abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192112482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 07:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik hoop het. Echt, fingers crossed.
Ik ook.

Teveel mensen die er als idioten een dagje op uit gaan, lekker gaan winkelen. Doe de winkels maar zsm dicht en houd iedereen binnen.
  woensdag 18 maart 2020 @ 09:13:02 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192112527
Wat heeft dat voor zin als het nu al uitgestorven is op veel plaatsen?

Snap ook echt niet dat mensen er zelfs om vragen. Vooral de pers gisteravond bij rutte, bizar.

En hoe lang moet dat gaan duren dan? Een maand? Een jaar?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192112556
www.fok.be doet het even niet, maar begrijp ik het goed dat België vanaf vandaag in full lockdown is, dus mensen mogen alleen nog naar buiten voor boodschappen, maar niet meer naar hun werk (behalve dan kritieke beroepen neem ik aan?).
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192112578
Hier ook alle parken vol gisteren🙈
pi_192112603
quote:
5s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:14 schreef vosss het volgende:
www.fok.be doet het even niet, maar begrijp ik het goed dat België vanaf vandaag in full lockdown is, dus mensen mogen alleen nog naar buiten voor boodschappen, maar niet meer naar hun werk (behalve dan kritieke beroepen neem ik aan?).
Nee, dat begrijp je niet goed.

België is nog niet in full lockdown.

https://www.trouw.nl/buit(...)t-helemaal~bf2788a1/
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192112639
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:09 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Bij mij op het werk is er verdeeldheid over het virus. Mensen reageerden verbaasd en ook wel een beetje van "jeetje, jij ook al" toen ik vertelde dat ik thuis wilde werken.
Sommige werkgevers...
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 18 maart 2020 @ 09:21:18 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192112663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sommige werkgevers...
Ja, dit eerder.

Volslagen mafkezen.
1947-2016
pi_192112680
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:09 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Bij mij op het werk is er verdeeldheid over het virus. Mensen reageerden verbaasd en ook wel een beetje van "jeetje, jij ook al" toen ik vertelde dat ik thuis wilde werken.

Ik zit nu met een enorm dubbel gevoel thuis.

Een lockdown, wat we volgens mij echt nodig hebben om te voorkomen dat straks de ziekenhuizen overvol zitten, zou een en ander makkelijker kunnen maken. Niet zozeer voor mij, maar voor iedereen die vandaag is gaan werken omdat ze het lastig vinden om vrij te nemen of home office te doen.
Tijd voor een nieuwe werkgever na deze barre tijden. Deze heeft geen moeite om een mes in je rug te steken.
  woensdag 18 maart 2020 @ 09:22:38 #189
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192112688
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sommige werkgevers...
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ja, dit eerder.

Volslagen mafkezen.
Idd dat die gasten niet gewoon gelijk staan te springen om alles wat ze hun leven hebben opgebouwd weg te doen en hun faillissement aan te vragen!
pi_192112695
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Wat heeft dat voor zin als het nu al uitgestorven is op veel plaatsen?

Snap ook echt niet dat mensen er zelfs om vragen. Vooral de pers gisteravond bij rutte, bizar.

En hoe lang moet dat gaan duren dan? Een maand? Een jaar?
6 april is een goede. En dan langzaam weer terugdraaien om de piek er uit te halen.

Het is echt niet uitgestorven op plaatsen. Al eens op een winkelcentrum geweest? Zoveel gezinnen die nu met de kinderen op pad gaan.
pi_192112699
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:18 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp je niet goed.

België is nog niet in full lockdown.

https://www.trouw.nl/buit(...)t-helemaal~bf2788a1/
Ok top. Dan hoef ik vandaag minder hard te werken omdat een collega er dus gewoon wel is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192112735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:22 schreef incel het volgende:

[..]

[..]

Idd dat die gasten niet gewoon gelijk staan te springen om alles wat ze hun leven hebben opgebouwd weg te doen en hun faillissement aan te vragen!
Ben jij niet die gast van dat topic over het faken van corona om niet te hoeven werken? :')

Overigens maak ik op uit zijn post dat het voor Draaideurcrimineel prima mogelijk is om thuis te werken.
  woensdag 18 maart 2020 @ 09:28:20 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192112801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:22 schreef incel het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij hoeven ze daar niet bang voor te zijn, gezien het pakket van gisteren.
1947-2016
  woensdag 18 maart 2020 @ 09:30:29 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192112844
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

6 april is een goede. En dan langzaam weer terugdraaien om de piek er uit te halen.

Het is echt niet uitgestorven op plaatsen. Al eens op een winkelcentrum geweest? Zoveel gezinnen die nu met de kinderen op pad gaan.
Winkels ja. Maar tijdens zo'n periode moeten de supermarkten ook open blijven.
1947-2016
pi_192112884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Winkels ja. Maar tijdens zo'n periode moeten de supermarkten ook open blijven.
Ja supermarkten wel.

Maar waarom moet personeel van een ikea of bouwmarkt zich laten besmetten? Daarom lockdown en winkels dicht, omdat er teveel idioten rondlopen die het niet serieus nemen.
  woensdag 18 maart 2020 @ 09:41:35 #196
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192113048
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 06:35 schreef pietkanarie het volgende:
Die volledige lockdown lijkt me niet verkeerd. Dingen die nu nog mogen zijn bedoeld om wat meer mogelijkheden te geven, niet als vrijbrief om gewoon bij elkaar rond te hangen op drukke plekken want zo gaat het afvlakken van de lijn waarschijnlijk niet snel genoeg. Het kan maar beter duidelijk zijn dat het de bedoeling is om thuis te blijven. Nu zijn er nog allerlei opties om er op uit te gaan waardoor veel mensen elkaar weer treffen
Oké geef maar lekker je vrijheden op :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192113081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:41 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

"Vrijheden" :') Even een paar weekjes niet naar de Ikea of naar de binnenstad.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_192113167
Misschien is een lockdown wel even nodig om alles even tot rust te brengen. Er is nu teveel onduidelijkheid over wat wel/niet verstandig is, en teveel mensen die zich nergens wat van aantrekken.
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:15:20 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192114775
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja supermarkten wel.

Maar waarom moet personeel van een ikea of bouwmarkt zich laten besmetten? Daarom lockdown en winkels dicht, omdat er teveel idioten rondlopen die het niet serieus nemen.
Ja, niet.
In belgie hebben ze 1 klant per 10m2. Zou ook kunnen meehelpen. Vond ik wel een slimme.

Wat betreft bouwmarkten, die zijn ook cruciaal tijdens een lockdown. Er kan veel stuk gaan in huis wat direct gerepareerd/vervangen moet worden. Geldt ook voor de elektronica winkels nu iedereen thuiswerkt wie dat kan.
Die samen met apotheken en levensmiddelenwinkels in brede zin. Rest van de winkels mag wat mij betreft dicht.

Ikea? Meh, die hebben gisteren het juiste besluit genomen.

Maar liever helemaal niks dicht en een lucky find als medicijn zodat we geen 2 jaar hoeven te wachten op een vaccin.

Beter voorkomen dan chinesen, wie zij dat ook alweer?
Kutzooi.
1947-2016
pi_192114949
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

en daarom een lockdown, teveel kneusjes die het niet serieus nemen
pi_192115655
Lekker langs de hornbach,gamma,intratuin,ikea nog even hamsteren bij de suerpmarkten. Ik hoest wel een beetje maar ja..
Ben klaar voor een lockdown hoor. Kan ik de tuin en het huisje beetje opknappen
De kinderen kunnen ook een beetje leren in de supermarkt dat het virus heel erg is maar ook nog even wat extra wc-papier meenemen voor het geval dat.
Daarna gaan we met zijn allen in de speeltuin zodat de kinderen lekker kunnen spelen en de volwassenen bijpraten. We nemen nog een wijntje mee als het weer lekker is.
“ Esmeetje! Kuch nou eens een keer netjes in je elleboog!”
Ja het is heel eng die Corona, maaar we moeten er wat van maken!

8)7
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:53:57 #202
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_192115685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:41 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Tja... niet voor een jaar, maar twee of drie weken lukt best. Kan in Spanje/Italië/Duitsland ook, waarom hier dan niet? Voor mij persoonlijk verandert er niet zoveel, dat beïnvloedt mijn visie misschien. Ik kan me thuis goed vermaken en heb ook niet de energie om constant op pad te zijn. Dat sporten en werk niet doorgaan mis ik wel, maar dat is nu ook al zo.
Dat er allerlei dingen niet mogen, voelt wel gek maar er mag nu ook van alles niet. Die paar dingen waarmee we nu nog van een totale lockdown afstaan, kunnen er ook nog wel bij.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:55:44 #203
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_192115720
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 07:59 schreef Idisrom het volgende:

[..]

De fout is geweest van Rutte en Co, dat de supermarkten onbeperkt bevolkt mochten worden, en men alleen zat te piepen om het hamsteren. Om de mensen niet te dicht bij elkaar te laten krijgen had men de supermarkten met een beperkte aantallen moeten laten doseren.
Ja, mee eens!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:58:59 #204
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192115791
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 07:59 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Om de mensen niet te dicht bij elkaar te laten krijgen had men de supermarkten met een beperkte aantallen moeten laten doseren.
Ik zie in landen waar men dat beleid voert gigantische rijen met mensen bij veel supermarkten staan. Hoe de fuck is dat veiliger dan? Laat mij maar gewoon snel naar binnen en naar buiten gaan in plaats van een halve dag te moeten wachten.
pi_192115907
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik zie in landen waar men dat beleid voert gigantische rijen met mensen bij veel supermarkten staan. Hoe de fuck is dat veiliger dan? Laat mij maar gewoon snel naar binnen en naar buiten gaan in plaats van een halve dag wachten.
Me dunkt dat de kans op besmetting via een enkele rij waarin men gepaste afstand houdt, vele malen kleiner is dan bij mensen die constant (met gepaste afstand) elkaars pad kruisen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192116158
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Me dunkt dat de kans op besmetting via een enkele rij waarin men gepaste afstand houdt, vele malen kleiner is dan bij mensen die constant (met gepaste afstand) elkaars pad kruisen.
Mensen houden echt geen afstand in de supermarkt.
Vandaag wees ik er een oudere dame op die meteen snauwde dat ze geen Corona heeft hoor!
  woensdag 18 maart 2020 @ 12:52:23 #207
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192116814
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Tja... niet voor een jaar, maar twee of drie weken lukt best. Kan in Spanje/Italië/Duitsland ook, waarom hier dan niet? Voor mij persoonlijk verandert er niet zoveel, dat beïnvloedt mijn visie misschien. Ik kan me thuis goed vermaken en heb ook niet de energie om constant op pad te zijn. Dat sporten en werk niet doorgaan mis ik wel, maar dat is nu ook al zo.
Dat er allerlei dingen niet mogen, voelt wel gek maar er mag nu ook van alles niet. Die paar dingen waarmee we nu nog van een totale lockdown afstaan, kunnen er ook nog wel bij.
Voor twee drie weken zou het best kunnen probleem alleen is nu dit zo makkelijk gaat en al die slaven in hun huis blijven.

Dan kan het ook de volgende keer gebeuren en wie zegt dat ze niet verlengen na 2-3 weken.
Of als het virus weer terugkomt in de winter dat we weer 2-3 weken opgesloten zitten.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192116826
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 12:16 schreef quirina het volgende:

[..]

Mensen houden echt geen afstand in de supermarkt.
Vandaag wees ik er een oudere dame op die meteen snauwde dat ze geen Corona heeft hoor!
En toen hoeste je in haar gezicht en zei nu wel. :D ~O>
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:52:18 #209
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192118165
Overigens zou het me niet verbazen als die wel in de planning staat, maar we nu proberen om het voor elkaar te krijgen om thuiswerken zo goed mogelijk in te stellen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:58:04 #210
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_192118312
Ik hoop het niet :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: