abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192099961
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:20 schreef Aniek_ het volgende:
Ik heb dus enorm aangekocht (VWRL) 3 weken geleden (mijn eerste echte belegging).
Nu heb ik nog een keer een groot bedrag ter beschikking gekregen.
Ik neig ernaar hiermee nu weer VWRL aan te kopen, om de aankoopprijs te middelen..

Zou ik hiermee nou nog een keer een grote fout maken,
of is het juist slim denken jullie? ;)
Als je het risico dat je op een 'verkeerd' niveau in stapt wilt spreiden kun je beter je inleg verdelen over een aantal verschillende aankoopmomenten. Dat kan maandelijks zijn of op vooraf bepaalde niveaus.
Ik ben zelf ook aan het instappen en koop op een bepaald niveau extra bij behalve mijn maandelijkse inleg.
pi_192100172
Bedankt voor de tips,
Ik blijf maar instappen denk ik, het zou stom zijn om nu na de grootste fout te stoppen, en niet van de daling gebruik te maken om lager in te stappen.
Ik heb vandaag 10% van de rest van mijn beleg-budget belegd en voor de rest wacht ik de ontwikkelingen denk ik even af. Maar het blijft moeilijk zeg.
pi_192100684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

VWRL is toch juist een vrij breed gespreide ETF? Welke ETF zou jij dan aanraden, als niet VWRL?
Oh ja oeps, ik las de ticker verkeerd. VWRL degelijke en te verantwoorden keuze long term idd.
Waarom niet?
pi_192100730
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:00 schreef Maxco het volgende:

[..]

Oh ja oeps, ik las de ticker verkeerd. VWRL degelijke en te verantwoorde keuze long term idd.
Thanks voor je antwoord! Ik heb zelf ook recent (helaas niet recent genoeg :+ ) VWRL gekocht juist vanwege de brede spreiding dus vroeg me even af of ik dan toch wat over het hoofd had gezien. Gelukkig niet dus!
pi_192101227
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Als je het risico dat je op een 'verkeerd' niveau in stapt wilt spreiden kun je beter je inleg verdelen over een aantal verschillende aankoopmomenten. Dat kan maandelijks zijn of op vooraf bepaalde niveaus.
Ik ben zelf ook aan het instappen en koop op een bepaald niveau extra bij behalve mijn maandelijkse inleg.
Doe hier hetzelfde, maar dan op een vast moment wekelijks de komende tijd. Toch geen peil op te trekken van moment tot moment hoe de boel beweegt.
pi_192101877
Foutmelding
De voornaam van de eigenaar (of een van de eigenaren) van deze rekening ontbreekt. Door wettelijke voorschriften moeten wij dit gegeven van u vastleggen wanneer u een order plaatst. U heeft een bankmail ontvangen met instructies om uw identiteitsbewijs up te loaden. Is dit niet het geval? Neem contact met ons op via 0900-9215.

Wat is dit nou weer voor geouwehoer. Ik heb net alles al geupload.

Heb ook eens keer beleggingsrekening aangemaakt. Verdomme wil NU aandelen kopen!!
Snap ook niet waarom ik geen geld op zelf beleggen basis rekening kan storten. Op beleggers spaarrekening (die net samen is aangemaakt met zelf beleggen basis rekening) kan dat wel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:54:43 #157
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_192101904
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_192101920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef Werkperd het volgende:
Foutmelding
De voornaam van de eigenaar (of een van de eigenaren) van deze rekening ontbreekt. Door wettelijke voorschriften moeten wij dit gegeven van u vastleggen wanneer u een order plaatst. U heeft een bankmail ontvangen met instructies om uw identiteitsbewijs up te loaden. Is dit niet het geval? Neem contact met ons op via 0900-9215.

Heb ook eens keer beleggingsrekening aangemaakt. Verdomme wil NU aandelen kopen!!
Snap ook niet waarom ik geen geld op zelf beleggen basis rekening kan storten. Op beleggers spaarrekening (die net samen is aangemaakt met zelf beleggen basis rekening) kan dat wel.
Dat eerste weet ik niet.
Wat betreft het geld: als je een aankoop doet van de zelf beleggen basis rekening, wordt het geld afgeschreven van de beleggers spaarrekening. Dus als je daar het geld naar overmaakt, dan kun je gewoon aankopen doen.
pi_192101926
quote:
Foutmelding

FOMO :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_192101937
Die aandelen zijn er morgen ook nog wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192102007
quote:
Dat lijkt me uitstekend nieuws om de pijn van mijn andere posities een beetje te verzachten.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_192102171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat eerste weet ik niet.
Wat betreft het geld: als je een aankoop doet van de zelf beleggen basis rekening, wordt het geld afgeschreven van de beleggers spaarrekening. Dus als je daar het geld naar overmaakt, dan kun je gewoon aankopen doen.
Zo een vermoeden had ik al. Maar waar slaat die eerste dan op? Heb overeenkomst gewoon geaccepteerd. Waarschijnlijk moeten ze eerst mijn ID bewijs controleren? Wel gek, gezien ik het gewoon via online bankieren doe (bankrekening is ook ooit aangemaakt met ID bewijs).

Straks kan ik er morgen pas gebruik van maken. Dan is de koers waarschijnlijk al met weet ik veel hoe veel procent gestegen! =@ !!
pi_192102243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

FOMO :D
Hun hulplijn beleggen ligt ook plan vanwege de drukte.
pi_192102342
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
Die aandelen zijn er morgen ook nog wel
10 cent is 10 cent.
pi_192102493
quote:
Die beleven natuurlijk gouden tijden
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:27:15 #166
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_192102690
Bloedbad valt nog mee.
pi_192103699
Veel steunmaatregelen van het kabinet. Hopelijk morgen een mooi plusje op de beurs.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:09:46 #168
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192104019
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef SausDip het volgende:
Veel steunmaatregelen van het kabinet. Hopelijk morgen een mooi plusje op de beurs.
Iedereen gaat aandelen kopen met het strooigeld, want als je in lockdown zit kun je verder niets anders kopen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_192104142
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef SeLang het volgende:

[..]

Iedereen gaat aandelen kopen met het strooigeld, want als je in lockdown zit kun je verder niets anders kopen.
😂

Partijen als bol en nieuwe Amazon.nl zullen wel storm lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 maart 2020 @ 20:20:28 #170
862 Arcee
Look closer
pi_192104335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef SausDip het volgende:
Dat nieuws was vandaag al bekend.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:33:56 #171
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192104708
quote:
Foutmelding

Dit komt vast helemaal goed :') _O-
pi_192105308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dit komt vast helemaal goed :') _O-
Jawel, moet lukken.
pi_192105512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Jawel, moet lukken.
Waar ga je instappen?
pi_192105660
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waar ga je instappen?
Ben altijd geïnteresseerd geweest in goud maar die kans hebben we een beetje gemist.

Ik denk dat er nu aardig wat te verdienen valt met Shell of een gelijkwaardige oliemaatschappij. Niet voor nu, maar over jaar of twee nadat alles gekalmeerd is.

Mijn grootste ''instap'' bedrag zal dus daar naar toe gaan. Daarnaast ga ik de berichten hier volgen en kijken waar ik mijn overige ''zakgeld'' in kan stoppen.

Ben ook erg geïnteresseerd in CFD's maar dat is veelte riskant voor als je weinig kennis van zaken hebt.

Als je suggesties hebt hoor ik het graag.
pi_192107102
Fomo van allemaal mensen.

Eerst turbo long en daarna short.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')