Zijn er nu al dan echt bijvoorbeeld 20/40/60% meer doden vanaf ja wanneer begon het ? Dan een normale griep periode vanaf die tijd...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maken die statistieken echt nog uit als er een groot verschil is met wat het nu inmiddels toch wel aantoonbaar aanricht? Door een verkoudheid of griep komen in deze tijd de IC's niet overvol en schreeuwen artsen geen moord en brand om tekorten aan materialen, hoeven geen hele landen in lockdown, storten beurzen niet in etc.
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik snap jou ook. Maar dat nieuwsartikelen zeggen dat er meer 50-ers op de IC liggen dan 50+ers is wellicht een feit maar misleidend.
Het is namelijk logisch, er wonen in Nederland echter meer mensen onder de 50 dan mensen boven de 50. En de - groep komt vaker in contact met andere mensen zodat ze eerder besmet raken.
Haalt alleen niks van het feit dat +ers een lagere weerstand hebben en dus alsnog in ratio vaker zullen sterven dan -ers.
Beste medicijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bijna de hele dag naar muziek geluisterd als afleiding
Ik zie een markt opkomen met veel ziekenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om zzper te worden, dus nog steeds in loondienst.
Dit staat over 50 jaar in de geschiedenisboekenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef hjansen82 het volgende:
Ik snap de paniek wel. Het zijn erg onzekere tijden. Maar dat wc papier snap ik echt niet. De conserven, handzeep en diepvries snap ik wel.
Ik begrijp handzeep ook nietquote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef hjansen82 het volgende:
Ik snap de paniek wel. Het zijn erg onzekere tijden. Maar dat wc papier snap ik echt niet. De conserven, handzeep en diepvries snap ik wel.
ja grappig hee.....sommigen lui denken nog steeds dat het een grote grap is allemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 01:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit staat over 50 jaar in de geschiedenisboeken
die 2 posts in dit topic heb je het over?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:33 schreef Greys het volgende:
Jongens kap ajb even met dat persoonlijke gehakketak joh. Zo oninteressant en offtopic over wie welk aantal posts heeft etc. Dank voor uw begrip.
Dat idee heb ik ook nogal...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Mensen hitsen mekaar op op social media. Het wordt zwaar overdreven.
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Datgene dat daadwerkelijk effectief is tegen het virus, nee, snap ik ook nietquote:
die periode zijn we al voorbij hoor......de landen gaan voor jan lul in lockdown ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb in die 25 jaar dat ik hier rondscharrel nog niet meegemaakt dat scholen en horeca wekenlang de deuren dichtgooienquote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Misschien zeep drinken als je besmet bent?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus gaat juist dood van zeep.
Jij neemt dat wc papier hamsteren wel serieus?!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja grappig hee.....sommigen lui denken nog steeds dat het een grote grap is allemaal
Nee, van tijd. Bijna lentequote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus gaat juist dood van zeep.
Geen idee. Dat zeg ik juist, door de grote impact die dit heeft op de hele samenleving in vergelijking met een normale griep boeien mij persoonlijk die procenten al niet meer. Dus sorry, niet om dwars te zijn dus maar ik weet het echt niet die procenten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn er nu al dan echt bijvoorbeeld 20/40/60% meer doden vanaf ja wanneer begon het ? Dan een normale griep periode vanaf die tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |