Hotels zouden openblijven. Of het slim is is een heel andere vraagquote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Iemand die weet of hotels openblijven en of het nog slim is een nacht in Utrecht te overnachten morgen?
Ik denk dat ze dan vooral bedoelen dat je er nog kan overnachten. De hotelbar en -restaurant zullen wel dicht zijn denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hotels zouden openblijven. Of het slim is is een heel andere vraag
Las ergens dat hotels wel open mogen blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef DebielStudentje het volgende:
Iemand die weet of hotels openblijven en of het nog slim is een nacht in Utrecht te overnachten morgen?
Was daar net stiekem aan het denken.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Galepinjo het volgende:
Zou wel luguber zijn als dit virus in China “accidentally on purpose” verspreidt is om vervolgens de wereldeconomie over te nemen...
Is er inzicht te krijgen in de investeringspatronen van de Chinese overheid?
hotelbar restaurant wellicht nog wel open voor take away spul..quote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan vooral bedoelen dat je er nog kan overnachten. De hotelbar en -restaurant zullen wel dicht zijn denk ik.
Donner-Kruger effecten dus waarbij de één kortischtig onwetend vindt dat de ander wetend het niet weet. Gebruik je verstand en als je dat niet hebt, mag het alsnog zwart-wit met het wetboekje in de hand je gelijk halen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit is dus waarom het wel zwart-wit mag zijn, mensen zoals deze broer. Mensen overschatten zichzelf schromelijk bij het kunnen inschatten of het wel kan en overschatten vooral hun eigen belangen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)g-spoedgevallen.htmlquote:Vreemdelingen die in Nederland aankomen, zullen niet worden toegelaten tot de opvanglocaties van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, zegt het kabinet. "Er zal geen identificatie en registratie plaatsvinden en gehoren door de IND zullen niet langer doorgang vinden", staat in de brief aan de Kamer.
probleem is echter dat de stroom een exponentiele functie heeft. De controle verliezen is niet te herstellenquote:
PSN werkt wel gewoonquote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'cannot connect to the Xbox Live network'
Ja nu is de lockdown dus wel echt kut geworden
dus die komen allen ongeregistreerd op straat te zwerven, yayquote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)g-spoedgevallen.html
Eindelijk eigen volk eerst. Worden ze dan op straat gezet denk ik dan?
Uiteindelijk is alle oorlog economisch.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was daar net stiekem aan het denken.
Ze zijn druk bezig om Afrika te kopen qua infrastructuur, en ook in Europa hebben ze in veel grote bedrijven aandelen. Volgens mij hebben ze een haven in Griekenland gekocht met als doel het de grootste haven in Europa te maken.
steam werkt gewoon nogquote:Op zondag 15 maart 2020 21:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'cannot connect to the Xbox Live network'
Ja nu is de lockdown dus wel echt kut geworden
Het werkt alweer.quote:
koorts, droge hoest, vermoeidheidquote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Is een aanhoudende kriebelhoest ook een symptoom? Want ik lees enkel over keelpijn en hoesten (?)..
Engelse RIVMquote:Op zondag 15 maart 2020 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er 80% van de Engelse bevolking besmet raakt?
Ja, maar je hoeft pas te bellen bij langdurige of hoge koorts (38+), of moeite met ademhalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Is een aanhoudende kriebelhoest ook een symptoom? Want ik lees enkel over keelpijn en hoesten (?)..
Hotelrestaurants mogen voor wst ik hoorde openblijven maar alleen voor de hotelgasten uiteraardquote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan vooral bedoelen dat je er nog kan overnachten. De hotelbar en -restaurant zullen wel dicht zijn denk ik.
Heb je verkoudheidsklachten of verhoging tot 38,0 graden Celsius?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ok, thx, want ik zit al zeker > week met een kriebelhoest die niet over gaat. Geen koorts en geen ademhalingsproblemen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft pas te bellen bij langdurige of hoge koorts (38+), of moeite met ademhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |