SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Is al opgenomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die gaat toch ook niet komen denk ik? Wanneer en waar moeten ze die opnemen? Zelfs freaking Groenland is besmet
Antarctica?![]()
Wel (soort van) grappig. Vanaf september vorig jaar kut weer grijs, regen en dan verlangde iedereen naar maart wanneer de zomertijd officieel het startsein geeft voor lekker weer en dan breekt de zon deze week eindelijk door zitten we opgescheept met corona![]()
zul je zien dat deze ongein tot september of langer gaat duren.
Daar gaat je zomergraag op anoniem![]()
Ga je niet ingezet worden met handjes aan het bed denk je? Ben ff kwijt wat alweer je werk precies was?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Werk wel in de zorg, maar ben blij dat ik nooit in dat soort situaties kan komen (hopelijk). Bah.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Door slotjes posten genotNet alsof het eind december is en wij in de Top2000 topic zitten
![]()
![]()
Bah bah, zelfde titel.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
En GEEN auto's meer verkopen want iedereen is dood of failliet of werkeloos en geen geld voor een dure autoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zal Mercedes heten en 48 MILJOEN salaris aan Hamilton over moeten maken zonder dat hij hoeft te racen KOEKOEK.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Excuseer, u heeft gelijk u held.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die salarissen met dat autotje rijden is toch bizar pik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
En GEEN auto's meer verkopen want iedereen is dood of failliet of werkeloos en geen geld voor een dure auto![]()
![]()
At your servicequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Excuseer, u heeft gelijk u held.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Radiotherapie. Denk dat wij het al lastig genoeg krijgen om bij ons alles in de lucht te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je niet ingezet worden met handjes aan het bed denk je? Ben ff kwijt wat alweer je werk precies was?
Als wij straks besmette patiënten hebben moeten wij die gewoon helpen natuurlijk (zolang zij het lichamelijk trekken), dus wij zijn nu bezig met een deel afzetten en klaarmaken daarvoor.
Verder gaan er vast ook wel aardig wat collega's onderuit een keer, dus alle hens aan dek![]()
![]()
In het najaar krijgen we weer een flinke dip toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:35 schreef KingRoland het volgende:
Wel (soort van) grappig. Vanaf september vorig jaar kut weer grijs, regen en dan verlangde iedereen naar maart wanneer de zomertijd officieel het startsein geeft voor lekker weer en dan breekt de zon deze week eindelijk door zitten we opgescheept met corona![]()
Daar gaat je zomerOh.![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)e-economie~a3523299/quote:01:37
In China zijn 21 nieuwe besmettingsgevallen met het coronavirus vastgesteld. Dat heeft de nationale gezondheidscommissie dinsdag bekendgemaakt. Een dag eerder waren dat er nog 16. Het aantal mensen dat is overleden aan de gevolgen van het longvirus steeg met 13 naar in totaal 3226. In de provincie Hubei, lange tijd het epicentrum van de virusuitbraak, vielen 12 doden. Op een na werden ze allemaal geregistreerd in de miljoenenstad Wuhan, de hoofdstad van die provincie.
Sinds de uitbraak hebben ruim 80.000 Chinezen het longvirus gekregen, ruim 67.000 van hen zijn inmiddels hersteld. Elders in de wereld neemt het aantal besmettingen juist snel toe.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik was enorm positief tot dit weekend, mentaal toch een tik gekregen. Niet dat ik in totale paniek thuiszit, maar ik zie nu wel in hoe groot de gevolgen gaan zijn. Na maart 2020 zou ons leven nooit meer hetzelfde zijn.
Ook kan dit goede dingen betekenen, wellicht gaan wij op sommige punten beter dingen inrichten. Maar de negatieve gevolgen gaan wij zeker voelen.AFCA!![]()
Iraanse Ayatollah Hashem Bathayi Golpayegani sterft
https://www.aljazeera.com(...)200315180552632.html![]()
Gaat wel bizar lang zonder voetbal worden dan.
Kunnen ze in die tussentijd wel mooi de VAR testen.Oh.![]()
inddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was enorm positief tot dit weekend, mentaal toch een tik gekregen. Niet dat ik in totale paniek thuiszit, maar ik zie nu wel in hoe groot de gevolgen gaan zijn. Na maart 2020 zou ons leven nooit meer hetzelfde zijn.
Ook kan dit goede dingen betekenen, wellicht gaan wij op sommige punten beter dingen inrichten. Maar de negatieve gevolgen gaan wij zeker voelen.graag op anoniem![]()
Nou zegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:35 schreef KingRoland het volgende:
Daar gaat je zomer![]()
Jezus wat een naam.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:38 schreef riazop het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)200315180552632.htmlOh.![]()
Dat dus, ik zou ook niet kunnen en willen beslissen over leven en dood.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Werk wel in de zorg, maar ben blij dat ik nooit in dat soort situaties kan komen (hopelijk). Bah.
Wat een ellende, ik als meelezer van het eerste uur, zag en voelde de ernst van de situatie toen al... maar het niveau van nu....nee zelfs dat zag ik toen nog niet aankomenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Kyran is welkom hoor, ff knallenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je niet ingezet worden met handjes aan het bed denk je? Ben ff kwijt wat alweer je werk precies was?
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Duitsland heeft met 7-1 van Brazilie gewonnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:38 schreef riazop het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)200315180552632.htmlIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: