Ik ook niet. De frustratie loopt op, omdat hij ziet hoe dringend het is dat er meer wordt gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind Kyran helemaal niet paniekerig en stresserig overkomen.
En keiharde ook niet... Volgensmij is dat het probleem.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:19 schreef Adrie072 het volgende:
twitter:pastasport twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:11:21Dit dus. Halfzachte maatregelen werken niet https://t.co/TQ2sNohhtn reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:sjoerddendaas twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:18:42Ondertussen, tragische noodkreet vanuit spoedeisende hulp in ziekenhuis in Fryslân, waar het aantal gevallen..op papier nog laag lag. ‘Ziekenhuis gaat op slot. Vrouw van man die op sterven ligt mag niet meer naar binnen, kinderen mogen niet naar hun vader‘ reageer retweet
Mja, ik heb veel kritiek op Rutte en het RIVM, maar aftreden is op dit moment echt het aller aller aller slechtste wat hij kan doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Staat ie dan
Man man wat een clown, dan kan hij net zo goed meteen aftreden, die persco van donderdag gaat de geschiedinis in, bijna stampvoeten deed hij
en wat heeft hij gewonnen? Dat vrijdag de scholen open waren
de sul
Oh, dát is al "paniekerig". Oke. 90% van de users hier is schijnbaar paniekerig.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:23 schreef XDo het volgende:
BREAKING! ALLE SCHOLEN PER DIRECT VANDAAG NOG DICHT.STOP HIERMEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat dacht je van de andere voedingsmiddelenindustrie?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen supermarkten, apotheken blijven wrs open en iig voor een week.
Vreselijkquote:Op zondag 15 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:sjoerddendaas twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:18:42Ondertussen, tragische noodkreet vanuit spoedeisende hulp in ziekenhuis in Fryslân, waar het aantal gevallen..op papier nog laag lag. ‘Ziekenhuis gaat op slot. Vrouw van man die op sterven ligt mag niet meer naar binnen, kinderen mogen niet naar hun vader‘ reageer retweet
Trumpquote:"VS probeert rechten vaccin te kopen"
Een Duitse bedrijf dat met man en macht een vaccin voor het coronavirus probeert te ontwikkelen, zou zijn benaderd door de Amerikaanse regering. De Amerikanen willen exclusief de rechten op een vaccin kopen en de Duitse regering probeert dat te voorkomen, dat meldt de Duitse krant Welt am Sonntag op basis van bronnen uit regeringskringen.
Trump zou volgens de bronnen van Welt am Sonntag proberen het vaccin exclusief voor de VS te bemachtigen. Wetenschappers van het bedrijf CureVac uit Tübingen zouden door Amerikanen met hoge financiële aanbiedingen worden gelokt.
Wij ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zow, die gaan ook hard Italië achteraan.
Het is hier al ernstig genoeg de hele dag vind je niet?quote:
Als dit voor jou paniek is heb je waarschijnlijk moeit emet het verwerken van prikkelsquote:
Dat dacht ik toen ook, dat ik geen stress had. Maar is heel vaak onbewust.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, kan allemaal. Heb verder niet echt stress ofzo
Ben maandag en dinsdag vrij, pas woensdag weer werken. Mijn enige zorg is echt dat ik niet ziek ga werken en patiënten ga besmetten. Voor de rest geloof ik het allemaal wel en zou ik echt niet stressen ook al zou ik daadwerkelijk besmet zijn (niet dat ik dat denk trouwens).
Maak anders een topic aan met grapjes en lolletjes voor de liefhebbers.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:25 schreef XDo het volgende:
[..]
Het is hier al ernstig genoeg de hele dag vind je niet?
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goeiequote:Op zondag 15 maart 2020 14:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind Kyran helemaal niet paniekerig en stresserig overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |