Richtlijnen in dit topic: -probeer niet lollig te doen -bij nieuws graag een bron -off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Dat is helemaal niet 100%. Veel mensen hebben maar zeer milde klachten die ze niet eens refereren aan corona of een griepje. Net zoals deze man bijvoorbeeld:
outbreak UK coronavirus crisis 'to last until spring 2021 and could see 7.9m hospitalised'
Exclusive: Public Health England document seen by Guardian says four in five ‘expected’ to contract virus
The coronavirus epidemic in the UK will last until next spring and could lead to 7.9 million people being hospitalised, a secret Public Health England (PHE) briefing for senior NHS officials reveals.
Op maandag 16 maart 2020 10:36 schreef falling_away het volgende: Ik gebruik gewoon de karretjes etc in de supermarkt en let op dat ik mijn gezicht niet aanraak. Bij buitenkomst gebruik ik dan direct handreiniger.
Same here. Gisteren werd ik er nog om uitgelachen!
Het leger was gisteravond de straten aan het schoonvegen omdat er wat mensen buiten liepen, dus beetje vaag dat dit dat geen probleem is.
Je moet een reden hebben om buiten te zijn. Degene die in een ziekhuis of supermarkt werken zullen daar toch op een manier moeten komen, en we verwachten ook dat de elektriciteit, water en internet gewoon blijven werken.
When the student is ready, the teacher will appear. When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Spanje verlengt de noodtoestand die vanaf zaterdag is ingegaan en in eerste instantie vijftien dagen zou duren. Dat heeft de minister van Transport José Luis Ábalos aangekondigd in gesprek met een Spaans radiostation.
,,Het is duidelijk dat de noodmaatregelen langer van kracht moeten blijven", aldus de minister. ,,We hebben nog geen einddatum vastgesteld, maar vijftien dagen zijn niet genoeg om de strijd tegen het virus te winnen."
Spanje is na Italië het zwaarst getroffen land in Europa. Het aantal besmettingen staat op zeker 7753 en er zijn 288 mensen omgekomen. Mensen mogen alleen nog naar buiten om naar het werk te gaan of boodschappen te doen.