Als je het risico dat je op een 'verkeerd' niveau in stapt wilt spreiden kun je beter je inleg verdelen over een aantal verschillende aankoopmomenten. Dat kan maandelijks zijn of op vooraf bepaalde niveaus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:20 schreef Aniek_ het volgende:
Ik heb dus enorm aangekocht (VWRL) 3 weken geleden (mijn eerste echte belegging).
Nu heb ik nog een keer een groot bedrag ter beschikking gekregen.
Ik neig ernaar hiermee nu weer VWRL aan te kopen, om de aankoopprijs te middelen..
Zou ik hiermee nou nog een keer een grote fout maken,
of is het juist slim denken jullie?
Oh ja oeps, ik las de ticker verkeerd. VWRL degelijke en te verantwoorden keuze long term idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
VWRL is toch juist een vrij breed gespreide ETF? Welke ETF zou jij dan aanraden, als niet VWRL?
Thanks voor je antwoord! Ik heb zelf ook recent (helaas niet recent genoegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:00 schreef Maxco het volgende:
[..]
Oh ja oeps, ik las de ticker verkeerd. VWRL degelijke en te verantwoorde keuze long term idd.
Doe hier hetzelfde, maar dan op een vast moment wekelijks de komende tijd. Toch geen peil op te trekken van moment tot moment hoe de boel beweegt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je het risico dat je op een 'verkeerd' niveau in stapt wilt spreiden kun je beter je inleg verdelen over een aantal verschillende aankoopmomenten. Dat kan maandelijks zijn of op vooraf bepaalde niveaus.
Ik ben zelf ook aan het instappen en koop op een bepaald niveau extra bij behalve mijn maandelijkse inleg.
Dat eerste weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef Werkperd het volgende:
Foutmelding
De voornaam van de eigenaar (of een van de eigenaren) van deze rekening ontbreekt. Door wettelijke voorschriften moeten wij dit gegeven van u vastleggen wanneer u een order plaatst. U heeft een bankmail ontvangen met instructies om uw identiteitsbewijs up te loaden. Is dit niet het geval? Neem contact met ons op via 0900-9215.
Wat is dit nou weer voor geouwehoer. Ik heb net alles al geupload.
Heb ook eens keer beleggingsrekening aangemaakt. Verdomme wil NU aandelen kopen!!
Snap ook niet waarom ik geen geld op zelf beleggen basis rekening kan storten. Op beleggers spaarrekening (die net samen is aangemaakt met zelf beleggen basis rekening) kan dat wel.
FOMOquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef Werkperd het volgende:
Foutmelding
De voornaam van de eigenaar (of een van de eigenaren) van deze rekening ontbreekt. Door wettelijke voorschriften moeten wij dit gegeven van u vastleggen wanneer u een order plaatst. U heeft een bankmail ontvangen met instructies om uw identiteitsbewijs up te loaden. Is dit niet het geval? Neem contact met ons op via 0900-9215.
Heb ook eens keer beleggingsrekening aangemaakt. Verdomme wil NU aandelen kopen!!
Snap ook niet waarom ik geen geld op zelf beleggen basis rekening kan storten. Op beleggers spaarrekening (die net samen is aangemaakt met zelf beleggen basis rekening) kan dat wel.
Dat lijkt me uitstekend nieuws om de pijn van mijn andere posities een beetje te verzachten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:54 schreef GSbrder het volgende:
Bijzondere beelden:
https://mobile.twitter.co(...)/1239950417506766848
Zo een vermoeden had ik al. Maar waar slaat die eerste dan op? Heb overeenkomst gewoon geaccepteerd. Waarschijnlijk moeten ze eerst mijn ID bewijs controleren? Wel gek, gezien ik het gewoon via online bankieren doe (bankrekening is ook ooit aangemaakt met ID bewijs).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik niet.
Wat betreft het geld: als je een aankoop doet van de zelf beleggen basis rekening, wordt het geld afgeschreven van de beleggers spaarrekening. Dus als je daar het geld naar overmaakt, dan kun je gewoon aankopen doen.
Die beleven natuurlijk gouden tijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:54 schreef GSbrder het volgende:
Bijzondere beelden:
https://mobile.twitter.co(...)/1239950417506766848
Iedereen gaat aandelen kopen met het strooigeld, want als je in lockdown zit kun je verder niets anders kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef SausDip het volgende:
Veel steunmaatregelen van het kabinet. Hopelijk morgen een mooi plusje op de beurs.
😂quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Iedereen gaat aandelen kopen met het strooigeld, want als je in lockdown zit kun je verder niets anders kopen.
Dat nieuws was vandaag al bekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef SausDip het volgende:
Veel steunmaatregelen van het kabinet. Hopelijk morgen een mooi plusje op de beurs.
Dit komt vast helemaal goedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef Werkperd het volgende:
Foutmelding
Ben altijd geïnteresseerd geweest in goud maar die kans hebben we een beetje gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |