Ah dat is ook rot voor haar.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:59 schreef exode het volgende:
Mijn moeder had deze week allerlei onderzoeken in het Amphia wat nu zo vol zit en die zijn allemaal afgezegd. Te begrijpen maar ze was de weken aan het aftellen omdat ze het zo spannend vond allemaal. Zal pas na de zomer worden vermoed ik.
Oh vreselijk... Echt... kippevel in mijn nek van ellende...quote:Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Chell het volgende:
*ontlurkt*
Een goede kennis van mij moet deze week afscheid nemen van hun baby. Onverwachts overleden. Ze zouden gedeeltelijk een livestream doen vanwege de beperking van 100 mensen, maar nu mag er dus helemaal bijna niemand meer komen. Echt hartverscheurend. Al mijn eigen issues qua thuiswerken enzo zijn meteen in perspectief gezet.
Oh wat triestquote:Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Chell het volgende:
*ontlurkt*
Een goede kennis van mij moet deze week afscheid nemen van hun baby. Onverwachts overleden. Ze zouden gedeeltelijk een livestream doen vanwege de beperking van 100 mensen, maar nu mag er dus helemaal bijna niemand meer komen. Echt hartverscheurend. Al mijn eigen issues qua thuiswerken enzo zijn meteen in perspectief gezet.
We hebben ook wel echt nog steeds heel weinig gevallen: 98, terwijl de eerste gevallen (een familie uit Wuhan) er al in januari waren. Geen doden en 26 man hersteld. Om ons heen, in Bahrein en Qatar, begint het nu wel toe te nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:03 schreef BE het volgende:
Fijn dat jij wel terecht kan Gao, het ziekenhuis weet vast wel wat ze doen dat ze jou urgent vinden.![]()
Wel buiten, niet (meer) met vrienden.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat ik me afvroeg, laten jullie de kinderen nog wel buiten spelen of blijven ze alleen maar binnen?
Vind ik een lastige... mijn dochter mag in de tuin maar ik hoor andere kinderen wel buiten spelen, we wonen naast een speeltuin...quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat ik me afvroeg, laten jullie de kinderen nog wel buiten spelen of blijven ze alleen maar binnen?
Ik heb een kat, dus neequote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Gaoxing het volgende:
Hebben jullie trouwens ook huisdieren die niet gelukkiger kunnen zijn, omdat er de hele dag mensen thuis zijn?
Mijn hond vind mn kind niet leukquote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Gaoxing het volgende:
Hebben jullie trouwens ook huisdieren die niet gelukkiger kunnen zijn, omdat er de hele dag mensen thuis zijn?
Ze zijn net lekker zelf een rondje wezen fietsen. Wilden even langs school fietsen om te kijken of ze juf zagen. Ze mochten van mij het schoolplein niet op.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zit al een tijdje in de ziektewet. Maar mijn katjes zijn wel gelukkig dat we er zoveel zijn. Maar ze vinden het ook heerlijk om buiten te zijn of op bed te slapen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Gaoxing het volgende:
Zolang het nog kan gaan we elke dag even uitwaaien in het park of bos.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
De konijnen kunnen hun lol op ja. Nadat ik maanden thuis zat vorig jaar en ze de halve tuin tot hun beschikking hadden bijna de hele dag, kunnen ze nu ook weer 3 weken lang rondracen in de tuin.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zou dat vriendje denk ik niet doen maar misschien kunnen jullie wel samen gaan voetballen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler wil graag naar buiten spelen met zijn vriend en ik twijfel of dat verstandig is. Hij is ook gek op voetballen en doet dat ook wel vaker alleen.
Ik vind het lastig want Tyler speelt graag buiten en moet ook echt de energie kwijt. (adhd)
Ik heb twee katten maar die zijn daar kennelijk zelf niet van op de hoogte. Ze waken, volgen, eentje apporteert, eentje herdert....quote:
❤Ik ook. Vooral de Siamesige vindt het geweldig dat ik een paar weken echt in bed lag. Maar nu is het helemaal goed, want de hele roedel thuis..quote:Op maandag 16 maart 2020 11:32 schreef Omentielvo het volgende:
Ik zit al een tijdje in de ziektewet. Maar mijn katjes zijn wel gelukkig dat we er zoveel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |