Niet doemdenken he?! Zooooooooooooooo erg kan dit virus toch ook weer niet zijn?!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.
In italie kan je toch nog gewoon boodschappen doen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag niet
Krijgt iedereen dan wel nog gewoon salaris?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FR is nu net als NL. Totale lockdown betekend dus dat gewoon niemand meer naar buiten mag, ook niet naar zijn werk (tenzij essentieel werk)
Ja dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.
Ik zie die mensen op die balkonnetjes ook nog best dicht bij elkaar staan dus dat zal inderdaad dan weer niet zo spannend worden gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je tuin in zolang je op een meter of 2 afstand van buren blijft. Daarbij mogen ze in Italië zelfs de hond uitlaten vlakbij huis begreep ik.
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Vanavond was hier trouwens bijna alle horeca gewoon open, en geef ze geen ongelijk
Geldt daar niet voor dat ze te veel contacten hebben dan voor niet per se noodzakelijke dingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Die kunnen gewoon door hoor.
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de burenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Schone huisjes en strakke tuintjes. Het is zo gek nog niet
Collega van me zit midden in een verhuizing... Huis is opgeleverd en ligt nog in puin.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wat doen die met de meubels dan? Voor de deur neerzetten? Wat als ik in risicogebieden moet bezorgen?
Die pakken gewoon nog eventjes een paar uurtjes inkomsten mee, niks mis meequote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.
Precies, lekker rebels als je niet luistert naar de overheid maar dan moet je ook op de brandende blaren zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.
Dat is de regel toch niet verder? Zolang zij geen klachten hebben mogen ze gewoon doorgaan met werken zo ver ik het weet, maar misschien mis ik ietsquote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geldt daar niet voor dat ze te veel contacten hebben dan voor niet per se noodzakelijke dingen?
Je mag je eigen tuin wel in hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de buren
Die staat goddank ook op die lijst dus de FOK! servers zullen in de lucht blijven!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom moet @iteejer blijven werken is een belangrijk beroep en kan niet gemist worden
In Italië zijn alle belastingen en hypotheekbetaling opgeschort. Tot nader orde.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Krijgt iedereen dan wel nog gewoon salaris?
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juistquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Precies, lekker rebels als je niet luistert naar de overheid maar dan moet je ook op de brandende blaren zitten.
Waarom zou je niet in je tuin mogen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de buren
Nou dat besluit ik niet, die volledige lockdown.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die pakken gewoon nog eventjes een paar uurtjes inkomsten mee, niks mis mee
twitter:michaerwt twitterde op zondag 15-03-2020 om 10:49:12Ik ben anesthesist. In Italië zijn 2 collega’s overleden, 4 aan de beademing. Het is niet onwaarschijnlijk dat we ook in Nederland collega’s gaan verliezen. Is het echt zo’n enorm offer om niet naar de kroeg of het restaurant te gaan? #SocialDistancing #COVID19NL reageer retweet
Als ze de spullen al hebben kan dat primaquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef hjansen82 het volgende:
De buren willen het tuinpad opnieuw gaan bestraten in april. Ik vraag me af of dat nog gaat lukken.
Die 20 km/h harder door de bebouwde kom ook niet. Regels zijn regels. (Op alcohol drinken onder de 18 na, alhoewel in thuissituatie is dat legaal)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juist
Tis mooi beroerd allemaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Collega van me zit midden in een verhuizing... Huis is opgeleverd en ligt nog in puin.
Mijn huis zou vanaf 14 april gerenoveerd worden. Iets zegt me dat we dat niet gaan halen...
Mag in je eentje wel? Of wat moeten ze anders met de hond?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef tesssssssss het volgende:
Kennissen van mij in Lanzerote zijn bijna gearresteerd omdat ze met zijn tweetjes de hond uitlieten.
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verderquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat besluit ik niet, die volledige lockdown.![]()
Morgenavond krijg je ook nog een toespraak van Mark Rutte
Appels en peren.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die 20 km/h harder door de bebouwde kom ook niet. Regels zijn regels. (Op alcohol drinken onder de 18 na, alhoewel in thuissituatie is dat legaal)
Oh sorry, dacht dat het over een lockdown situatie ging. Dan ook nog?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is de regel toch niet verder? Zolang zij geen klachten hebben mogen ze gewoon doorgaan met werken zo ver ik het weet, maar misschien mis ik iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |