Het is gewoon een soort extra kerst voor de supermarktenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef hollandia02 het volgende:
10:20
Supermarkten doen goede zaken tijdens de coronacrisis. De omzet van de Jumbo lag afgelopen vrijdag 65 procent hoger dan normaal.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Gezien je username moet dat een peulenschil zijn geweest.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik gebruik de optie van het scannen van je eigen producten. alleen was ik wel verplicht om een keuze te maken of ik airmiles wilde verzilveren, dus toch nog contact met het scherm helaas.
Staat er op Marktplaats nog een supermarkt te koop??quote:Op maandag 16 maart 2020 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het aloude gezegde 'de een z'n dood, de ander z'n brood' gaat nog altijd prima op
Dat ze het ook zo trots delen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het aloude gezegde 'de een z'n dood, de ander z'n brood' gaat nog altijd prima op
Zal de economie niet sneller opkrabbelen na deze crisis? Het probleem ligt nu niet in de financiële sector zelf.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Qua economie zeker. Dit gaat 2008 crash evenaren.
Ja, lijkt mij ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zal de economie niet sneller opkrabbelen na deze crisis? Het probleem ligt nu niet in de financiële sector zelf.
Weet ik. Maar wel de grootste crisis sinds de oorlog.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In recente tijden misschien.
In de totale geschiedenis is dit niks.
Wat ik me ook afvraag; ze willen er voor zorgen dat lessen zo veel mogelijk via videoconferencing door kunnen gaan enzo, maar als dit geintje wat langer gaat duren, krijg je wel een fikse achterstand.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer een werkdag te combineren met les geven aan mijn kinderen.
Les geven lukt wel en vind ik hartstikke leuk, maar dan komt er van werken weinig terecht.
En als ik wil werken, moet ik de kinderen drie uur achter Netflix zetten en daar heb ik ook geen zin in.
nee, zodra ik 'nee' aanklikte bij de airmiles vraag werd de pinterminal actief. keuze korte bon / normale bon die erna komt heeft een time out en die rolt er dan vanzelf uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar op het scherm van de ah moet je toch sowieso afrekenen selecteren?
Zelf denk ik drie weken korten op de zomervakantie.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag; ze willen er voor zorgen dat lessen zo veel mogelijk via videoconferencing door kunnen gaan enzo, maar als dit geintje wat langer gaat duren, krijg je wel een fikse achterstand.
Veel proefwerken/toetsen zullen niet door kunnen gaan, dus wat gebeurt er aan het eind van het schooljaar? Alle kinderen laten zitten, of allemaal automatisch over laten gaan naar het volgende schooljaar, met een enorme achterstand in kennis die nodig is voor dat schooljaar?
Of toch een beetje een schifting maken en kijken naar hoe men onder deze omstandigheden presteert?
aaah.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:28 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nee, zodra ik 'nee' aanklikte bij de airmiles vraag werd de pinterminal actief. keuze korte bon / normale bon die erna komt heeft een time out en die rolt er dan vanzelf uit.
Je kan er tegen vechten, maar we hebben het niet helemaal in de hand. Ik maak mij ook zorgen om van alles en nog wat: familie, mijn baan etc, maar het komt wel goed. Dat doet het altijd op den duur.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Valt alleen zwaar sommige dingen hier, zoals dat nieuws van die uitvaarten.
Maarja dit is gewoon hoe de wereld nu is denk ik. Heb de ergste paniek weken geleden al doorgemaakt toen de meeste Nederlanders nog leeften alsof er niks aan de hand was en het griepje met de lente wel weer is verdwenen.
Ik zit nu ergens tussen depression en acceptance in op die Kubler Ross scale.
Mooi, tijd voor een groot feest om het te vierenquote:
Slim!quote:Op maandag 16 maart 2020 10:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik doe ook gewoon mijn eigen ding.
Al ik straks ziek ben is het mijn probleem, dus voorkomen dat ik ziek word is ook mijn probleem.
Zo denk ik gewoon.
...en ik wil ook geen anderen aansteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |