abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192074323
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:20 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dus waarom die speech straks
Om ons Nederlanders op de borst te kloppen hoe goed we bezig zijn. Ja, helaas serieus.
pi_192074409
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Om ons Nederlanders op de borst te kloppen hoe goed we bezig zijn. Ja, helaas serieus.
RIVM complimenteren met hun voortschrijdend inzicht inzake dit virus. :')
  maandag 16 maart 2020 @ 18:12:45 #103
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192076903
Eerste speech in ik weet niet hoeveel jaar en dan open deuren intrappen.
Doe dat dan tijdens het wekelijkse praat uurtje.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_192077027
Vanavond lockdown?
pi_192077188
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:18 schreef mosrednA het volgende:
Vanavond lockdown?
Nee. Komen geen nieuwe maatregelen vanavond.
pi_192077231
Ik gok op alleen supermarkten en apotheken open. De rest minimaal een week dicht.
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 18:29:55 #107
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192077247
quote:
Vanavond lockdown?
Of je leest het topic even door.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:06 schreef zipcon het volgende:
Zoals ze gisteren op Nieuwsuur dus zeiden, een hele peptalk. Ik hoop dat uit de crisisoverleggen ook wat info komt, maar dat ziet er niet naar uit dan.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:05 schreef Newone82 het volgende:
Net op het nieuws bij Radio 1. Er worden vanavond geen nieuwe aankondigingen gedaan bij persconferentie Rutte. Alleen de maatregelen van gisteren uitgebreid uitleggen en de Nederlanders prijzen hoe goed ze bezig zijn. Wtf.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:14 schreef renwan het volgende:
Nee geen lockdown

Nou, dat was even spannend
F.K.A. SuperwormJim
pi_192077264
vanavond zal dit niet komen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192077267
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:27 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nee. Komen geen nieuwe maatregelen vanavond.
Waarom geeft die lulhannes dan een speech op maandagavond
  maandag 16 maart 2020 @ 18:31:50 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_192077286
quote:
Vanavond lockdown?
tuurlijk niet. dit is het, flatten de curve, not disrupt the curve want dan zijn we over een maand weer terug bij af als we de boel weer opstarten
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_192077292
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:30 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Waarom geeft die lulhannes dan een speech op maandagavond
Om uit te leggen hoe geweldig we bezig zijn en de maatregelen van gisteren uitleggen. Op de borst klopperij dus. Ja, echt.
pi_192077321
Oh de maatregelen van gister, die alweer half zijn teruggedraaid, uitleggen
Niet boeiend dus
pi_192077361
Zelfde als in Duitsland:

Einzelhandel: Schließen müssen unter anderem Spezialgeschäfte und Outlet-Center.

Ausdrücklich NICHT geschlossen werden Geschäfte, die Gegenstände des täglichen Bedarfs verkaufen. Dazu gehören Lebensmittelgeschäfte, Wochenmärkte, Abhol- und Lieferdienste, Getränkemärkte, Apotheken, Sanitätshäuser, Drogerien, Tankstellen, Banken und Sparkassen, Poststellen, Friseure, Reinigungen, Waschsalons, der Zeitungsverkauf, Bau-, Gartenbau- und Tierbedarfsmärkte und der Großhandel. Für diese Bereiche sollen sogar die Verkaufsverbote am Sonntag bis auf weiteres ausgesetzt werden. Kommen sollen aber Auflagen zur Hygiene, zur Steuerung des Zutritts zu Geschäften und zum Vermeiden von Warteschlangen.

Freizeit: Schließen müssen Bars, Clubs, Diskotheken, Kneipen. Ebenso Theater, Opern, Konzerthäuser und Museen. Dies gilt auch für Messen, Ausstellungen, Kinos, Freizeit- und Tierparks, Spielhallen, Spielbanken, Wettannahmestellen und Bordelle. Auch Spielplätze werden geschlossen.

Gaststätten: Restaurants und Speisegaststätten sollen frühestens ab 6.00 Uhr öffnen dürfen und müssen spätestens um 18.00 Uhr schließen. Mensen, Restaurants, Speisegaststätten und Hotels sollen das Risiko einer Verbreitung des Coronavirus minimieren - etwa durch Abstandsregeln für Tische, Begrenzungen der Besucherzahl oder Hygienemaßnahmen.
Übernachtungsangebote im Inland sollen nur noch zu "notwendigen" - ausdrücklich nicht touristischen - Zwecken genutzt werden können. Ausdrücklich ausgenommen ist der Tourismus.

Gesundheitswesen: Alle Einrichtungen des Gesundheitswesens bleiben unter Beachtung höherer Hygiene-Anforderungen geöffnet.

Sportstätten: Der Betrieb in allen öffentlichen und privaten Sportanlagen, Schwimm- und Spaßbädern, Fitnessstudios und ähnlichen Einrichtungen wird eingestellt. .

Sicherheitsmaßnahmen gegen Corona in einem italienischen Krankenhaus | Bildquelle: dpaCoronavirus
Warum so drastische Maßnahmen?
Es gibt durchaus gute Gründe, Schulen zu schließen und Massenveranstaltungen abzusagen. | mehr

Bildung und Reisen: Verboten werden sollen Zusammenkünfte in Vereinen und sonstigen Sport- und Freizeiteinrichtungen. Außerdem Angebote in Volkshochschulen, Musikschulen und anderen öffentlichen und privaten Bildungseinrichtungen. Urlaubsreisen ins In- und Ausland soll es soll es nach Angaben von Kanzlerin Angela Merkel bis auf Weiteres nicht mehr geben. Auch Busreisen werden eingestellt.

Handwerk: Dienstleister und Handwerker sollen ihrer Tätigkeit weiterhin nachgehen können.

Religion: Nicht mehr möglich sind Gottesdienste in Kirchen, Moscheen, Synagogen und bei anderen Glaubensgemeinschaften.

Besuchsbeschränkungen: Gelten für Krankenhäuser, Vorsorge- und Rehaeinrichtungen sowie Pflegeheime - sie können zum Beispiel Besuch einmal am Tag für eine Stunde zulassen, aber nicht von Kindern unter 16 Jahren und nicht von Besuchern mit Atemwegsinfektionen. Generell gilt ein Betreuungsverbot für Menschen, die in den vergangenen 14 Tagen in Risikogebieten im Ausland oder besonders betroffenen Regionen im Inland waren.
pi_192077394
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef BeriBeri het volgende:
Oh de maatregelen van gister, die alweer half zijn teruggedraaid, uitleggen
Niet boeiend dus
Klopt.
  maandag 16 maart 2020 @ 18:36:09 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192077398
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:34 schreef pvdplanet het volgende:
Zelfde als in Duitsland:

Einzelhandel: Schließen müssen unter anderem Spezialgeschäfte und Outlet-Center.

Ausdrücklich NICHT geschlossen werden Geschäfte, die Gegenstände des täglichen Bedarfs verkaufen. Dazu gehören Lebensmittelgeschäfte, Wochenmärkte, Abhol- und Lieferdienste, Getränkemärkte, Apotheken, Sanitätshäuser, Drogerien, Tankstellen, Banken und Sparkassen, Poststellen, Friseure, Reinigungen, Waschsalons, der Zeitungsverkauf, Bau-, Gartenbau- und Tierbedarfsmärkte und der Großhandel. Für diese Bereiche sollen sogar die Verkaufsverbote am Sonntag bis auf weiteres ausgesetzt werden. Kommen sollen aber Auflagen zur Hygiene, zur Steuerung des Zutritts zu Geschäften und zum Vermeiden von Warteschlangen.

Freizeit: Schließen müssen Bars, Clubs, Diskotheken, Kneipen. Ebenso Theater, Opern, Konzerthäuser und Museen. Dies gilt auch für Messen, Ausstellungen, Kinos, Freizeit- und Tierparks, Spielhallen, Spielbanken, Wettannahmestellen und Bordelle. Auch Spielplätze werden geschlossen.

Gaststätten: Restaurants und Speisegaststätten sollen frühestens ab 6.00 Uhr öffnen dürfen und müssen spätestens um 18.00 Uhr schließen. Mensen, Restaurants, Speisegaststätten und Hotels sollen das Risiko einer Verbreitung des Coronavirus minimieren - etwa durch Abstandsregeln für Tische, Begrenzungen der Besucherzahl oder Hygienemaßnahmen.
Übernachtungsangebote im Inland sollen nur noch zu "notwendigen" - ausdrücklich nicht touristischen - Zwecken genutzt werden können. Ausdrücklich ausgenommen ist der Tourismus.

Gesundheitswesen: Alle Einrichtungen des Gesundheitswesens bleiben unter Beachtung höherer Hygiene-Anforderungen geöffnet.

Sportstätten: Der Betrieb in allen öffentlichen und privaten Sportanlagen, Schwimm- und Spaßbädern, Fitnessstudios und ähnlichen Einrichtungen wird eingestellt. .

Sicherheitsmaßnahmen gegen Corona in einem italienischen Krankenhaus | Bildquelle: dpaCoronavirus
Warum so drastische Maßnahmen?
Es gibt durchaus gute Gründe, Schulen zu schließen und Massenveranstaltungen abzusagen. | mehr

Bildung und Reisen: Verboten werden sollen Zusammenkünfte in Vereinen und sonstigen Sport- und Freizeiteinrichtungen. Außerdem Angebote in Volkshochschulen, Musikschulen und anderen öffentlichen und privaten Bildungseinrichtungen. Urlaubsreisen ins In- und Ausland soll es soll es nach Angaben von Kanzlerin Angela Merkel bis auf Weiteres nicht mehr geben. Auch Busreisen werden eingestellt.

Handwerk: Dienstleister und Handwerker sollen ihrer Tätigkeit weiterhin nachgehen können.

Religion: Nicht mehr möglich sind Gottesdienste in Kirchen, Moscheen, Synagogen und bei anderen Glaubensgemeinschaften.

Besuchsbeschränkungen: Gelten für Krankenhäuser, Vorsorge- und Rehaeinrichtungen sowie Pflegeheime - sie können zum Beispiel Besuch einmal am Tag für eine Stunde zulassen, aber nicht von Kindern unter 16 Jahren und nicht von Besuchern mit Atemwegsinfektionen. Generell gilt ein Betreuungsverbot für Menschen, die in den vergangenen 14 Tagen in Risikogebieten im Ausland oder besonders betroffenen Regionen im Inland waren.
Blijven de kappers hier dan ook open?
pi_192077410
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Of je leest het topic even door.
[..]

[..]

[..]

Tyf jij anders even heel gauw op. Het gaat zo snel hier dat ik echt niet alles terug ga lezen.

Laat mij gewoon inhaken zonder dat eeuwige gejank van je.
pi_192077429
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:36 schreef mosrednA het volgende:

[..]

Tyf jij anders even heel gauw op. Het gaat zo snel hier dat ik echt niet alles terug ga lezen.

Laat mij gewoon inhaken zonder dat eeuwige gejank van je.
Nou nou nou nou nou
pi_192077446
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:37 schreef Nober het volgende:

[..]

Nou nou nou nou nou
Ik ben die sneuneus zo zat he.

Sorry aan de rest
pi_192077448
Nos liveblog:

NOS:
Premier Rutte komt vanavond niet met extra maatregelen, zeggen bronnen tegen de NOS. Op sociale media en in WhatsApp-groepen gaan geruchten over een lockdown, maar de bronnen verzekeren dat die er niet komt.
  maandag 16 maart 2020 @ 18:38:26 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192077451
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:31 schreef manny het volgende:

[..]

tuurlijk niet. dit is het, flatten de curve, not disrupt the curve want dan zijn we over een maand weer terug bij af als we de boel weer opstarten
Lijkt wel de insteek te zijn. Flatten the curve, herd immunity en al die termen.
pi_192077494
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Lijkt mij min of meer een eerste levensbehoefte
  maandag 16 maart 2020 @ 18:41:59 #122
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192077526
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:40 schreef pvdplanet het volgende:

[..]

:')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_192077604
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:40 schreef pvdplanet het volgende:

[..]

Ongeacht welke pandemie of economische crisis, het geld dat naar kappers gaat blijft onder de streep altijd gelijk :T
  maandag 16 maart 2020 @ 18:47:15 #124
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192077656
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

hier in spanje wel en de tuinman en zwembadschoonmakers zijn ook nog gewoon aan het werk.
  Eindredactie Games maandag 16 maart 2020 @ 18:47:32 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_192077663
Ik gok op woensdag
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_192077716
quote:
4s.gif Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Oscar. het volgende:
Ik gok op woensdag
Het lijkt me ook eerder dan donderdag te moeten gebeuren. In italië en spanje waren ze er naar eigen zeggen ook te laat mee.

Aan de andere kant zou het me niets verbazen als nederland ook te laat reageert
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:22:36 #127
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192089241
Zijn er mensen die denken dat hier snel een goed einde aan komt? Ik ben er nu wel echt 100% van overtuigd dat dit zowel qua slachtoffers als economische schade echt diepe, diepe sporen achter gaat laten en om BTO maar te quoten "You ain't seen nothing yet".
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 09:39:57 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_192089619
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:22 schreef Richestorags het volgende:
Zijn er mensen die denken dat hier snel een goed einde aan komt? Ik ben er nu wel echt 100% van overtuigd dat dit zowel qua slachtoffers als economische schade echt diepe, diepe sporen achter gaat laten en om BTO maar te quoten "You ain't seen nothing yet".
Rutte was zelf vrij stellig. “We zijn hier nog niet van af”
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 17 maart 2020 @ 09:41:24 #129
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192089660
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rutte was zelf vrij stellig. “We zijn hier nog niet van af”
Ja, maar dat kan op verschillende schalen zijn. Ik bedoel meer van, dit gaat nog erger worden dan het nu is en ook de sporen die het nalaat gaan diep en lang zijn. Denk aan: Iedereen gaat iemand in zijn familie en kennissenkring hebben die voor hun tijd zijn gegaan, economie komt in een diepe recessie, veel mensen lopen nog jarenlang met gezondheidsklachten rond, veel zaken gaan failliet.
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 10:02:18 #130
pi_192090070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 09:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan op verschillende schalen zijn. Ik bedoel meer van, dit gaat nog erger worden dan het nu is en ook de sporen die het nalaat gaan diep en lang zijn. Denk aan: Iedereen gaat iemand in zijn familie en kennissenkring hebben die voor hun tijd zijn gegaan, economie komt in een diepe recessie, veel mensen lopen nog jarenlang met gezondheidsklachten rond, veel zaken gaan failliet.
Dat zou zomaar kunnen. Ligt er echt aan hoe snel de ontwikkeling van hulpmedicatie en vaccins gaat zijn en wat het langetermijneffect van dit virus gaat zijn. Ook hoe snel het zich verspreidt in de zomer zal uitmaken.

Dat kun je allemaal totaal niet zeggen.
pi_192092365
Zeg, die totale lockdown in Frankrijk is toch ook m.u.v. werk, medische hulp en levensmiddelen? Oftewel, er zullen overdag nog genoeg Fransen met elkaar in contact komen.

In Nederland werken misschien verhoudingsgewijs nog meer mensen thuis dan in een land als Frankrijk met een Lockdown.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 12:32:20 #132
pi_192093158
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:57 schreef Multatilu het volgende:
Zeg, die totale lockdown in Frankrijk is toch ook m.u.v. werk, medische hulp en levensmiddelen? Oftewel, er zullen overdag nog genoeg Fransen met elkaar in contact komen.

In Nederland werken misschien verhoudingsgewijs nog meer mensen thuis dan in een land als Frankrijk met een Lockdown.
Hier zijn nog wel iets meer services open en mag je nog wel de straat op. Maatregelen in Frankrijk zijn marginaal erger.
pi_192100555
Doe mij maar volledige lockdown.
Ik kan mijn gezin met superveel moeite binnen houden en mensen buiten mn deur houden.
Er zijn te veel mensen die t niet serieus nemen of het mee vinden vallen, omdat het nog niet dichtbij genoeg is
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:48:20 #134
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_192101751
Veel fysieke winkel zullen transformeren in distributiecentra. Tenminste dat is wat IKEA nu gaat doen. Zij sluiten de fysieke winkels vanaf morgen.

Ook vraag ik mij af hoeveel een totale lockdown het Corona-virus afremt. In een ideale wereld/omstandigheden/naleven van regels zou het dan stoppen.
pi_192102822
In Italië werkt de lockdown.
T is toch beter om t eerst te stoppen en dan beetje bij beetje de winkels weer open, zodat de verspreiding wat uitgesteld wordt en er voorbereiding getroffen kan worden, zoals vooraden mondkapjes enz

En testspullen. Waarom wordt dat niet aangevuld
pi_192102965
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef woxxel het volgende:
In Italië werkt de lockdown.
T is toch beter om t eerst te stoppen en dan beetje bij beetje de winkels weer open, zodat de verspreiding wat uitgesteld wordt en er voorbereiding getroffen kan worden, zoals vooraden mondkapjes enz

En testspullen. Waarom wordt dat niet aangevuld
'Werkt'

pi_192103049
Denk van niet, winkels zijn al uitgestorven, laag risico, laat ze hun laatste ¤-tjes verdienen.

Een beperking van het aantal klanten in winkels beperken per m2 en maximaal per 2 naar binnen. Tokkie moeders met 3 kinderen in de super kunnen we nu even missen.
.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:16:00 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192104208
Belgie gaat vanavond op slot
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192104249
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef Nikonlover het volgende:
ook leger in de straten?
pi_192104459
Hoe komt het dat Duitsland weinig doden zijn
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 20:25:59 #141
pi_192104501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef woxxel het volgende:
Hoe komt het dat Duitsland weinig doden zijn
Geluk.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 maart 2020 @ 20:26:58 #142
22592 crew  Ole
pi_192104523
kijk nu persconferentie op België
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 22:09:38 #143
pi_192106851
Rutte stelt dat lockdown weldegelijk een optie is als risico zorgvraag problematisch is.

Alleen niet langdurig.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:13:53 #144
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_192106941
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef Nikonlover het volgende:
Dit zijn de nieuwe maatregelen van de Belgische regering. Niet heel anders dan in nL. Hoewel. In NL misschien strenger. Hier gaan ook kappers bijvoorbeeld helemaal dicht.
pi_192107000
Van mij mogen de winkels ook wel dicht. Behalve dan het noodzakelijke natuurlijk. Voor een week of 4.

Maar het niet de straat op mogen is toch net ff wat moeilijker vol te houden.
pi_192107108
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:13 schreef Halveprijs het volgende:

[..]

Dit zijn de nieuwe maatregelen van de Belgische regering. Niet heel anders dan in nL. Hoewel. In NL misschien strenger. Hier gaan ook kappers bijvoorbeeld helemaal dicht.
Nog wel naar buiten dus. Lijkt mij ook juist goed voor de gezondheid.
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 22:23:06 #147
pi_192107143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:13 schreef Halveprijs het volgende:

[..]

Prachtig pakket maatregelen
pi_192107158
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:17 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ook leger in de straten?
Welk leger?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2020 22:23:56 ]
pi_192107176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:21 schreef HPoi het volgende:

[..]

Nog wel naar buiten dus. Lijkt mij ook juist goed voor de gezondheid.
Helaas zie ik veel mensen samen of in groepjes lopen. Dat moet nou juist niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 22:24:22 #150
pi_192107196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Helaas zie ik veel mensen samen of in groepjes lopen. Dat moet nou juist niet.
Precies. Gepaste afstand houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')