Kan daar over 40-45 jaar mooi gezamenlijk over geklaagd worden. Boomers.quote:
Waanzin en idioterie. Ik moet morgen nog een paar dingen halen en hield normaal altijd rekening met schooltijden. Die te mijden bedoel ik dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat er in zulke mensen omgaat.
Waar komt die drang van dat extreme hamsteren vandaan.
feminisme zou vrijheid brengen voor de vrouw...quote:Op zondag 15 maart 2020 20:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
dit zeggen mijn vrouw en ik al 20 jaar
Mijn hemelquote:
Daar hebben de Brabantse ziekenhuizen (nog) mazzel mee ... dat ze de patiënten kunnen verhuizen ....quote:Op zondag 15 maart 2020 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
De Gelderlander meldt dat er een tweede Brabantse covid19 patiënt naar een Gelders ziekenhuis is gebracht (SKB Winterswijk).
Afgelopen vrijdag werd er al een andere Brabantse covid19 patiënt naar Gelderland verplaatst (Slingeland Doetinchem).
https://www.gelderlander.(...)ziekenhuis~a066f652/
Overlevingsmodus door al het paniek zaaien.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat er in zulke mensen omgaat.
Waar komt die drang van dat extreme hamsteren vandaan.
gefoptquote:Op zondag 15 maart 2020 20:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
feminisme zou vrijheid brengen voor de vrouw...
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:17 schreef deedeetee het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)Nbw6ZQCwVte8oRsxvGqZ
Code rood' in Zuyderland: 'Dit is de grootste stresstest waar we ooit voor hebben gestaan'
Vreselijkquote:Dat het werk voor eigen personeel niet zonder risico is, blijkt uit het feit dat op de IC ook een jonge arts-assistent longziekten is opgenomen.
Oh ja, dat geloof ik wel maar ik ben dus totaal niet zo dus dan is die gedachtegang wel apart zegmaarquote:
Maar dat gaat sowieso niet gebeuren gezien we de 2e grootste producent zijn van levensmiddelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Je wilt niet misgrijpen omdat anderen hebben gehamsterd.
Vooral als je ook gewoon sokken thuis hebt liggen.......quote:Op zondag 15 maart 2020 20:21 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen. Ga vooral hamsteren. Ik vind het wel een beetje triest vechten om toiletpapier.
Die zijn hard en liggen onder het bedquote:Op zondag 15 maart 2020 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vooral als je ook gewoon sokken thuis hebt liggen.......
Kunnen we vast namen bedenken: Corrie, Ko, Cor, Corina...quote:
Zou grappig zijn als ze op 1 april een vette aanbieding erin gooien van 75% korting op vriezers.quote:
2de grootste exporteur van agrarische producten, niet de de 2de grootste producent.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
Maar dat gaat sowieso niet gebeuren gezien we de 2e grootste producent exporteur zijn van levensmiddelen.
Wat een vreselijk nieuws. Het treft dus echt iedereen, jong of oud.quote:
Page.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Kunnen we vast namen bedenken: Corrie, Ko, Cor, Corina...
Gewoon dat kind Corona noemen, als het dan later zo'n onhandelbaar kind blijkt te zijn heb je een goed excuus.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Kunnen we vast namen bedenken: Corrie, Ko, Cor, Corina...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |