feestboek is een deurtje verder.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Oma bleef aandringen dat ze "Echt wel kan oppassen"
Ik wil het niet hebben.
Zolang je geen ziekteverschijnselen hebt kan je mijn inziens nog prima naar niet drukke plekken, zoals de gemiddelde winkel.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat mensen niet verantwoordelijk zijn en alsnog massaal dingen buiten de deur doen
Mijn schoonmoeder, die echt een slechte gezondheid heeft, belde verontwaardigd mijn man op omdat mijn kind haar niet mocht knuffelen of langskomen van mij..quote:Op zondag 15 maart 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn zus houdt de kids al een paar dagen weg bij opa en oma en heeft ze ook uitgelegd waarom... ze willen niet eens meer naar opa en oma nu
Van die bezorgservice had ik toch al niet veel verwacht. Die kunnen nooit zo snel opschalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef Greys het volgende:
Oef. Dat is dus voor de oudjes en mensen met zwakke gezondheid ook al geen optie meer?twitter:DBgirl_83 twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:47:53Eerste online bezorgmoment bij de AH is 28 maart.
Ik kan wel janken. Letterlijk. https://t.co/tZU6HcmgW7 reageer retweet
Ik heb ook vaak hoofdpijn man. En een hele rare droge, kriebelige keel. Maar er gaan allerlei rare virussen rond.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het eerste wel, het tweede niet.
Ik heb iig vaker hoofdpijn dan gewoonlijk, en voel me onrustig. Stress.
Precies dit dus. Stress die je niet verklaren kunt waardoor je er ook moeilijk mee kan praten.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het eerste wel, het tweede niet.
Ik heb iig vaker hoofdpijn dan gewoonlijk, en voel me onrustig. Stress.
Drukke supermarkt moet ook aan banden gelegd wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zolang je geen ziekteverschijnselen hebt kan je mijn inziens nog prima naar niet drukke plekken, zoals de gemiddelde winkel.
Is natuurlijk belachelijk om een telefoonwinkel te sluiten maar een drukke supermarkt open te houden
Alsof iedereen met een loopneus thuisblijft. Je overschat de mensquote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zolang je geen ziekteverschijnselen hebt kan je mijn inziens nog prima naar niet drukke plekken, zoals de gemiddelde winkel.
Is natuurlijk belachelijk om een telefoonwinkel te sluiten maar een drukke supermarkt open te houden
Minder anale sex, staat los van corona.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Sfancta het volgende:
Heb een zwaar buikgevoel, en moet niet schijten en heb niet veel gegeten. Heb dit sinds februari
Mooi man, ik word bijzonder vrolijk van al die (innovatieve) initiatievenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn hier een taxi-boodschapsysteem aan het opzetten via facebook
Taakverdeling dat de een de boodschappen doet, de ander taxiet de boel en betalen dmv tikkie
Misschien kunnen al die lui uit de horeca die nu met een 0-urencontract thuis zitten uitkomst biedenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Van die bezorgservice had ik toch al niet veel verwacht. Die kunnen nooit zo snel opschalen.
Misschien moet mevrouw uit 1983 dat gewoon open houden voor risicogroepenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Van die bezorgservice had ik toch al niet veel verwacht. Die kunnen nooit zo snel opschalen.
Bijna iedereen ondertussen wel denk ik.quote:
Om mij heen gaat dat anders primaquote:Op zondag 15 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof iedereen met een loopneus thuisblijft. Je overschat de mens
Niet mee eens.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Apart is dat jaquote:Op zondag 15 maart 2020 22:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
M
[..]
Mijn schoonmoeder, die echt een slechte gezondheid heeft, belde verontwaardigd mijn man op omdat mijn kind haar niet mocht knuffelen of langskomen van mij..
Ik doe het voor jou hoor schoonmoeder!
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Als iemand ze pas en pincode aan me geeft dan doe ik wel boodschappen
grgr Contantin from Romenia
https://www.rodekruis.nl/quote:Op zondag 15 maart 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
zijn er al plekken online waar hulpbehoevende kunnen aangeven dat e moeite hebben met boodschappen doen?
Want ik kan best wel dat voor mensen doen
😆quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Als iemand ze pas en pincode aan me geeft dan doe ik wel boodschappen
grgr Contantin from Romenia
Waarom zou je dat doen? Je mag toch gewoon naar de supermarkt?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn hier een taxi-boodschapsysteem aan het opzetten via facebook
Taakverdeling dat de een de boodschappen doet, de ander taxiet de boel en betalen dmv tikkie
picsquote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Offtopic: Stacy![]()
man hou op, dat ding....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |