Reden:
Sleur en praktische ongemakken en ik zat slecht in mijn vel.
Nu 2mnd. later...ik mis hem vreselijk en wil hem eig. wel terug.
Ik heb gevoelens voor hem en hij zegt dat 'het in principe over is'.
Ik mag dit weeknd wel langskomen om een filmpie te kijken, wat knuffelen en ik mag zelfs blijven slapen!
Is dit een goed teken?
[Dit bericht is gewijzigd door Snappie op 15-01-2003 15:59]
quote:Hell yeah, hij wil geen fuck meer met je te maken hebben en er een neukrelatie op na houden
Op woensdag 15 januari 2003 15:56 schreef Snappie het volgende:
Na een kleine tien mnd. zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.Reden:
Ik mag dit weeknd wel langskomen om een filmpie te kijken, wat knuffelen en ik mag zelfs blijven slapen!Is dit een goed teken?
quote:Wil je er ook bij vertellen waarom niet a.u.b.?
Op woensdag 15 januari 2003 15:59 schreef Henk-E het volgende:
Ik zou het niet doen !
quote:My thoughts exactly..
Op woensdag 15 januari 2003 15:59 schreef vosss het volgende:[..]
Hell yeah, hij wil geen fuck meer met je te maken hebben en er een neukrelatie op na houden
![]()
Nu put jij hoop uit dat bezoekje, maar waarschijnlijk wil hij nog steeds geen realtie maar alleen seks of vriendschap. Dus je loopt een stevige kans je neus te stoten.
quote:Ook al mijn gedachte...
Hell yeah, hij wil geen fuck meer met je te maken hebben en er een neukrelatie op na houden
![]()
quote:Hij moest er aan de telefoon wel over nadenken toen hij zei dat het 'in principe' over is. Ook zei hij dat ik er goed over na moest denken (over of ik naar hem toe kom of niet).
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Snappie op 15-01-2003 16:08]
quote:Dit is de reden , waarom ik het dus niet zou doen!
Op woensdag 15 januari 2003 16:02 schreef Ripley het volgende:
Het is over. Daar is ie duidelijk over. Hij wil dus geen relatie meer.Nu put jij hoop uit dat bezoekje, maar waarschijnlijk wil hij nog steeds geen realtie maar alleen seks of vriendschap. Dus je loopt een stevige kans je neus te stoten.
quote:Dit vind ik beter gezegd dan die andere reacties. Kzou het niet doen meissie, maar als jij denkt dat je je er beter door voelt, moet je het zelf weten natuurlijk. Krijg er alleen geen spijt van meissie!
Op woensdag 15 januari 2003 16:02 schreef Ripley het volgende:
Het is over. Daar is ie duidelijk over. Hij wil dus geen relatie meer.Nu put jij hoop uit dat bezoekje, maar waarschijnlijk wil hij nog steeds geen realtie maar alleen seks of vriendschap. Dus je loopt een stevige kans je neus te stoten.
quote:Geen type? Het is een man
Op woensdag 15 januari 2003 16:03 schreef Snappie het volgende:[..]
Hij moest er aan de telefoon wel over nadenken toen hij zei dat het 'in principe' over is.
Het is trouwens geen type dat (alleen maar) voor de sex gaat.
Als ik bij hem blijf slapen dan kom ik waarschijnlijk naast hem in zn tweepersoons bed te liggen.
Eigenlijk ben ik helemaal niet toe aan heftige sex met hem.
Meer aan stevig vasthouden...
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 16:03 schreef Snappie het volgende:[..]
Hij moest er aan de telefoon wel over nadenken toen hij zei dat het 'in principe' over is.
Het is trouwens geen type dat (alleen maar) voor de sex gaat.
Als ik bij hem blijf slapen dan kom ik waarschijnlijk naast hem in zn tweepersoons bed te liggen.
Eigenlijk ben ik helemaal niet toe aan stevig vasthouden...Meer aan heftige sex met hem.....
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 15-01-2003 16:13]
quote:Hoi Ilsjuhh,
Op woensdag 15 januari 2003 16:11 schreef Ilsjuhh het volgende:
je kan wel gewoon naar m toe gaan om film te kijken en een beetje te praten...
en het blijven slapen...ik zou het niet doen...maar als t s'avonds heel goed gaat en je wil wel blijven slapen, dan moet je dat gewoon doen...
gewoon je gevoel volgen!
Zo zouw ik het ook doen
quote:Maar hoe kan ik er nu heen gaan zonder verwachtingen als ik nog veel gevoelens voor hem heb?
Op woensdag 15 januari 2003 16:10 schreef Jipje het volgende:
tja...ik zou wel gaan...maar iig niks verwachten, dan kan het alleen maar meevallen! Succes!
quote:tuurlijk kun je die niet uitschakelen, maar hou in je hoofd dat t nix gaat worden...je kan wel hopen dat t weer wat word...maar hou voor jezelf duidelijk dat t nix word...dan valt t minder erg tegen als het nix word...
Op woensdag 15 januari 2003 16:13 schreef Snappie het volgende:[..]
Maar hoe kan ik er nu heen gaan zonder verwachtingen als ik nog veel gevoelens voor hem heb?
Die kan ik niet uitschakelen.
quote:dankje! dit spreekt me wel aan.
Op woensdag 15 januari 2003 16:11 schreef Ilsjuhh het volgende:
je kan wel gewoon naar m toe gaan om film te kijken en een beetje te praten...
en het blijven slapen...ik zou het niet doen...maar als t s'avonds heel goed gaat en je wil wel blijven slapen, dan moet je dat gewoon doen...
gewoon je gevoel volgen!
quote:Als ik het goed begrijp heb jij een einde gemaakt aan de relatie?
Op woensdag 15 januari 2003 15:56 schreef Snappie het volgende:
Na een kleine elf mnd. zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.Reden:
Ik mag dit weeknd wel langskomen om een filmpie te kijken, wat knuffelen en ik mag zelfs blijven slapen!Is dit een goed teken?
Dan kan ik zijn reactie wel begrijpen dat ie zegt "in principe is het over".
Kan je niet een goed gesprek met hem hebben, in plaats van naar een filmpje te gaan zitten kijken?
Blijven slapen kan altijd nog....
quote:Ben jij nou een koffiemonster of een freggel?
Op woensdag 15 januari 2003 16:19 schreef Koffiemonster het volgende:
doen
quote:Nee, wij samen, zeg maar.
Op woensdag 15 januari 2003 16:19 schreef Knuffie het volgende:[..]
Als ik het goed begrijp heb jij een einde gemaakt aan de relatie?
quote:Logisch, het is immers eerder een jongen die uit is op een neukrelatie als een meid
Op woensdag 15 januari 2003 16:30 schreef Gijsje het volgende:
Tja erhm wou dat ik die kans kreegGewoon ervoor gaan dus als ik het zo hoor mist hij je ook wel.
quote:Volgens mij heb ik het niet over Sex niet iedereen is hetzelfde en denkt daar alleen maar aan.
Op woensdag 15 januari 2003 16:33 schreef EggsTC het volgende:[..]
Logisch, het is immers eerder een jongen die uit is op een neukrelatie als een meid
quote:Hij mist mij ook.
Op woensdag 15 januari 2003 16:30 schreef Gijsje het volgende:
Tja erhm wou dat ik die kans kreegGewoon ervoor gaan dus als ik het zo hoor mist hij je ook wel.
Dan moet hij lang wachten.
quote:Dan moet je zorgen dat die twijfel bij hem weggaat lijkt me en dan bedoel ik niet persee met een stevige wip kan op zoveel manieren wat jij het beste lijkt.
Op woensdag 15 januari 2003 16:41 schreef Snappie het volgende:[..]
Hij mist mij ook.
De enige vraag waar hij moete mee heeft is als ik vraag:
Is het ECHT over?Dan moet hij lang wachten.
Maar hij twijfelt nu gewoon nog of het weer niet zoals vroeger gaat je zei zelf dat je niet lekker in je vel ZAT dus nu wel. Laat dat aan hem zien.
quote:Er niet over gaan denken/fantaseren hoe het zou zijn als het weer wat wordt, maar in je hoofd houden dat het uit is en dat hij zegt dat het over is. Als het toch nog wat kan worden, valt het iig altijd mee, en de klap is wat minder erg dan wanneer je verwacht dat het nog wat gaat worden en dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn..
Op woensdag 15 januari 2003 16:13 schreef Snappie het volgende:[..]
Maar hoe kan ik er nu heen gaan zonder verwachtingen als ik nog veel gevoelens voor hem heb?
Die kan ik niet uitschakelen.
Ik zou trouwens ook gaan, met de liefde weet je het maar nooit.
Maar laat je niet gebruiken (ook al is hij geen type voor een seksrelatie of wat dan ook).
Succes!
quote:Ik ga er zaterdag heen. Ik zie wel hoe ik reageer na hem 2 mnd. niet gezien te hebben.
Op donderdag 16 januari 2003 22:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
weet je al wat je gaat doen of twijfel je nog steeds??
ik ben namelijk wel benieuwd of je er heen gaat en hoe het afloopt!!
quote:iig veel plezier morgen, en ik hoop dat het wel gezellig is....
Op vrijdag 17 januari 2003 10:14 schreef Snappie het volgende:[..]
Ik ga er zaterdag heen. Ik zie wel hoe ik reageer na hem 2 mnd. niet gezien te hebben.
We maken er een gezellige dag van en ik probeer er zo goed als rekening mee te houden dat, voorzover de zaken er nu voor staan, het uit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |