Haags zijn moeder is een uitstekende dame met prima skills in the bedr... kitchen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef Kiid het volgende:
Denk niet dat ze kan koken. Hagenezen eten alleen troep uit het vet
Als je niks beter gewend ben dan geloof ik dat jaquote:Op maandag 16 maart 2020 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haags zijn moeder is een uitstekende dame met prima skills in the bedr... kitchen.
Bedankt vriendquote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je niks beter gewend ben dan geloof ik dat ja
Drie weken geen McDonald's gvdquote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef Kiid het volgende:
Denk niet dat ze kan koken. Hagenezen eten alleen troep uit het vet
Scruppie, lang niet gesproken! Hoe is het met jou?quote:
Ik ben melig.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scruppie, lang niet gesproken! Hoe is het met jou?
Jij bent altijd liefquote:Op maandag 16 maart 2020 18:21 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben melig.
Vaak ook wel angstig en vijandig, maar bovenal een lieverd natuurlijk.
Goed je te zien, moest nog aan je denken laatst, hoe is het daar?
Ik voelde de wond door het toedoen van jouw nagels nog branden in mijn rug.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief![]()
Hoezo moest je aan mij denken, was je naar animal planet aan het kijken?
Gaat opzich wel oké met mij.
En de bijtwond op je schouder zeker ook 😏quote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voelde de wond door het toedoen van jouw nagels nog branden in mijn rug.
En gewoon benieuwd.
Gewoon gewoon.
Aha ok is goed, in ieder geval niet de weg kwijt.
Woon je al elders?
Dankje! Merk er weinig van, behalve dat het op het werk rumoerig is. Je voelt de spanning of we wel of niet gaan sluiten. Tevens zijn ook de komende weken repetities met het orkest afgelast en vioolles. En het optreden waar ik zo naar uitkeekquote:
McDonald's is dicht niffoquote:Op maandag 16 maart 2020 18:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet broer. Thuiswerken betekent niet meteen stoppen met leven
Moet wel een uurtje per dag skypen met de kidsquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga ook het onderwijs in. Helft van het jaar vrij
Lijkt me echt leuk om collega's van elkaar te wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 19:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Moet wel een uurtje per dag skypen met de kids
Terecht. Over een paar weken zijn jullie weer 6 weken vrijquote:Op maandag 16 maart 2020 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon digitaal les gaan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |