Ach elke cultuur heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen zijn ZO ONVERANTWOORD. Daarom hebben wij een Aziatische semi-dictatuur nodig. Mensen luisteren hier niet, denken alleen aan zichzelf en geen verantwoordelijkheidsbesef.
Ik bedoel ook tijdens een crisisquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach elke cultuur heeft zijn voor- en nadelen.
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.
Aziegoden lopen mijlen voor op ons. Ben er 2 x geweest Hong Kong en Indonesie allen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.
Waarom leg je nou weer woorden in mijn mond? Waar in godsnaam heb ik het over mensen opsluiten of neerschieten? Wat is dit toch voor een onzin steeds in dit topic...... Kan er niet gewoon een discussie gevoerd te worden zonder dat je dit soort dingen roept?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Echter het is hier geen China mensen opsluiten of neerschieten is namelijk hier niet mogelijk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
NEWSFLASH : We ZIJN in lock down. Vrijwel alle samenkomst van mensen is verboden. Vrijwel alles is dicht. Mensen gaan niet meer naar hun werk, niets.
onze cultuur en leefwijze gaat ophouden te bestaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee op de lange termijn niet. Nu krijg je een hoop gezeik met dat vrouwen in de top horen te werken. Nu lachen we erom, maar als we niet uitkijken wordt je beoordeeld of je een vrouw bent en geef dat de doorslag, niet hoe goed je bent in een functie. Daarom is de Aziatische op de lange termijn een goede keuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kyran is een goddelijke mod moet ik zeggen. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom leg je nou weer woorden in mijn mond? Waar in godsnaam heb ik het over mensen opsluiten of neerschieten? Wat is dit toch voor een onzin steeds in dit topic...... Kan er niet gewoon een discussie gevoerd te worden zonder dat je dit soort dingen roept?
Ja maar hoe vaak hebben we zo'n crisis?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tijdens een crisis
Er is geen CRISIS waar onze DRIES ISquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak hebben we zo'n crisis?
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.
Meer evolueren, zoals elke cultuur doet. En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onze cultuur en leefwijze gaat ophouden te bestaan
Heet jij Gijs(bert) irl of heb ik iemand anders voor me?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.
Ik zou niet teveel 60+ers oproepen eerlijkgezegd, tenzij je graag van ze af wil.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er moeten spoedig meer handjes aan het bed komen. Ze kunnen hiervoor allereerst een beroep doen op studenten geneeskunde en gepensioneerde artsen. Als de stront echt de ventilator raakt, dan kunnen ze zelfs de opkomstplicht van de militaire dienstplicht voor deze specifieke groep instellen. Wat dat betreft is het erg handig dat sinds 1 januari 2020 de dienstplicht ook voor vrouwen geldt.
1 keer per 100 jaar gemiddeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hee, das een maat van mij. Heb wel eens een belletje met 'm.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen CRISIS waar onze DRIES IS![]()
Dries Roelvink god
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat alle militairen die op buitenlandse oefening zijn (dus geen missie) nu naar huis worden gestuurd. Argument is dat ze niet weten hoe het met reizen gaat, maar de soldaten zelf gokken dat ze gewoon stand by moeten staan.
Ja waar mensen massaal zelfmoord plegen omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee op de lange termijn niet. Nu krijg je een hoop gezeik met dat vrouwen in de top horen te werken. Nu lachen we erom, maar als we niet uitkijken wordt je beoordeeld of je een vrouw bent en geef dat de doorslag, niet hoe goed je bent in een functie. Daarom is de Aziatische op de lange termijn een goede keuze.
Koning kan nog altijd het reserveleger inzetten he. Alles tot 45 dacht ik uit mn hoofd. Beter wacht die lamzak daar nog 2 jaar mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat alle militairen die op buitenlandse oefening zijn (dus geen missie) nu naar huis worden gestuurd. Argument is dat ze niet weten hoe het met reizen gaat, maar de soldaten zelf gokken dat ze gewoon stand by moeten staan.
Vleermuisje niks mis mee ouwe reus. Krokante vleugeltjes genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waar mensen massaal zelfmoord plegen omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is.
En lekker vleermuizen eten waardoor de hele wereldeconomie naar de tyfus gaat. Lekker hoor die Aziaatjes, gewoon kort houden.
Ah dat is de lidl onder de vliegbasissenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |