abonnement Unibet Coolblue
pi_192134975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 04:16 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Is echt bullshit.

Wanneer ik met mijn kinderen naar de speeltuin ben en er zijn nog andere volwassenen zorg ik dat ik minimaal een paar meter van diegene verwijderd bent. Ik merk dat mensen vice versa ook doen.

Ik ben deze week alleen het dichtst in de buurt geweest bij mijn vrouw en kinderen.

Dat is 2% ofzo van de contacten die ik anders in een doorsnee week heb.
Je zit op FOK! he, hier heerst de intelligentie en de waarheid!

Voortplanting is iets dat vrij onbekend en ongrijpbaar is voor de gemiddelde fokker, overschat ze niet
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_192134978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 04:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Wat een hoop bullshit in een paar regels. Knap.
Eens, wat een onzin. Leger inzetten😅🤣😂
pi_192134988
Je zal je naam hier maar aan verbonden hebben zeg.

@Danny
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 19 maart 2020 @ 05:34:54 #229
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192135065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 04:45 schreef renwan het volgende:

[..]

Je zit op FOK! he, hier heerst de intelligentie en de waarheid!

Voortplanting is iets dat vrij onbekend en ongrijpbaar is voor de gemiddelde fokker, overschat ze niet
De hysterie viert hier hoogtij.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192135069
Hoop niet dat zoiets gaat gebeuren al zal ik wel de enige op de weg zijn als ik naar het verpleeghuis ga om die mensen uit bed te halen...
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 19 maart 2020 @ 05:41:30 #231
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192135076
We zitten feitelijk al in een verkapte lockdown.

Dit is wel interessant:

https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192135113
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 05:41 schreef DonDruiper het volgende:
We zitten feitelijk al in een verkapte lockdown.

Dit is wel interessant:

https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Dit dus, je ziet het aantal contactmomenten enorm dalen, mensen komen niet meer op kantoor, en ik denk heel belangrijk: OV is leeg!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192136133
Het zou best eens kunnen dat het vanaf vandaag strenger gaat zijn. Zie op ned1 dat de politie al voorbereid is op strengere handhaving.
pi_192136276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 04:16 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Is echt bullshit.

Wanneer ik met mijn kinderen naar de speeltuin ben en er zijn nog andere volwassenen zorg ik dat ik minimaal een paar meter van diegene verwijderd bent. Ik merk dat mensen vice versa ook doen.

Ik ben deze week alleen het dichtst in de buurt geweest bij mijn vrouw en kinderen.

Dat is 2% ofzo van de contacten die ik anders in een doorsnee week heb.
Genoeg foto's en beelden die het tegendeel bewijzen helaas.
Speeltuin is sowieso niet handig eigenlijk met iedereen die alles aan raakt.
  Miss 200.000.000! donderdag 19 maart 2020 @ 09:17:49 #235
367000 roos94
pi_192136832
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:23 schreef quirina het volgende:
Het zou best eens kunnen dat het vanaf vandaag strenger gaat zijn. Zie op ned1 dat de politie al voorbereid is op strengere handhaving.
Ned1 :')
pi_192136862
Een bekende van me (zit in het leger) mag niet meer weg van thuis, kunnen elk moment opgeroepen worden om bijv. de straten op te gaan.
pi_192136894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 09:19 schreef Jojansma het volgende:
Een bekende van me (zit in het leger) mag niet meer weg van thuis, kunnen elk moment opgeroepen worden om bijv. de straten op te gaan.
Teamgenoot van mij (reservist) heeft ook het bevel gehad om klaar te staan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_192137235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 09:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Teamgenoot van mij (reservist) heeft ook het bevel gehad om klaar te staan.
Lijkt me ook niet meer dan logisch, gezien alle landen om ons heen, vermoedelijk is het een kwestie van tijd voordat het ook hier de volgende stap wordt gezet. Hopelijk eerder later dan eerder, want dat betekend dat het nog beheersbaar is.
pi_192137292
Gelukkig moeten treinen blijven rijden, joepie. Straks mag ik weer aan de bak.

sterf
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_192138512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 09:41 schreef renwan het volgende:
Gelukkig moeten treinen blijven rijden, joepie. Straks mag ik weer aan de bak.

sterf
Ik ben juist blij dat ik een vitaal beroep heb. Moet er niet aan denken om dagen thuis te moeten werken.
pi_192138537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 05:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit dus, je ziet het aantal contactmomenten enorm dalen, mensen komen niet meer op kantoor, en ik denk heel belangrijk: OV is leeg!
Ja maar loop eens het winkelcentrum op. Was hier gewoon nog markt afgelopen week. En zou me verbazen als daar in totaal minder dan 100 man aanwezig zijn.
pi_192139049
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar loop eens het winkelcentrum op. Was hier gewoon nog markt afgelopen week. En zou me verbazen als daar in totaal minder dan 100 man aanwezig zijn.
Hier in het dorp was zelfs geen markt, daar komt normaal gesproken aardig wat volk..
pi_192139103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat ik een vitaal beroep heb. Moet er niet aan denken om dagen thuis te moeten werken.
Ik word nu idd al niet vrolijk na 2 dagen thuis alleen achter mijn werk pc te zitten en niet even flauwe kantoorgrapjes te kunnen maken met collega's. :'(

Het enige voordeel ik kan naar mijn eigen muziek luisteren ipv bijna verplicht naar 538 te moeten luisteren. ^O^
pi_192139374
Ik vind het wel opmerkelijk te lezen dat schijnbaar redelijk wat mensen echt binnen zeer korte tijd al neerslachtig of half depressief worden als ze eventjes alleen moeten zijn of thuis moeten werken. Ik vind dat oprecht zorgwekkend dat je zó ontzettend afhankelijk bent van contact met anderen. Helemaal in de wetenschap dat de huidige situatie nog wel even gaat duren. Dit geeft ook aan dat een (semi) lockdown van meer dan een dikke maand voor menig land geen reële optie is. Bevolking trekt het simpelweg niet.
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:13:18 #245
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192141343
quote:
15s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk te lezen dat schijnbaar redelijk wat mensen echt binnen zeer korte tijd al neerslachtig of half depressief worden als ze eventjes alleen moeten zijn of thuis moeten werken. Ik vind dat oprecht zorgwekkend dat je zó ontzettend afhankelijk bent van contact met anderen. Helemaal in de wetenschap dat de huidige situatie nog wel even gaat duren. Dit geeft ook aan dat een (semi) lockdown van meer dan een dikke maand voor menig land geen reële optie is. Bevolking trekt het simpelweg niet.
Waarom is dat zorgwekkend? Mensen zijn groepsdieren en we zijn ook niet gebouwd op hele dagen binnen zitten. Het is alleen maar normaal dat mensen zich minder gaan voelen als ze deze aanpassing moeten doen.
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:26:27 #246
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192141601
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:13 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Waarom is dat zorgwekkend? Mensen zijn groepsdieren en we zijn ook niet gebouwd op hele dagen binnen zitten. Het is alleen maar normaal dat mensen zich minder gaan voelen als ze deze aanpassing moeten doen.
gelul .... ik doe het noodgedwongen al meer dan 10 jaar .. en leef nog steeds .. en je gaat je heel anders instellen ...

Ik dnek juist dat veel mensne nu gaan beseffen na een lockdown ...dat van ppff wat heb ik toch een veel te druk leven gehad en heb niet eens tijd voor mezelf genomen.wat ben ik nu eigenlijk aan het doen de laatste 20 a 30 jaar

waarom loop ik zo te rennen voor alles en waarom MOET ik elke dag weg ..

Ik denk dat nu eindelijk eens meer mensen gaan beseffen dat het helemaal niet MOET dat sociale gedoe maar dat ze ook tijd en rust kunnen pakken en aan hun zelf te denken

90% van de mensen komen alleen maar langs om HUN eigen gewin.. laten je vaak met een rotgevoel achter
Maar hun gaan dus wel daarna lekker met een goed gevoel weg ( klagers en graaiers )
denk dat bij een gros mensen nu ook ineens minder gezondheid klachten komen door al dat gejaag en nu ook eens de rust gaan pakken die ze al jaren nodig hebben , maar ja de MOET he want anders raak ik mensen kwijt en dan heb ik straks niets meer te doen ....

het is nu eens de tijd om eens goed na te denken hoe of wat met je leven Na deze Corona crisis
en niet die dagelijkse verplichtingen die je vaak zelf onbewust heb ingeplant
het is bij veel mensen als ze een tijdje echt rust nemen dat ze toch vaak bij veel dingen de verkeerde prioriteiten hebben gesteld in veel dingen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:36:44 #247
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192141800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:26 schreef RAVW het volgende:

[..]

gelul .... ik doe het noodgedwongen al meer dan 10 jaar .. en leef nog steeds .. en je gaat je heel anders instellen ...

Ik dnek juist dat veel mensne nu gaan beseffen na een lockdown ...dat van ppff wat heb ik toch een veel te druk leven gehad en heb niet eens tijd voor mezelf genomen.wat ben ik nu eigenlijk aan het doen de laatste 20 a 30 jaar

waarom loop ik zo te rennen voor alles en waarom MOET ik elke dag weg ..

Ik denk dat nu eindelijk eens meer mensen gaan beseffen dat het helemaal niet MOET dat sociale gedoe maar dat ze ook tijd en rust kunnen pakken en aan hun zelf te denken

90% van de mensen komen alleen maar langs om HUN eigen gewin.. laten je vaak met een rotgevoel achter
Maar hun gaan dus wel daarna lekker met een goed gevoel weg ( klagers en graaiers )
denk dat bij een gros mensen nu ook ineens minder gezondheid klachten komen door al dat gejaag en nu ook eens de rust gaan pakken die ze al jaren nodig hebben , maar ja de MOET he want anders raak ik mensen kwijt en dan heb ik straks niets meer te doen ....

het is nu eens de tijd om eens goed na te denken hoe of wat met je leven Na deze Corona crisis
en niet die dagelijkse verplichtingen die je vaak zelf onbewust heb ingeplant
het is bij veel mensen als ze een tijdje echt rust nemen dat ze toch vaak bij veel dingen de verkeerde prioriteiten hebben gesteld in veel dingen
Er zijn ook kluizenaars. Die veranderen niks aan het feit dat de gemiddelde mens gewoon sociaal contact wil en zich minder voelt als dat opeens een stuk minder worden.

Ik deel jouw ervaring niet met mensen. Onder de mensen zijn vind ik fijn. Het is prettig om anderen om je heen te hebben en ik heb geen rotgevoel nadat anderen langs zijn geweest.

Voor mij is sociaal contact onderdeel van tijd voor jezelf. Terwijl ik ook prima alleen kan zijn. Maar voor mij is het beter als zich dat een beetje afwisselt. Dus waarom ik dat opeens anders zou gaan doen na deze situatie zou ik niet weten.

Ik denk dat mensen vooral heel veel hun eigen visies projecteren op deze situatie. Of ze nou antikapitalisten, antiglobalisten, complotgekkies, geitenwollensokken, religieuzen, vegetariërs, zolderkamerbewoners of whatever zijn. Iedereen ziet wel iets in deze crisis dat aan iedereen hun gelijk eindelijk zal tonen.
pi_192151654
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:33 schreef jigggy het volgende:

[..]

rechtsbijstand gebeld en volgens hun moeten ze gewoon m’n laatste 13 weken gemiddeld pakken dat uitbetalen

Hoofdkantoor van het bedrijf zelf weet het ook niet,wat een gekut zeg
rechtsbijstand heeft ook gelijk, heb hetzelfde gehad, ze proberen je gewoon te naaien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')