Goeie vraag.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:31 schreef polderturk het volgende:
Is al bekend hoeveel procent van de mensen die besmet zijn ook ziek worden?
Mensen kwamen de verbranding van joden te boven, dit komt ook goed. Misschien met een nieuwe manier van leven, maar ach.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:29 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat we hier nooit bovenop gaan komen.
Wij moesten aan onze opa's en oma's vragen hoe het was in de oorlog. Onze kleinkinderen (mochten we overleven) gaan ons geinteresseerd vragen hoe het was in de corona tijd. Op een forum paniekeren zullen de meeste niet toegeven neem ik aan.
100%quote:Op maandag 16 maart 2020 10:31 schreef polderturk het volgende:
Dat deze (mogelijke) crisis komt door een virus en niet door het verkeerde systeem in de financiële sector. Alhoewel, denk niet dat de financiële sector heel veel beter is geworden sinds die crisis van 2008.quote:
sluitingen aankondigen die in de toekomst liggen werken nietquote:Op maandag 16 maart 2020 10:31 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Disneyland (Californië) en Parijs wel. Disney World (Orlando) - waar Magic Kingdom deel van uitmaakt - niet. Die gaan vandaag dicht.
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:32 schreef Sfancta het volgende:
Verklaar me voor gek, maar als we hierdoor komen ga ik wel voorzorgsmaatregelen nemen voor eventuele volgende virussen of meuk.
Ben aan het denken een zeecontainer in te graven in de tuin. Heb de mogelijkheid eentje te kopen.
lolquote:Op maandag 16 maart 2020 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deze (mogelijke) crisis komt door een virus en niet door het verkeerde systeem in de financiële sector. Alhoewel, denk niet dat de financiële sector heel veel beter is geworden sinds die crisis van 2008.
wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:32 schreef Sfancta het volgende:
Verklaar me voor gek, maar als we hierdoor komen ga ik wel voorzorgsmaatregelen nemen voor eventuele volgende virussen of meuk.
Ben aan het denken een zeecontainer in te graven in de tuin. Heb de mogelijkheid eentje te kopen.
https://bing.com/covidquote:Op maandag 16 maart 2020 10:29 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat we hier nooit bovenop gaan komen.
Wij moesten aan onze opa's en oma's vragen hoe het was in de oorlog. Onze kleinkinderen (mochten we overleven) gaan ons geinteresseerd vragen hoe het was in de corona tijd. Op een forum paniekeren zullen de meeste niet toegeven neem ik aan.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Metro in Madrid (waar dus al duizenden cases zijn)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het op slot zat?
www.paracetamolshop.bequote:Op maandag 16 maart 2020 10:31 schreef byah het volgende:
Kun je online nog ergens paracetamol krijgen?
Ah, daar zijn de eerste mensen al die gekke dingen gaan denken door dat thuis zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:32 schreef Sfancta het volgende:
Ja en dat de straten schoon geveegd werden van mensen die in hun eentje aan het wandelen waren.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Metro in Madrid (waar dus al duizenden cases zijn)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het op slot zat?
Het scheelt dat ik mij geen zorgen hoef te maken over baan of op financieel gebied. Maarja dan voel ik me soms weer zo'n egoïst als ik lees over hoe moeilijk zzp'ers enzo het nu hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan er tegen vechten, maar we hebben het niet helemaal in de hand. Ik maak mij ook zorgen om van alles en nog wat: familie, mijn baan etc, maar het komt wel goed. Dat doet het altijd op den duur.
Werk je? Praat je erover met je vriendin?
deze regeling had ik eigenlijk pas over 2 weken verwachtquote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef hollandia02 het volgende:
10:31
Het begraven van dierbaren verloopt tijdens de coronacrisis anders dan normaal. De branchevereniging voor uitvaartondernemingen laat weten dat vanaf morgen alleen eerstegraads familieleden welkom zijn op de dienst. Ook wordt nabestaanden verplicht anderhalve meter afstand van elkaar te houden. De nieuwe regels stellen nabestaanden soms voor een moeilijke keuze.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
As of February 20, tests of most of the 3,711 people aboard the Diamond Princess confirmed that 634, or 17 percent, had the virus; 328 of them did not have symptoms at the time of diagnosis. Of those with symptoms, the fatality ratio was 1.9 percent, Russell and colleagues calculate. Of all infected, that ratio was 0.91 percent. Those 70 and older were most vulnerable, with an overall fatality ratio of about 7.3 percent.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:31 schreef polderturk het volgende:
Ruim 70% krijgt het uiteindelijk, dus dat klopt.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Deze ziekte zal, ben ik bang, voor altijd blijven, in de toekomst zal iedereen ooit eens een caronaatje te pakken hebben, net als een verkoudheid of griep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |