Zullen reisverzekeringen ook blij mee zijn, dat je straks van de zomer bijvoorbeeld Turkije niet meer inkomtquote:Op maandag 16 maart 2020 22:54 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Op termijn allemaal toch zeker? Kan niet zo zijn dat de wereld 'A' zegt, en Nederland, Engeland en Zweden 'B'. Zo werkt het niet. Ze zullen het misschien verbloemen of Nederland met andere Europese landen meenemen, maar we riskeren hiermee grote economische- en reputatieschade. Met het risico om een vreselijke man na te praten: we worden hiermee het vieze jongetje van de klas.
Jezus, de haat zit wel diep bij jou.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo 'denkt' vooral het schuim van de maatschappij, de Wilders stemmer zeg maar.
Die wensen dat ze hier zouden zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:56 schreef Sfancta het volgende:
Zullen de Italianen ons uitlachen?(De levenden)
TDS? Haat?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jezus, de haat zit wel diep bij jou.
Beetje zoals het TDS.
CFR gaat zakken inderdaad, maar het aantal ziekenhuisopnames blijft hoogquote:Op maandag 16 maart 2020 22:55 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Precies dit, daarom gaat de mortality rate ook nog dalen. Er zijn zo verschrikkelijk veel besmettingen onbenoemd en dus niet opgenomen in de statestieken.
Mensen zijn beblindeerd op angst en totaal gefocust op het virus. De rest eromheen snappen ze niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen vinden hier serieus een lockdown (die een jaar kan duren) een beter plan?
Hou eens op met dat jaarquote:Op maandag 16 maart 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen vinden hier serieus een lockdown (die een jaar kan duren) een beter plan?
Ik denk dat de wereld gezondheidsorganisatie minder hard om ons lacht. Als blijkt dat we falen en we besmetten andere landen weer dan kunnen we een vette boete verwachten van het WHO.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:56 schreef Sfancta het volgende:
Zullen de Italianen ons uitlachen?(De levenden)
Is Zuid-Amerika niet een stuk dichterbij voor die spleetogen dan Europa?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik begin wel steeds meer te denken dat er al 10x zoveel dat virus hebben in Europa, als het al helemaal in Groenland, en binnenland Zuid-Amerika is aangekomen.
Nee beter managen, als het uit de klauwen loopt alsnog een tijdelijke lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
neequote:Op maandag 16 maart 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Zuid-Amerika niet een stuk dichterbij voor die spleetogen dan Europa?
Toch een soort van karma...quote:Op maandag 16 maart 2020 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika dansen ze op dit moment op dit lied
@:kyran
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou eens op met dat jaarKan ook 5 dagen duren. Wat wil je nu zeggen precies?
http://www.rfi.fr/en/euro(...)ding-cannabis?ref=twquote:The Netherlands in lockdown demonstrates one Dutch priority: hoarding cannabis
On Sunday, the Dutch cabinet announced, after a weekend of discussion, that from March 16 through April 6, schools, restaurants bars and clubs will have to close. This also includes the world-famous coffee shops, better known for their provision of cannabis. Soon after the announcement, long queues formed with people hunting to stock up on dope.
Veel mensen denken vooral in korte termijn heb ik het idee. De piek voorkomen, maar dat kan ook met de manier die nu vanavond aangekondigd is. Zolang dat gecontroleerd gebeurd en zolang we het met z'n allen doen zeg maar. Nogal makkelijk om met het vingertje naar de overheid te wijzen en vervolgens zelf schijt te hebben aan de genomen maatregelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
China had geen jaar nodig. En ik denk ook niet dat Italië, Frankrijk en Spanje een jaar dichtgaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
China had geen jaar nodig. En ik denk ook niet dat Italië, Frankrijk en Spanje een jaar dichtgaan.
Full lockdown zou ca 6 weken nodig zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |