volle luier?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:47 schreef aegir_de_viking het volgende:
In duitsland hebben ze nieuwe symptomen ontdekt bij corona patienten. 2/3 van de patienten ruikt of proeft enkele dagen weinig tot niks.
Moeders zouden de volle luiers van hun babies zelfs niet ruiken.
Toevallig had m'n vrouw dat afgelopen week ook, naast koorts...
Hier is ook werkelijk aan alles een tekort, je kan onderweg niet eens je handen fatsoenlijk ontsmetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In Hong Kong werkt dat.
Maar goed, daar blijven mensen ook vanuit hunzelf iets lang in quarantaine voor alle zekerheid.
Hier haalt men gewoon effe hun klauwen langs hun snotneus voor ze de supermarkt binnenstappen.
Maar krijg je toeslag?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:55 schreef Tiemie het volgende:
Maar als je voor een andere strategie kiest, zoals in China, beperk je dan niet het aantal doden aanzienlijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet echt een kwestie van wel of niet willen, we hebben niet echt een keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |