abonnement Unibet Coolblue
pi_192310298
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Car Masters: Rust to Riches – [VS] S02 2018 AL - Netflix Original | Reality
Het team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks die ze steeds inruilen om uiteindelijk een prachtauto te bouwen en voor veel geld te verkopen.

Draken: Reddingsrijders: Jacht op de gouden draak – [VS] 2020 AL 0:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Comedy, Feelgood
De Reddingsrijders beleven de schattenjacht van hun leven. Ze moeten racen om een kostbaar gouden drakenei te vinden en dit te beschermen tegen gemene piraten.

El día menos pensado – [Spanje] S01 2020 AL | Documentaire
De profwielrenners van Team Movistar houden één doel voor ogen en dat is winnen. Maar er komen ook uitdagingen, controverses en interne conflicten op hun pad.

Jusqu'au déclin – [Canada] 2020 16 1:23 uur - Netflix Original | Actie, Duister, Thriller
Na een ongeluk in een afgelegen trainingskamp raakt een groep 'survivalists' bitter verdeeld – en in een wreed gevecht om hun leven.

La marca del demonio – [Mexico] 2020 16 1:20 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Twee zussen openen een eeuwenoud boek, waardoor er duistere krachten vrijkomen. Een bezeten priester die met zijn eigen demonen worstelt, is hun enige redding.

Ladies Up – [India] S01 2019 AL - Netflix Original | Standup-comedy
De aanstormende Indiase comédiennes Prashasti Singh, Kaneez Surka, Supriya Joshi en Niveditha Prakasam gaan geen onderwerp uit de weg in deze stand-upserie.

Maska – [India] 2020 9 1:51 uur - Netflix Original | Comedy
Een jonge acteur wil een grote ster worden en overweegt om het Iraanse café dat al generatieslang door zijn familie wordt gerund, op te geven voor zijn carrière.

Ozark – [VS] S03 2017 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een financieel adviseur verhuist met zijn gezin van Chicago naar de Ozarks in Missouri, waar hij binnen vijf jaar 500 miljoen dollar moet witwassen voor een drugsbaas.

There's Something in the Water – [Canada] 2019 9 1:11 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over minderheidsgroepen in Nova Scotia die de strijd aanbinden met ambtenaren over de dodelijke gevolgen van industrieel afval.

Trixie Mattel: Moving Parts – [VS] 2019 AL 1:31 uur | Documentaire
Dragqueen Trixie Mattel deelt de bitterzoete realiteit van succes in deze documentaire over haar weg naar roem en de daaropvolgende muziekcarrière.

True: De eierjacht – [Canada] 2020 AL 0:23 uur - Netflix Original | Kinderfilm
De lente is begonnen in Regenboogstad en Wuzzelei-dag komt eraan! Maar Bartleby is ervan overtuigd dat er een monster rondloopt dat eieren steelt.

Uncorked – [VS] 2020 6 1:44 uur - Netflix Original | Drama
Een jonge man droomt ervan om meestersommelier te worden, maar zijn vader wil dat hij het barbecuerestaurant van de familie overneemt.

Willy and the Guardians of the Lake: Tales from the Lakeside Winter Adventure – [Hongarije] 2019 6 1:12 uur - Netflix Original | Avontuur
Als de winter valt aan het meer, krijgen de Verdies en Gruwels te maken met een gemeenschappelijk gevaar. Willy Walnoot wil zijn kans grijpen om wachter te worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker vrijdag 27 maart 2020 @ 21:28:18 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192310488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat zou wel ontzettend jammer zijn als 3 zo tegen valt... Ben nu weer seizoen 1 en 2 aan het terug kijken. Daarna seizoen 3.
Mijn mening he ...
pi_192310623
Tiger King aan het kijken, op aanraden van jullie weer hier. ;)

Echt bizar. :X ;(
De beesten. -O-
En die mensen. _O-

Misselijkmakend.

[ Bericht 15% gewijzigd door vencodark op 27-03-2020 21:54:59 ]
  vrijdag 27 maart 2020 @ 23:41:29 #229
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192313063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:08 schreef NoPicNic het volgende:
Ozark, A1 S3 gezien. Het is weer helemaal top.
Eens, tot aflevering 2 gekeken. De onderliggende spanning is om te snijden en de droge humor is weer heerlijk.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 01:29:33 #230
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192313895
Wtf @ het einde van dare me :D
Kan nu al niet wachten op s2

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:32 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben met Ozark seizoen 2 bezig (aflevering 4). Maar ik twijfel om verder te kijken. Totaal geen spanning veel geouwehoer. Of gaat dit nog beter worden?
Precies waar ik ben gestopt x aantal maanden terug, paar weken geleden opeens toch verder gaan kijken en vanaf ep 5/6 wordt het opeens heel goed en kreeg ik een beetje breaking bad vibes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat zou wel ontzettend jammer zijn als 3 zo tegen valt... Ben nu weer seizoen 1 en 2 aan het terug kijken. Daarna seizoen 3.
Ik vond het wel een vermakelijk seizoen en soms zelfs verrassend :P
  zaterdag 28 maart 2020 @ 08:53:53 #231
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_192315644
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 23:41 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Eens, tot aflevering 2 gekeken. De onderliggende spanning is om te snijden en de droge humor is weer heerlijk.
Ja, mijn woorden. Goede acteurs ook.
Jammer voor de forumleden die het allemaal niet spannend vinden want ze weten niet wat ze missen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_192315677
Begonnen aan bingwatching s3 van ozark
pi_192316544
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itaewon Class – [Korea] S01 2020 12 - Netflix Original | Drama, Webtoon
In een kleurrijke buurt van Seoul nemen een ex-gevangene en zijn vrienden het op tegen een machtige tegenstander om hun grote droom waar te maken: een café.

Making Unorthodox – [Duitsland] 2020 AL 0:21 uur - Netflix Original | Documentaire
De making-of van een serie die problemen in een chassidische gemeenschap op authentieke wijze in beeld brengt en onderzoekt welke invloed ze hebben op vrouwenlevens.

Suits – [VS] S07 2011 12 | Comedy, Drama
Als hij indruk maakt op een topadvocaat met een vlijmscherpe geest, krijgt een vroegtijdig schoolverlater een felbegeerde baan als advocaat-stagiair, zonder diploma.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192316822
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat zou wel ontzettend jammer zijn als 3 zo tegen valt... Ben nu weer seizoen 1 en 2 aan het terug kijken. Daarna seizoen 3.
Ik vond seizoen 3 iets minder beginnen maar heel sterk eindigen.
De laatste aflevering was imo echt heel goed.
Je bent helaas wel snel door het seizoen heen want het zijn maar 8 afleveringen.
Ik snap Mally wel dat ze zegt dat het een beetje van hetzelfde is, maar dat maakt het voor mij niet minder leuk. (dat is bij meerdere series zo; ook bij bijvoorbeeld Prison Break waar iemand in vrijwel alle seizoenen uit een gevangenis moest ontsnappen) Ook zijn er wel een paar 'onverwachte' dingen gebeurd in seizoen 3 die ik niet ga spoilen.

Sommige personages hebben een mooie ontwikkeling doorgemaakt door de seizoenen heen, zoals Guzman.
Vind dat de rol van Lucrecia echt perfect wordt gespeeld.

Voor de mensen die seizoen 3 ook al gezien hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door -Wereld- op 28-03-2020 10:44:14 ]
pi_192318175
Bijna klaar met Narcos Mexico, fijn seizoen weer. Hopelijk gaan ze nog jarenlang door met de Narcos reeks. Aan een gebrek aan materiaal ligt het in ieder geval niet.

Daarnaast heb ik na jaren The Get Down weer eens opgepakt, meer mensen bekend met die serie? In deze tijden van crisis heb ik mooi tijd om oudere, nooit afgekeken series (vooral vanwege tijdsgebrek) weer op te pakken en af te werken.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 12:54:11 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_192318699
The Get Down was echt fantastisch, jammer dat die te weinig aandacht kreeg waardoor het gecanceld werd. Wel goed om te zien dat Justice Smith (terecht) nu een carrière begint te krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 13:04:24 #237
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_192318856
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:12 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itaewon Class – [Korea] S01 2020 12 - Netflix Original | Drama, Webtoon
In een kleurrijke buurt van Seoul nemen een ex-gevangene en zijn vrienden het op tegen een machtige tegenstander om hun grote droom waar te maken: een café.

Making Unorthodox – [Duitsland] 2020 AL 0:21 uur - Netflix Original | Documentaire
De making-of van een serie die problemen in een chassidische gemeenschap op authentieke wijze in beeld brengt en onderzoekt welke invloed ze hebben op vrouwenlevens.

Suits – [VS] S07 2011 12 | Comedy, Drama
Als hij indruk maakt op een topadvocaat met een vlijmscherpe geest, krijgt een vroegtijdig schoolverlater een felbegeerde baan als advocaat-stagiair, zonder diploma.
Suits is gewoon een geinige topserie: humor, gevatte dialogen en wat drama/spanning
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_192319504
Ik lees overigens dat Messiah is gecanceld, serie van begin dit jaar. Die stond nog op mijn lijst. Is het een enigszins afgerond verhaal, of niet meer aan beginnen nu er geen vervolg op komt?
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 14:06:17 #239
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192319792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 13:47 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik lees overigens dat Messiah is gecanceld, serie van begin dit jaar. Die stond nog op mijn lijst. Is het een enigszins afgerond verhaal, of niet meer aan beginnen nu er geen vervolg op komt?
Het is niet afgerond, maar ook zonder afronding vond ik het de moeite waard op te kijken door de vele interessante vragen die de serie oproept.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 14:49:48 #240
8369 speknek
Another day another slay
pi_192320402
Het is inderdaad niet afgerond maar het is ook geen verkeerd moment om op te eindigen. Wel jammer, had potentie. (Had ook potentie om de soep in te lopen)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192324242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 12:18 schreef Nickske1912 het volgende:
Bijna klaar met Narcos Mexico, fijn seizoen weer. Hopelijk gaan ze nog jarenlang door met de Narcos reeks. Aan een gebrek aan materiaal ligt het in ieder geval niet.

Daarnaast heb ik na jaren The Get Down weer eens opgepakt, meer mensen bekend met die serie? In deze tijden van crisis heb ik mooi tijd om oudere, nooit afgekeken series (vooral vanwege tijdsgebrek) weer op te pakken en af te werken.
The Get Down is een mooie serie :Y
Ik moet alleen wel zeggen dat ik het eerste deel van het seizoen sterker vond dan het tweede deel
pi_192324412
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:55 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan bingwatching s3 van ozark
Yes ik ook. Twee afl. gekeken en ik zit er weer lekker in
Moeten zij weten
pi_192325309
quote:
Uncorked – [VS] 2020 6 1:44 uur - Netflix Original | Drama
Een jonge man droomt ervan om meestersommelier te worden, maar zijn vader wil dat hij het barbecuerestaurant van de familie overneemt.
Deze net gekeken, wel oké, niets bijzonders.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker zaterdag 28 maart 2020 @ 20:44:15 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192326208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:06 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is niet afgerond, maar ook zonder afronding vond ik het de moeite waard op te kijken door de vele interessante vragen die de serie oproept.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:49 schreef speknek het volgende:
Het is inderdaad niet afgerond maar het is ook geen verkeerd moment om op te eindigen. Wel jammer, had potentie. (Had ook potentie om de soep in te lopen)
Kennen jullie elkaar? :D
pi_192335447
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:21 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Yes ik ook. Twee afl. gekeken en ik zit er weer lekker in
En klaar en dat einde
  zondag 29 maart 2020 @ 14:37:31 #246
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_192336818
Zin in een leuke spannende film? Kijk dan naar The Decline. Gisteren gezien goede film de 1.5 uur vliegen voorbij. Mooie setting (Alaska en veel sneeuw)

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 29 maart 2020 @ 14:40:01 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192336844
Ik weet echt totaal niet in welke hoek ik tiger king moet plaatsen

Vermakelijk wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192337663
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:37 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Ik vond seizoen 3 iets minder beginnen maar heel sterk eindigen.
De laatste aflevering was imo echt heel goed.
Je bent helaas wel snel door het seizoen heen want het zijn maar 8 afleveringen.
Ik snap Mally wel dat ze zegt dat het een beetje van hetzelfde is, maar dat maakt het voor mij niet minder leuk. (dat is bij meerdere series zo; ook bij bijvoorbeeld Prison Break waar iemand in vrijwel alle seizoenen uit een gevangenis moest ontsnappen) Ook zijn er wel een paar 'onverwachte' dingen gebeurd in seizoen 3 die ik niet ga spoilen.

Sommige personages hebben een mooie ontwikkeling doorgemaakt door de seizoenen heen, zoals Guzman.
Vind dat de rol van Lucrecia echt perfect wordt gespeeld.

Vandaag seizoen 3 afgekeken, vond het wel mooi.
Dit seizoen is iets minder heftig vond ik, het had meer gevoel.
Maar erg leuk serie, komt er een seizoen 4?
  zondag 29 maart 2020 @ 15:46:36 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192337815
Unorthodox is een leuke serie om te bingewatchen. (4 afleveringen maar)
Geeft een goede inkijk in het ultra-orthodoxe leven van een groep joden in een deel van New York.
Prima acteren ook van de hoofdrolspeelster. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192338156
Wat is dat Uncut Gems met Adam Sandler een slechte film zeg. Chaotisch, enorm slecht verhaal. Op de helft maar uitgezet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')