Die idioot heeft elk hoekje en gaatje van z'n huis volstaan met zeep, groente, pannekoekenmix, water en weet ik veel wat nog meer. Trots dat ie is johquote:Op maandag 16 maart 2020 16:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien. Na de advertentie loopt ie vast ofzo. Maar begrijp dat het gaat om een bizarre hamsteraar?
Ja bezopen. Al zijn keukenkastjes bovenop staan vol met flessen olie etc. De dekbedden/kussens zijn uit de kast gehaald en die is volgestouwd met boodschappen. En gewoon Nederlandse producten ......quote:Op maandag 16 maart 2020 16:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien. Na de advertentie loopt ie vast ofzo. Maar begrijp dat het gaat om een bizarre hamsteraar?
Hier snap ik nou helemaal niks van.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef Declan-Harp het volgende:
Wij gingen een blokje om te wandelen. Kind van 7 moest persé even in de Jumbo kijken of er ook lege schappen warenEnkel het wcpapier, handzeep en zelfzorgmedicatie was op.
We mogen niet meer naar buiten?quote:
Purmerend.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet de Aldi in Delft
Je zou hem corona wensen. Als Darwin gelijk had worden dit soort simpele zielen als eerste uitgeschakeldquote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ja bezopen. Al zijn keukenkastjes bovenop staan vol met flessen olie etc. De dekbedden/kussens zijn uit de kast gehaald en die is volgestouwd met boodschappen. En gewoon Nederlandse producten ......
Je doet net alsof het een attractiepark is man! Even gezellig lege schappen kijken want ik ben de baas niet dat is die 7 jarige die ik anders heel de middag aan het janken heb.quote:
Wauw.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je doet net alsof het attractiepark is man! Even gezellig lege schappen kijken want ik ben de baas niet dat is die 7 jarige die ik anders heel de middag aan het janken heb.
Je realiseert je het eindelijk?quote:
Lastig dat juist nú de GGZ gesloten is. Sterkte manquote:
prioriteitenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik kijk uit m'n raam en zie 2 mannen een bestelbusje vol Heineken uitladen
Wiet en bier!quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik kijk uit m'n raam en zie 2 mannen een bestelbusje vol Heineken uitladen
Wat snap jij niet aan onnodig buiten zijn? Ik snap best dat Storm je onder z'n kleine duim heeft maar om lekker gezellig lege schappen te gaan kijken in een supermarkt? Volgens mij mag jezelf binnenkort een afspraak maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:49 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Lastig dat juist nú de GGZ gesloten is. Sterkte man
Ten eerste, het is geen Amstel.quote:
Amstel.....die halve liters vond ik niet echt lekker ...quote:Op maandag 16 maart 2020 17:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ten eerste, het is geen Amstel.
Nuff said
Geen zak chips voor ons en ik kon zelfs de laatste kleine pak eieren pakken.quote:Hier was alle chips op, als je thuis moet blijven heb je natuurlijk wel chips nodig.
Had je maar eerder moeten zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 20:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Net mijn normale wekelijkse boodschappen gedaan hier in Tesco. Er was geen kip meer, geen eieren, bijna geen brood meer, blik groente en fruit staan schraal, uiteraard helemaal geen toilet papier of paracetamol![]()
Zag iemand met daadwerkelijk 6 bijna 1 kilo pakken gehakt in zijn over beladen trolly![]()
Okay dat is wel echt erg. Ik snap wel dat mensen het doen, want ze zijn in paniek, maar het is wel hufterig...quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vind het echt heel erg dat er geen babyfles voeding meer te krijgen is. Juist ouders zouden toch moeten weten hoe belangrijk dat is?
Debielen die gewoon dat gaan hamsteren
Haha, ik ben geen hoarder hoorquote:
Als het een Albert-Heijn is, chips zijn sinds vrijdag al uit de leveringen gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:53 schreef Vasilevski het volgende:
Hier in Grunn chips op, verder niks aan het handje. Bijzondere keuzes van hamsters of gewoon wat logistieke hiccups?
Huh waarom?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als het een Albert-Heijn is, chips zijn sinds vrijdag al uit de leveringen gehaald.
Veel volume, weinig handel, niet essentieel als voeding. Een prima sociale en economische keuze. In plaats van een paar rolcontainers chips, kunnen er een paar extra rolcontainers met andere producten mee in de vrachtwagen.quote:
Juist!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:44 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Veel volume, weinig handel, niet essentieel als voeding. Een prima sociale en economische keuze. In plaats van een paar rolcontainers chips, kunnen er een paar extra rolcontainers met andere producten mee in de vrachtwagen.
Klinkt logisch jaquote:Op maandag 16 maart 2020 22:44 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Veel volume, weinig handel, niet essentieel als voeding. Een prima sociale en economische keuze. In plaats van een paar rolcontainers chips, kunnen er een paar extra rolcontainers met andere producten mee in de vrachtwagen.
Dit is de lijst van producten die al een paar dagen niet meer worden geleverd:quote:Op maandag 16 maart 2020 22:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Klinkt logisch jaVerklaart waarom afgelopen weekend het chipsvak leeg was, vond dat al zo'n vreemd item om te hamsteren, maar werd dus gewoon niet bijgevuld
Gevolg hiervan is dus wel dat iedereen nu denkt dat deze producten massaal worden gehamsterd. Als er een normaal lang weekend was geweest zonder deze leveringen dan zouden de schappen ook bijna leeg zijn geweest.quote:Wijn
Bier
Chips
Snoep en Chocolade
Bakproducten
Kruiden
Eetzuivel
Drogmetica (handzeep en babyvoeding wordt wel geleverd)
Basis non-food (o.a. lampjes en boterhamzakjes
Snacksauzen
Noten en toast
Gekoelde sappen
Boter en margarine
Vegetarisch
Bloemen en planten
Spaaractie vershoudbakjes (in ieder geval t/m dinsdag).
Zoals wc-papierquote:Op maandag 16 maart 2020 22:44 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ah, slim...quote:Op maandag 16 maart 2020 22:44 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje irritant, want dat betekent dat mensen die schappen dus ook weer leeg gaan hamsteren zodra het wél weer geleverd wordtquote:Op maandag 16 maart 2020 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is de lijst van producten die al een paar dagen niet meer worden geleverd:
[..]
Gevolg hiervan is dus wel dat iedereen nu denkt dat deze producten massaal worden gehamsterd. Als er een normaal lang weekend was geweest zonder deze leveringen dan zouden de schappen ook bijna leeg zijn geweest.
Ik denk dat iedereen wel uitgehamsterd is nu toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik wilde het boodschappen doen zo lang mogelijk uitgestellen, totdat de hamsteraars uitgehamsterd zijn. Maar dat is dus nog steeds niet het geval?
Misschien heeft hij een groot gezinquote:Op maandag 16 maart 2020 20:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Net mijn normale wekelijkse boodschappen gedaan hier in Tesco. Er was geen kip meer, geen eieren, bijna geen brood meer, blik groente en fruit staan schraal, uiteraard helemaal geen toilet papier of paracetamol![]()
Zag iemand met daadwerkelijk 6 bijna 1 kilo pakken gehakt in zijn over beladen trolly![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |