Je staat gewoon in de OP hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 21:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen mention, niet gelezen.
Prima TS overigens.
Maak je nog vaak gebruik van de Faxfunctie?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:38 schreef Pendule het volgende:
daarom Lexmark.
Faxen, mailen, kopieëren en printen. 3 lades voor 3 soorten papier. 4e losse lade voor afwijkend papier.
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Maak je nog vaak gebruik van de Faxfunctie?
Man man man, bedrijven die dat nog gebruiken.quote:
Niks mis mee. Het enige wat je nodig hebt is een telefoonlijn. Ik pleur het erin en tik het nummer in (Van de meeste leveranciers weet in ze inmiddels wel uit mijn hoofd.) Stukken sneller dan: printen, inscannen naar eigen mail. en dan nog eens doormailen naar leverancier.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, bedrijven die dat nog gebruiken.
Het is ergens denk ik wel sneller dan iets inscannen en versturen. De fax doet dat in één keer.
Precies, velen onderschatten de kracht van het faxen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het enige wat je nodig hebt is een telefoonlijn. Ik pleur het erin en tik het nummer in (Van de meeste leveranciers weet in ze inmiddels wel uit mijn hoofd.) Stukken sneller dan: printen, inscannen naar eigen mail. en dan nog eens doormailen naar leverancier.
Verder is fax nog niet zo oud denk ik zo. Minimaal 30 jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |