Tas gebruiken in de winkel!quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vraag me ook af hoe vaak die boodschappen-karetjes zelf worden schoongemaakt.
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:51 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet.
Het is een besluit van de landelijke brancheverenigingen in overleg met het RIVM.
Daarnaast is een crematorium een private onderneming die zelf mag bepalen wie er binnen komt of niet.
En als ze zich hier allemaal aan houden dan kan je ook niet zeggen ‘ik ga naar een ander’.
Geloof me, ik vind het minstens zo afschuwelijk als iedereen en mijn hart draait om als ik bedenk dat ik dit tegen families moet gaan zeggen, maar dit is wel het besluit dat er op dit moment ligt: ‘eerstegraads verwantschap’ en meer niet.
Begrijpelijk. Het is echt hartverscheurend. Ik hoop heel erg dat het niet zo ver komt voor jullie.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef DebielStudentje het volgende:
Ik vind dat bericht over die uitvaarten toch wel heel naar eigenlijk. Mijn zusje gaat momenteel niet lekker en er is een kans dat ze zou kunnen komen te overlijden. Als ik daar niet bij kan/mag zijn dan wordt ik gek
Hangt er vooral vanaf hoe vaak mensen ze in de rekken die buiten staan terugzetten en hoe vaak het regent.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vraag me ook af hoe vaak die boodschappen-karetjes zelf worden schoongemaakt.
Het is niet altijd het geval maar sommige kinderen zijn ronduit ranzig en vervelend schreeuwerig bezig, vliegen met die kutkarretjes door de hele winkel en moeder checkt op haar telefoon bij het pad van de wijn welke het best past bij haar avondmaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn kind hoest niet. Mijn kind heeft geen koorts
En nu even boodschappen doen!
Hadden we nu maar een basisinkomen, dan worden bedrijven ook gespaard.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Laat de belastingdienst nu maar eens betalen, alles belastingvrij zolang deze virus heerst
ja, ik was ook al aan het denken " zal ik gewoon mijn latex schoonmaak-handschoentje aandoen??quote:
Eerstegraads is wel heel streng. Dan kun je niet eens naar de begrafenis van een broer of zus.quote:
Ik hoop dat ze dit heroverwegen. En broers en zussen en opa's en oma's en kleinkinderen wel toelaten. Echt. Het lijkt me zo verschrikkelijk dat je geen afscheid kunt nemen van een naaste. Terwijl dit op zich situaties zijn waarin je de mensen goed kunt "geleiden" zodat ze niet al te dicht bij elkaar en de dode komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:51 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet.
Het is een besluit van de landelijke brancheverenigingen in overleg met het RIVM.
Daarnaast is een crematorium een private onderneming die zelf mag bepalen wie er binnen komt of niet.
En als ze zich hier allemaal aan houden dan kan je ook niet zeggen ‘ik ga naar een ander’.
Geloof me, ik vind het minstens zo afschuwelijk als iedereen en mijn hart draait om als ik bedenk dat ik dit tegen families moet gaan zeggen, maar dit is wel het besluit dat er op dit moment ligt: ‘eerstegraads verwantschap’ en meer niet.
Iedereeen die hoest linea recta de oven in!quote:Op maandag 16 maart 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boodschappen of hoestende kinderen?
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gisteravond nog, na dat advies:[ afbeelding ]twitter:WDWNT twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:41:40Current crowds at the Magic Kingdom for tonight's showing of Happily Ever After... #DisneyWorld reageer retweet
[ afbeelding ]
https://www.bgnu.nl/leden(...)van-het-coronavirus/quote:
Lief dagboek.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dag 3 lockdown hier. Als ik het zo zie houdt men zich er goed aan. Straten zijn compleet verlaten terwijl het zeker nu het toeristenseizoen begint altijd gigantisch druk is.
Is één besmetteling op TV genameshamed omdat hij met de auto tijdens het hoogtepunt in Noord Italië naar Bergamo gereden is, toen naar Barcelona en vervolgens via Zagreb naar Sofia en toen Varna. Idioot
Lidl hier sowieso al vaker. Corona of niet. Momenteel neem ik aan dat ze vaker gekuist worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik zaterdagochtend een ontsmet karretje in mijn handen had, maargoed.. misschien zit ik ernaast.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
Kijk. Nu ben je naief.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lidl hier sowieso al vaker. Corona of niet. Momenteel neem ik aan dat ze vaker gekuist worden.
Afscheid nemen thuis, uitvaart in zeer besloten kring en later als het weer mag een herdenkingsdienst. Daar zal het nu op neer komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit heroverwegen. En broers en zussen en opa's en oma's en kleinkinderen wel toelaten. Echt. Het lijkt me zo verschrikkelijk dat je geen afscheid kunt nemen van een naaste. Terwijl dit op zich situaties zijn waarin je de mensen goed kunt "geleiden" zodat ze niet al te dicht bij elkaar en de dode komen.
Disney was toch gesloten?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gisteravond nog, na dat advies:[ afbeelding ]twitter:WDWNT twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:41:40Current crowds at the Magic Kingdom for tonight's showing of Happily Ever After... #DisneyWorld reageer retweet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |