Ik denk van wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
dat betekent natuurlijk niet dat dit al binnen 10 jaar gaat gebeuren
Ja maar niet binnen een jaar. Stel je koopt nu aandelen en binnen een jaar gaat de waarde met gemiddeld 15 euro omhoog. Je hebt rond de 500 aandelen. Nou dan heb je toch rond de 5000 verdiend. Exclusief winstuitkering.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef civspeler het volgende: [..] Op lange termijn gaat de oliehandel sowieso helemaal dood.
Je kunt er natuurlijk altijd op speculeren.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen een jaar. Stel je koopt nu aandelen en binnen een jaar gaat de waarde met gemiddeld 15 euro omhoog. Je hebt rond de 500 aandelen. Nou dan heb je toch rond de 5000 verdiend. Exclusief winstuitkering.
Rusland wordt van alle kanten gesanctioneerd en heeft daardoor geen genoeg energie om het gevecht langer aan te gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef -Wereld- het volgende: [..] Ik twijfel ook om nu in te stappen bij Shell B Maar mijn 'denkbeeldige' bodem wordt steeds verlaagd.. aan de andere kant heb ik ook last van FOMO en kan er op elk moment onverwacht/plotseling een akkoord bereikt worden tussen Rusland en Saoedi-Arabië..
Ja wat wil je nu zeggen dat de wereld morgen een overstap maakt naar een andere energie-bron? Onmogelijk en dat weet jij ook. Zoiets zal nog minimaal 20 a 30 jaar duren. Plus investeert Shell niet alleen in olie maar ook in aardgas en andere milieuvriendelijkere bronnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:23 schreef civspeler het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk altijd op speculeren.
Niet morgen, niet overmorgen maar wel binnenkort. Als dat balletje eenmaal gaat rollen, dat vliegwiel eenmaal gaat draaien, dan gaat het ineens heel hard. En ik heb nieuws voor je: dat vliegwiel draait al.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu zeggen dat de wereld morgen een overstap maakt naar een andere energie-bron? Onmogelijk en dat weet jij ook. Zoiets zal nog minimaal 20 a 30 jaar duren. Plus investeert Shell niet alleen in olie maar ook in aardgas en andere milieuvriendelijkere bronnen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:29 schreef civspeler het volgende:
[..]
Niet morgen, niet overmorgen maar wel binnenkort. Als dat balletje eenmaal gaat rollen, dat vliegwiel eenmaal gaat draaien, dan gaat het ineens heel hard. En ik heb nieuws voor je: dat vliegwiel draait al.
Hahaha, Tony Montana! (en dat rijmt)quote:
Waardeer ik wel hoor. Waardeer alle meningen/adviezen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:32 schreef civspeler het volgende:
[..]
Hahaha, Tony Montana! (en dat rijmt)
Je vroeg om een onderbouwde mening, dus die heb ik je gegeven.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waardeer ik wel hoor. Waardeer alle meningen/adviezen.
Zit ook in de plus, maar dan door Flow Traders en Ahold.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef investeerdertje het volgende:
Ik had niet verwacht ooit te zeggen dat postnl en randstad mijn best renderende losse aandelen zijn op een dag... xD
Dat was wel echt een mooi jaar. Gigantisch veel geld verdiend. Ook weer uitgegeven want vriendinlief had toen geen werk ivm. crisis en ik kon op alleen mijn inkomen toen niet ons huishouden laten draaienquote:Op maandag 16 maart 2020 17:06 schreef Qunix het volgende:
Op 31 december sloot de AEX 2009 af op 335,33 punten. Hiermee was 2009 het beste jaar voor de AEX uit het afgelopen decennium.
Het dieptepunt werd bereikt op maandag 9 maart 2009 waar een "intraday"-dieptepunt werd genoteerd van 194,99.
En, zullen we zover zakken?
Shell is de markt dus +- beta 1.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:15 schreef GSbrder het volgende:
Shell officieel op 50% van de koers van een maand geleden.
Bijzonder voor een aandeel met een bèta van <1.
Volgens mij had Shell een beta van 0.9, maar je ziet nu dat Shell vooral constraint was in een bullmarket en negatief anderhalf keer zo hard naar beneden gaat in een bearmarket. Beetje zoals Europese financials; wel de hit gepakt in 2008/2009, niet volledig de opwaartse beweging tussen 2009/2019 en nu weer een hit in 2020.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Shell is de markt dus +- beta 1.
Complete markt is natuurlijk ook van 630 naar 400 nu..
ik schat minder dan vandaag en dat er een plusje komt.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:21 schreef floris_b het volgende:
Ben benieuwd hoe erg de paniek morgen is...
Dit is Dow Jones nu: 20.478,08 −2.707,54 (-11,68%)quote:Op maandag 16 maart 2020 20:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik schat minder dan vandaag en dat er een plusje komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |