SPOILER: Spoiler over de afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol heeft iemand ruim 10.000 euro zien bieden, die kan daarna prima 0 euro biedenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:56 schreef Legoblokje het volgende:
Ook Christian heeft wat deukjes opgelopen omdat hij 0 euro op de vrijstelling bood, een mol gaat hier ergens in het midden zitten zodat er in ieder geval wat geld uit de pot gaat.
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:56 schreef Legoblokje het volgende:
Wat een ontzettend toffe aflevering weer
SPOILER: Spoiler over de afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt de taakverdeling van proef 2 terugkijken.. want wie plaatst de kleinste kandidaat bij t bouwen van een toren?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:05 schreef Jane het volgende:
Toffe aflevering!
Ik vertrouw die Christian voor geen meter.
Ook nu alweer zin in volgende week trouwens.
Hoezo vond je het verdacht dat Christian Els wegstuurde? Ik vond zijn eigen verklaring daarover ook wel logisch, hij wilde haar er bij weg houden maar uiteindelijk gooide ze hem toch om.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:49 schreef Maartel het volgende:
Ik vond Els en Christian wel verdacht qua dat ze een sleutelpositie hadden om 2 opdrachten te laten slagen/falen bij de bruiloft. Christian dat ie els wegstuurde, maar Els liet uiteindelijk beide falen, en stak bij die ballen volgens mij gewoon haar been uit bij bal 5.
Ik dacht op dat moment 'geeft hem de kans om iets aan de toren te saboteren'.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo vond je het verdacht dat Christian Els wegstuurde? Ik vond zijn eigen verklaring daarover ook wel logisch, hij wilde haar er bij weg houden maar uiteindelijk gooide ze hem toch om.
Vond het weer een fijne aflevering!
Maar ze hadden de rollen natuurlijk al verdeeld zonder de opdrachten te weten. Maar de mol wist dit wel natuurlijk, goed punt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik moet echt de taakverdeling van proef 2 terugkijken.. want wie plaatst de kleinste kandidaat bij t bouwen van een toren?
Ik vond Els deze aflevering ook zeer verdacht... aan het nepmollen in de hoop wat verdenkingen op zich te krijgen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef Moira het volgende:
Vorige aflevering vond ik Bart verdacht, deze aflevering Els. Ik hou beiden voorlopig wel even op m'n lijstje.
Ik heb eigenlijk altijd het gevoel dat dat bij de Belgen niet zo speelt, dat nepmollen, maar who knows.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik vond Els deze aflevering ook zeer verdacht... aan het nepmollen in de hoop wat verdenkingen op zich te krijgen?
Normaal vrij weinig inderdaad, maar de kans dat er op een gegeven moment een deelnemer tussen komt te zitten die dit wel doet, is natuurlijk aanwezig.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:29 schreef Moira het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd het gevoel dat dat bij de Belgen niet zo speelt, dat nepmollen, maar who knows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |