Komt uit Mexico, niet Zuid-Amerika dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika dansen ze op dit moment op dit lied
@:kyran
Dat een lockdown het stomste is wat je zou kunnen doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou eens op met dat jaarKan ook 5 dagen duren. Wat wil je nu zeggen precies?
Boek dan maar een ticket naar Italie.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
Op1, die balkon solidariteit. Wat een neoheid hier in Nederland altijd
In Italië is het prachtig en oprecht. Hier.. Man man man
Sowieso een bom op Amsterdamquote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
Op1, die balkon solidariteit. Wat een neoheid hier in Nederland altijd
In Italië is het prachtig en oprecht. Hier.. Man man man
Daar draait het toch op uit, je kunt dit virus niet onder controle houden tot het punt waarbij de zorg het nog aankan zonder een totale lockdown. Met de huidige maatregelen zullen er nog steeds veel te veel besmetting bij blijven komen waardoor de ziekenhuizen overstromen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen vinden hier serieus een lockdown (die een jaar kan duren) een beter plan?
De vraag is moet je dan nog werken in full lockdown modus?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
China had geen jaar nodig. En ik denk ook niet dat Italië, Frankrijk en Spanje een jaar dichtgaan.
Full lockdown zou ca 6 weken nodig zijn denk ik
waar zeg ik dat dit lied niet uit Mexico komt?quote:Op maandag 16 maart 2020 23:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Komt uit Mexico, niet Zuid-Amerika dus.
En daarna? Geen vaccin nog. Iedereen weer naar buiten en de eerste beste die het oploopt en je gaat dezelfde shit weer in. Ik denk oprecht dat Nederland hier de juiste wegen kiest.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
China had geen jaar nodig. En ik denk ook niet dat Italië, Frankrijk en Spanje een jaar dichtgaan.
Was je handen, niet aan je gezicht zitten, gebruik desinfectant .quote:Op maandag 16 maart 2020 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika dansen ze op dit moment op dit lied
@:kyran
Er zijn gewoon erg veel mensen die het hebben maar die geen/amper klachten hebben. Juist die variatie in symptomen, lange incubatieperiode en gemakkelijke besmetting maken dit virus zo vervelend en zorgen voor zoveel onzekerheid. Als een soort van onzichtbare boeman.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik begin wel steeds meer te denken dat er al 10x zoveel dat virus hebben in Europa, als het al helemaal in Groenland, en binnenland Zuid-Amerika is aangekomen.
Ik denk van niet want er valt niks te lachen denk ik zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:56 schreef Sfancta het volgende:
Zullen de Italianen ons uitlachen?(De levenden)
Het merendeel van de grote getroffen landen doet een lockdown. En nee besmet raak je niet, MITS je alle gevallen kan behandelen in de tijd dat wij binnen zitten en dat is EXACT wat die landen aan het doen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:00 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat een lockdown het stomste is wat je zou kunnen doen.
Nog één keer;
BESMET RAKEN WE TOCH WEL. Voor, tijdens, of na een lockdown
China is nu al langer dan 6 weken in lockdown en ze zijn er bij lange na nog niet uit. En nog los van de vraag wat er gaat gebeuren zodra ze hun openbare leven weer écht gaan opstarten.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Met liefde ipv die neppe shit hier. Ook die oproep om te gaan klappen. Klap op je muilquote:Op maandag 16 maart 2020 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boek dan maar een ticket naar Italie.
Joejoe!
Megumi-samaquote:Op maandag 16 maart 2020 23:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk van niet want er valt niks te lachen denk ik zo.
Je kan ook andersom zeg maarquote:
Dit.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:58 schreef Kyran het volgende:
Uiteindelijk is voor ieder land de enige optie, optie 1.
Geen enkel land kan volledige in quarantaine blijven en daarna verzekeren geen besmettingen meer binnen te krijgen.
In principe doen alle landen nu hetzelfde. De ene zit al in een tijdelijke lockdown en de andere moet nog. Uiteindelijk gaan zij allemaal straks weer de regels versoepelen en kijken hoe het verder loopt.
Nogmaals, Rutte bedoelde NIET dat er NOOIT een tijdelijke lockdown zou komen.
Die zijn druk met balkon karaoke vanavond.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk van niet want er valt niks te lachen denk ik zo.
China heeft nog niks bewezen, ze draaien niet zoals ze voorheen deden. Zodra ze daar weer wat versoepelen is er een vrij grote kans dat er weer een toename aan besmettingen gaat zijn. Het virus is niet opeens magisch weg of zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jouw cijfers neemt niemand meer serieus.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:00 schreef riazop het volgende:
[..]
+300.000 doden
+1 miljoen longpatienten
0 toeristen in Nederland
En Nederlanders die alleen nog maar in eigen land op vakantie kunnen.
Ik zie alleen maar voordelen!!
Met wat nog totaal NIET bewezen is?quote:Op maandag 16 maart 2020 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En daarna? Geen vaccin nog. Iedereen weer naar buiten en de eerste beste die het oploopt en je gaat dezelfde shit weer in. Ik denk oprecht dat Nederland hier de juiste wegen kiest.
complete lockdown is onvermijdelijkquote:Op maandag 16 maart 2020 22:58 schreef Kyran het volgende:
Nogmaals, Rutte bedoelde NIET dat er NOOIT een tijdelijke lockdown zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |