SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En waarom precies?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Daar doel ik niet op, meer de inkomstenbelasting voor ondernemers en gemeentelijke belastingen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind dat bericht over die uitvaarten toch wel heel naar eigenlijk. Mijn zusje gaat momenteel niet lekker en er is een kans dat ze zou kunnen komen te overlijden. Als ik daar niet bij kan/mag zijn dan wordt ik gek![]()
Het is wel duidelijk dat we nog steeds het NSB-achtige volkje zijn als in de tweede wereld oorlog. En dan bedoel ik niet de mensen die het lokale KDV of barretje ‘verlinken’... want dan ben je gewoon verstandig bezig.
Ik heb het over:
Het is maar aanstelleritis, dus ik ga expres:
- naar de kroeg
- dichtbij mensen staan
- naar mijn werk, terwijl ik thuis kan werken
- hier lollig over doen, terwijl er mensen aan het lijden/sterven zijn![]()
Mensen liggen niet voor hun plezier op de IC. In Italië overlijden nu onnodig mensen omdat er geen IC-plekken beschikbaar zijn. DAT is het probleem.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarvoor? De sterftecijfers zijn er niet van veranderd. Veel mensen halen IC en overlijden door elkaar valt mij op"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Was dat een bericht uit Nederland?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef DebielStudentje het volgende:
Ik vind dat bericht over die uitvaarten toch wel heel naar eigenlijk. Mijn zusje gaat momenteel niet lekker en er is een kans dat ze zou kunnen komen te overlijden. Als ik daar niet bij kan/mag zijn dan wordt ik gekDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ah, alweer een godwin. Die zijn wel aan de orde van de dag de laatste tijd hequote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef merdobach het volgende:
Het is wel duidelijk dat we nog steeds het NSB-achtige volkje zijn als in de tweede wereld oorlog. En dan bedoel ik niet de mensen die het lokale KDV of barretje ‘verlinken’... want dan ben je gewoon verstandig bezig.
Ik heb het over:
Het is maar aanstelleritis, dus ik ga expres:
- naar de kroeg
- dichtbij mensen staan
- naar mijn werk, terwijl ik thuis kan werken
- hier lollig over doen, terwijl er mensen aan het lijden/sterven zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Snap ik ja, heel veel sterkte gewenst!quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef DebielStudentje het volgende:
Ik vind dat bericht over die uitvaarten toch wel heel naar eigenlijk. Mijn zusje gaat momenteel niet lekker en er is een kans dat ze zou kunnen komen te overlijden. Als ik daar niet bij kan/mag zijn dan wordt ik gek![]()
Haha erg verstandig.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Exact.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mensen liggen niet voor hun plezier op de IC. In Italië overlijden nu onnodig mensen omdat er geen IC-plekken beschikbaar zijn. DAT is het probleem.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Je bent toch directe familie, dan mag je daar 'gewoon' bij zijn in dit geval.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef DebielStudentje het volgende:
Zo simpel en nog steeds moeilijk te begrijpen voor velen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mensen liggen niet voor hun plezier op de IC. In Italië overlijden nu onnodig mensen omdat er geen IC-plekken beschikbaar zijn. DAT is het probleem.
Ik kan er met mijn verstand echt compleet niet bij.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Klopt, dit raakt mij ook. Was er al bang voor dat begrafenissen een snelle, onpersoonlijke afhandeling zouden worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef DebielStudentje het volgende:
Ik vind dat bericht over die uitvaarten toch wel heel naar eigenlijk. Mijn zusje gaat momenteel niet lekker en er is een kans dat ze zou kunnen komen te overlijden. Als ik daar niet bij kan/mag zijn dan wordt ik gek
Maarja nu lijkt het nog ver weg voor mensen. Als je straks cijfers als in Italië gaat krijgen voor een paar weken heb je een drama.![]()
Bron graag?quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Je mag wel bij de uitvaart van directe familie zijn toch? (hoop dat het niet nodig is natuurlijk)quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef DebielStudentje het volgende:
Ik vind dat bericht over die uitvaarten toch wel heel naar eigenlijk. Mijn zusje gaat momenteel niet lekker en er is een kans dat ze zou kunnen komen te overlijden. Als ik daar niet bij kan/mag zijn dan wordt ik gekAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Inderdaad. Bijzonder.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef DebielStudentje het volgende:
Ik vind dat bericht over die uitvaarten toch wel heel naar eigenlijk. Mijn zusje gaat momenteel niet lekker en er is een kans dat ze zou kunnen komen te overlijden. Als ik daar niet bij kan/mag zijn dan wordt ik gek
Zal ongetwijfeld wel via een Video-verbinding mogelijk zijn - niet fysiekLove is in the air!![]()
Ik heb meer begrepen dat een tekort aan beademing apparaten het probleem is.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mensen liggen niet voor hun plezier op de IC. In Italië overlijden nu onnodig mensen omdat er geen IC-plekken beschikbaar zijn. DAT is het probleem.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
NSB'er gespotquote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef merdobach het volgende:
En dan bedoel ik niet de mensen die het lokale KDV of barretje ‘verlinken’... want dan ben je gewoon verstandig bezig.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ach, in vluchtelingentopics is het schering en inslag, maar om het in het coronavirustopic te gebruiken is wel HEEL erg vergezocht!quote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, alweer een godwin. Die zijn wel aan de orde van de dag de laatste tijd he![]()
![]()
Ook. In combinatie met.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb meer begrepen dat een tekort aan beademing apparaten het probleem is.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
In China mocht het in ieder geval niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je mag wel bij de uitvaart van directe familie zijn toch? (hoop dat het niet nodig is natuurlijk)Het is pas echt crisis als het bier op is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: