Badoem, tss.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Moet jouw hand met het vliegtuig komen?
ja maar met lunchroom. Dan word het horecaquote:Op maandag 16 maart 2020 09:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bakkerijen moeten toch open blijven?
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:26 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Gewoon om 11:00 alle deuren dichtlassen en je hebt een goeie greep te pakken uit de mensen die in quarantaine horen te zitten.
Waar moet ik mijn vitaalbrood nu weg halenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik woon zelf nabij zestienhoven (the hague airport) en het is merkbaar rustig in de luchtquote:Op maandag 16 maart 2020 09:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Eerder aangegeven hier: mijn neef werkt bij KLM, arbeidsverkorting + een jaarcontract. Hij staat op randje eruit gekegeld te worden.. heel erg kut.. maar als ik hem hoor praten over de miljoenen per dag die ze verliezen, kan het ook gewoon niet anders..
#watzeinchinakunnenkunnenwijookquote:Op maandag 16 maart 2020 09:26 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Gewoon om 11:00 alle deuren dichtlassen en je hebt een goeie greep te pakken uit de mensen die in quarantaine horen te zitten.
Ja ik nap de maatregel heel goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit staat er op het strand van Benidorm
[ afbeelding ]
Schoonvader werkt in de horeca op Zestienhoven, die zijn ook allen dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik woon zelf nabij zestienhoven (the hague airport) en het is merkbaar rustig in de lucht
Toen bij 9/11 zorgde het in de USA voor heel helder weer destijds
dat dan weer wel
En lekker goedkope hotdogs, ijsjes en gehaktballetjes etenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het fijn om in een liberaal land te wonen, maar als je nu nog zo dom bent om met je hele gezin er een dagje IKEA van te maken want binnen zitten is ook maar saai en gekmakend ben je echt van de pot gepleurd
Nou nou nou het is wat.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het fijn om in een liberaal land te wonen, maar als je nu nog zo dom bent om met je hele gezin er een dagje IKEA van te maken want binnen zitten is ook maar saai en gekmakend ben je echt van de pot gepleurd
Daarom voel ik me ook niet goed de laatste dagen. Bang om mensen te verliezen waar ik niet goed afscheid van heb kunnen nemen want niemand zag dit aankomen. En straks dus ook niet kan bij de uitvaart.quote:
Spoiler voor herkenbaarheidquote:Op maandag 16 maart 2020 09:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Dat was oprecht de meest treurige uitzending zonder publiek.quote:
Waarom is hem nog niet de mond gesnoerdquote:
Maximaal 6 kinderen in Småland en 2 meter afstand.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ja goed plan! IEDEREEN DE WINKELS INquote:Op maandag 16 maart 2020 09:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Laat de belastingdienst nu maar eens betalen, alles belastingvrij zolang deze virus heerst
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nou nou nou het is wat.
Zie het meer zo: we hebben ook een derde golf nodig anders hebben we hier niks meer om over in paniek te zijn. Dan moeten we weer terug naar nog meer geknutseld paniek
ja een beetje hetzelfde als ons leger voorbereid is op oorlogquote:Op maandag 16 maart 2020 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker Lean wel ja, weinig voorraad enzo
Linkse Lubach, niet geklikt allen.quote:
Ja, maar ze zijn zo druk als je ze de hele dag in huis hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:28 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |