abonnement Unibet Coolblue
pi_192619967
Amen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192620081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef Sumppi het volgende:
En ze wilde er gewoon echt niet aan dat we daar ook dezelfde maan kunnen zien. Avonden lang heb ik het er met haar over gehad bij het slapen gaan, maar ze kon het niet geloven. Dus nu heb ik gezegd dat we hem meenemen aan een touwtje en dat was helemaal logisch en goed. :@
:D
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_192620286
:D O+
pi_192621620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef Sumppi het volgende:
En ze wilde er gewoon echt niet aan dat we daar ook dezelfde maan kunnen zien. Avonden lang heb ik het er met haar over gehad bij het slapen gaan, maar ze kon het niet geloven. Dus nu heb ik gezegd dat we hem meenemen aan een touwtje en dat was helemaal logisch en goed. :@
Wat gaaf! Zulke verhalen verzin je niet :P
  Moderator dinsdag 14 april 2020 @ 22:04:43 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192621741
Dat verhaal van de maan O+ Dat soort gesprekken lijken me fantastisch, hoewel het ongetwijfeld ook heel vermoeiend kan zijn :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_192646930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 22:04 schreef MaJo het volgende:
Dat verhaal van de maan O+ Dat soort gesprekken lijken me fantastisch, hoewel het ongetwijfeld ook heel vermoeiend kan zijn :D
De gesprekken zijn erg leuk. :Y

Hoe gaat het nu met jou? Ga je elke keer luisteren naar het hartje of sla je dat toch over ivm het virus?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 16 april 2020 @ 13:04:32 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192647468
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]

De gesprekken zijn erg leuk. :Y

Hoe gaat het nu met jou? Ga je elke keer luisteren naar het hartje of sla je dat toch over ivm het virus?
Ik mag elke 2 weken langskomen om naar het hartje te luisteren en ik ga dat zeker doen :Y Morgen de eerste keer, ik kijk er naar uit!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_192647890
Je bent dapperder dan ik.

En wel fijn dat je naar het hartje kan komen luisteren. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 16 april 2020 @ 15:46:45 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192650004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 13:29 schreef Sumppi het volgende:
Je bent dapperder dan ik.

En wel fijn dat je naar het hartje kan komen luisteren. :Y
Het is ook zelfbescherming hoor. Ik ben bang voor corona maar nog banger dat het niet goed gaat met de baby. Daar kan ik weer enorm over stressen dus dan is het beter om wel te gaan en te kijken of alles goed is. Ik heb nu wel een doppler aangeschaft zodat ik thuis ook kan luisteren, mede ook omdat G. niet mee kan en ik hem dat ook wil laten ervaren O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_192653336
Wat naar toch dat G. er niet bij kan zijn. Ik neem aan dat dat is vanwege de maatregelen en niet vanwege werk of iets dergelijks?

Een doppler heb ik nooit gebruikt, juist uit zelfbescherming. Grappig hoe dat kan verschillen. Ik begrijp absoluut dat het bij jullie andersom is en het voor G. ook fijn is. Ik hoop dat het je vertrouwen geeft en duim voor dat typische locomotief geluid morgen. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 16 april 2020 @ 22:59:34 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192656922
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:28 schreef Sumppi het volgende:
Wat naar toch dat G. er niet bij kan zijn. Ik neem aan dat dat is vanwege de maatregelen en niet vanwege werk of iets dergelijks?

Een doppler heb ik nooit gebruikt, juist uit zelfbescherming. Grappig hoe dat kan verschillen. Ik begrijp absoluut dat het bij jullie andersom is en het voor G. ook fijn is. Ik hoop dat het je vertrouwen geeft en duim voor dat typische locomotief geluid morgen. :Y
Komt door Corona :Y alle afspraken heb ik alleen, terwijl het voor G net zo spannend is! Eerst wilde ik ook niet aan de doppler omdat ik dan zou stressen als ik het hartje niet kan vinden maar ik denk dat het voor nu wel goed is. De eerstvolgende echo is ook pas met 20 weken, normaal zou ik er veel meer krijgen -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_192667419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Komt door Corona :Y alle afspraken heb ik alleen, terwijl het voor G net zo spannend is! Eerst wilde ik ook niet aan de doppler omdat ik dan zou stressen als ik het hartje niet kan vinden maar ik denk dat het voor nu wel goed is. De eerstvolgende echo is ook pas met 20 weken, normaal zou ik er veel meer krijgen -O-
Heb je dan ook geen termijnecho? Ik weet dat ze bij jullie natuurlijk wel weten wat de termijn is, maar toch.

Hoe was het vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 15:58:47 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192667932
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Heb je dan ook geen termijnecho? Ik weet dat ze bij jullie natuurlijk wel weten wat de termijn is, maar toch.

Hoe was het vandaag?
Termijnecho had ik 2 weken geleden :Y

Alles was goed! Ze kon eerst het hartje niet vinden met de doppler dus dat was wel even spannend. Gelukkig kon ze het met de echo wel zien en was alles goed. De baby maakte zelfs even een sprongetje O+ Het stomme is alleen dat zodra ik begin met filmen dat de baby dan niet meer beweegt, was vorige keer ook. G. zou het graag een keer zien -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_192668239
Oeh, dat was vast even zenuwslopend. Wel weer fijn dat je even hebt kunnen kijken. En een mooie knipper *O*

Hoe lang nog tot de 20 weken echo? Misschien zijn zulke maatregelen dan wel iets versoepeld, zodat G. mee kan (op afstand).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192695312
Mogguh c_/ koffie voor wie wil!
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 11:36:24 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192696790
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:17 schreef Sumppi het volgende:
Oeh, dat was vast even zenuwslopend. Wel weer fijn dat je even hebt kunnen kijken. En een mooie knipper *O*

Hoe lang nog tot de 20 weken echo? Misschien zijn zulke maatregelen dan wel iets versoepeld, zodat G. mee kan (op afstand).
Nog 8 weken! Ik hoop ook echt dat G. dan mee kan, het is zo’n belangrijke echo.

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh c_/ koffie voor wie wil!
Morgen :O
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_192738282
11 mei weer een start op de basisscholen en 1 juni op het voortgezet onderwijs. Nou, ik ben benieuwd naar de verdere invulling :)
pi_192758693
Ik kan me voorstellen dat een hoop ouders het een prima idee vinden...
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_192759290
Ik vind het best spannend en voor mij hoeft het niet. Komt mede door een jonge vader die onlangs is overleden en waarbij er geen andere aandoeningen bekend waren. Daar word ik dan toch angstig van, ook al zal hij een uitzondering zijn.

We zitten ook net in een lekker ritme en het gaat goed hier. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het voor heel veel ouders en kinderen beter is om wel weer te starten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192759318
Nog een paar dagen voor we echt gaan verhuizen. *O* Het voelt een beetje alsof we op vakantie gaan. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192761903
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 22:51 schreef Sumppi het volgende:
Nog een paar dagen voor we echt gaan verhuizen. *O* Het voelt een beetje alsof we op vakantie gaan. :D
Spannend! Ingepakt, opgeruimd, spullen klaar? Moeten jullie nog veel doen na de verhuizing?
pi_192761907
Ik zit er zelf gemengd in met het onderwijs. Aan de ene kant: geleidelijk weer "normaler" onderwijs, wat voor de jongens zeker goed zal zijn. Het sociale aspect, het ritme.

En voor ons ook weer de handen ietsje vrij voor ons eigen werk/studie.

Maar wat je zegt, Summpi, er zijn risico's en we weten gewoon nog niet alles van dit virus. Hoe lang nog voor er een vaccin is? Voordat de wereld weer "normaler" is? :{
pi_192761916
We hebben al heel veel spullen overgebracht. Dit weekend nog spullen brengen en dan gaan we er dinsdag echt wonen. Het weekend daar weer na halen we laatste grote meubels op. Door het zo in stappen te doen kunnen we het met zijn tweetjes en het levert ook echt minder stress op.

Daar hoeven we helemaal niks meer te doen *O* Alleen schoonmaken en inrichten. Als we het leuk vinden wat te veranderen kan dat, maar dat heeft helemaal geen haast.

Hier wel een enorme lekkage gehad. Dikke pech zo in de laatste week. Er is een loodgieter een dag bezig geweest en vandaag komen ze opnieuw stucen, tegelen, en dergelijke. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 april 2020 @ 10:33:04 #199
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_192763677
Het scheelt wel dat Denemarken en ik geloof Noorwegen nu de scholen en opvang alweer geopend hebben, dus hier heb je straks alweer meer kennis over de veiligheid/risico's van het weer openen van scholen en opvang.

En persoonlijk kan ik het ook wel gebruiken, ik merk dat ik weinig fut meer heb als de werkdag er weer opzit met 2 van die hummeltjes in huis. Als de oudste straks weer 2 dagen naar de opvang mag geeft dat hier in huis ook wel wat rust en ruimte.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_192763716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:30 schreef Sumppi het volgende:
We hebben al heel veel spullen overgebracht. Dit weekend nog spullen brengen en dan gaan we er dinsdag echt wonen. Het weekend daar weer na halen we laatste grote meubels op. Door het zo in stappen te doen kunnen we het met zijn tweetjes en het levert ook echt minder stress op.

Daar hoeven we helemaal niks meer te doen *O* Alleen schoonmaken en inrichten. Als we het leuk vinden wat te veranderen kan dat, maar dat heeft helemaal geen haast.
Wat een heerlijk vooruitzicht, en lekker "relatief" minder stress :Y slim aangepakt!
quote:
Hier wel een enorme lekkage gehad. Dikke pech zo in de laatste week. Er is een loodgieter een dag bezig geweest en vandaag komen ze opnieuw stucen, tegelen, en dergelijke. :')
Ah, dat is wel balen. Sterkte :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')