Ja, afhalen magquote:Op zondag 15 maart 2020 18:20 schreef Galepinjo het volgende:
Is er al meer bekend over afhaal / thuisbezorgen?
Ja. Ik vind dat heel erg. Dat gaat nog zoveel leed veroorzaken.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt die cijfers per dag daar zijn gewoon niet te bevatten.
Bezorgen mag, RTL4quote:Op zondag 15 maart 2020 18:20 schreef Galepinjo het volgende:
Is er al meer bekend over afhaal / thuisbezorgen?
Luchtruim hebben we nodig voor goederen. Passagiersvluchten gaan op zeer korte termijn denk ik wel aan ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik verwacht dat er nog minder treinen zullen gaan rijden.
luchtruim dicht wellicht?
En minder bussen straks. Ebs gaat woensdag volgens mij over op Coronaroosterquote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
En met doodgaan, wil je nog kans maken op een fatsoenlijke uitvaart!quote:Op zondag 15 maart 2020 18:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Be early. Dat geldt met alles: hamsteren, uit de markt stappen, en ook met ziek worden
FOK gaat binnenkort echt doodquote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef maily het volgende:
Zowat elk kwartier een nieuw topic ...
"We begrijpen dat het leeft"
Please place your betsquote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GodverGeen goed moment voor een dutje.
Kent iemand nog een goede dealer in Groningen?
Mensen die het medisch nodig hebben snap ik nog wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:20 schreef tralalala het volgende:
Drugsverslaafde D66-gekkies helemaal in paniek, wat leven we toch in een mooie tijd.
Telt als afhaal denk ik? Dat mag.quote:
Niet zozeer vanwege opgelegde beperkingen maar vooral afname van het gebruik en aanbod. Minder reizigers = minder vervoer nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:23 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:jesseklaver twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:53:44Heel verstandig besluit. Samen de schouders eronder. Dan kunnen we deze crisis aan. #solidariteit https://t.co/c9anw36baC reageer retweet
twitter:Macht_over_Mens twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:14:29Het heeft geen zin om nu te twitteren je achterban staat nu in de rij voor de coffeeshop @:groenlinks @:polgroningen https://t.co/2FQeHdXkR4 reageer retweet
Mijn vriendin heeft exact hetzelfde, moet jij morgen wel?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:23 schreef kilon het volgende:
Shit, docent zijn van een examenklas is een cruciaal beroep. Krijg ik dan ook meer betaald omdat ik mijn leven waag voor het landsbelang? (net als alle andere cruciale beroepen)
Het overgrote deel zal toch inmiddels wel snappen dat ze anderen en zichzelf in gevaar kunnen brengen met het niet naleven? En anders gaat dat de komende dagen vast wel indalen. Zal ook veel sociale controle komen de komende tijd denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze echt niet handhaven hier gezien hoe het nu al gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |