Ik denk dat ik dat hieruit gehaald heb. Was een jonge arts assistent longziekten die met corona was opgenomen op de ic.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:47 schreef Revanches het volgende:
Zou iemand mij dat linkje van die arts-assistent die op de IC ligt willen sturen? Kan hem niet meer vinden.
Misschien kan Rutte Danny een site laten maken om SARS-CoV-2 te bestrijden.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Trump geeft een speech, alle haters schuimbekkend voor de buis.
ahhh genoeg corona beveiligers om hem heenquote:
quote:Trump repeats that he does not want Americans to hoard or panic-buy food supplies – they can afford to relax and have a nice dinner, he says.
He goes on to thank the task force members crowding the podium behind him, many – including Dr Deborah Birx, who Amanda Holpuch profiled here and who had an introduction to bumpy Trump press conferences on Friday.
Trump leaves to “make some calls” and does not take questions.
Schijnt ook een dodelijkere variant te zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schijnt te maken te hebben met de leeftijdscategorie die daar geraakt is. Heel veel ouderen. In Korea zijn vooral jongere mensen (onder de 40) besmet. Veel minder doden.
Juist ja, https://nl.wikipedia.org/wiki/Dengue of iets dichter bij huis: influenza, je weet wel de griep waarmee SARS-CoV-2 verder overigens niet te vergelijken valt.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:30 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
onjuist.. je kan nooit 2 keer geinfecteerd raken met hetzelfde virus
accept it of ga naar bed
Nou, dat gaat beslist een handje helpenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef Sfancta het volgende:
Bisschop Harrie Smeets van het Bisdom Roermond heeft zondag vanwege de coronacrisis samen met deken John Dautzenberg gebeden bij de Noodkist van de Heilige Servaas in Maastricht. De laatste keer dat bij de Noodkist gebeden werd, was in 1991 ter gelegenheid van de Golfoorlog.
De kerkelijken gaan ons redden.
Baat het niet, dan schaad het nietquote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef Sfancta het volgende:
Bisschop Harrie Smeets van het Bisdom Roermond heeft zondag vanwege de coronacrisis samen met deken John Dautzenberg gebeden bij de Noodkist van de Heilige Servaas in Maastricht. De laatste keer dat bij de Noodkist gebeden werd, was in 1991 ter gelegenheid van de Golfoorlog.
Volgens mij staat het niet in het bericht. Of ik lees er overheen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat hieruit gehaald heb. Was een jonge arts assistent longziekten die met corona was opgenomen op de ic.
https://www.google.nl/url(...)evXqG8bSaA9SmuVcJHUX
Kansijkere aanpak dan die van het RIVM..quote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef Sfancta het volgende:
Geef een fucking bronquote:Op zondag 15 maart 2020 22:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnt ook een dodelijkere variant te zijn.
Die hebben we ook in Nederland, er zijn iets van 5 varianten.
Duitsland heeft weer een mildere variant.
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja morgenavond om 19h00quote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef Mar_an het volgende:
Er gaan nóg meer maatregelen komen, werd tijdens de persconferentie gezegd.
Is dit nou echt zo of is daar nog geen bewijs voor. Vind dat nogal een stellingquote:Op zondag 15 maart 2020 22:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens Vd Wulp in het journaal worden daar geen extra maatregelen verwacht.quote:
Mooi kistje:quote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef Sfancta het volgende:
Dat was al bekend toch? Pakket maatregelen wat vanuit het Huis van Afgevaardigden kwam na onderhandeling met Mnuchin namens het Witte Huis.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
'Corona testing free for every American citizen' - Pence
Morgen kan de situatie alweer anders zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens Vd Wulp in het journaal worden daar geen extra maatregelen verwacht.
Niet? In het AD liveblog staat weer van wel, maar we gaan het zienquote:Op zondag 15 maart 2020 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens Vd Wulp in het journaal worden daar geen extra maatregelen verwacht.
Hamsteren wordt verboden en iedereen maximaal 30 rijden op de snelweg.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef Mar_an het volgende:
Er gaan nóg meer maatregelen komen, werd tijdens de persconferentie gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |