Bossie is stiekem Chinees?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je Sjefke bij de koffie eten?
Zou GVD eens iets aan gedaan moeten worden!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je Sjefke bij de koffie eten?
Hoe dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ben weer opgehokt.
Net super grote spin op de scooter![]()
Hangt een rare sfeer hoor. In de stad mensen aan het shoppen en in de ah kijkt iedereen verwilderd om zich heen
vrijwel alles was er behalve pasta en puree natuurlijk. Wc papier niet lang gelopen![]()
Ik heb hagelsslag , koffie (bonus) en cheddar gehamsterd
chiphol ook vanmorgen..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
ah zag ook meer mondkapjes. voornamelijk aziaatatachtige mensen
bijzonder hoe dat werkt het in het breinquote:Op zondag 15 maart 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb op eoa manier nu ook de aandrang om naar de supermarkt te gaan, maar ik zou niet weten waarvan ik NOG meer in huis zou moeten halen
leedrecreant?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb op eoa manier nu ook de aandrang om naar de supermarkt te gaan, maar ik zou niet weten waarvan ik NOG meer in huis zou moeten halen
Waarschijnlijk aandrang om in de supermarkt naar de WC te gaan, om daar vervolgens achter te komen dat er geen WC papier meer is, om vervolgens met je volgesmeerde bilnaad en opgetrokken broek de supermarkt in te wandelen om vervolgens rollen WC papier te kopen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Opgehokt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ben weer opgehokt.
Net super grote spin op de scooter![]()
Hangt een rare sfeer hoor. In de stad mensen aan het shoppen en in de ah kijkt iedereen verwilderd om zich heen
vrijwel alles was er behalve pasta en puree natuurlijk. Wc papier niet lang gelopen![]()
Ik heb hagelsslag , koffie (bonus) en cheddar gehamsterd
Volgens het rivm welquote:Op zondag 15 maart 2020 12:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Opgehokt.![]()
Jij valt onder de ophokplicht?
ou voor mij wel goed uitkomenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Om 14:15 gaat Brabant helemaal op slot.
Dat ze daar nog effe wat langer mee wachten, moet mijn ouders nog terug naar Zeeland schoppen straks.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Om 14:15 gaat Brabant helemaal op slot.
Maak je logeerbedje maar alvast op.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar nog effe wat langer mee wachten, moet mijn ouders nog terug naar Zeeland schoppen straks.
Nu alvast terug schoppen?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar nog effe wat langer mee wachten, moet mijn ouders nog terug naar Zeeland schoppen straks.
als basisscholen dicht gaan zullen veel bedrijven ook in de problemen komen, want dan moeten ouders ook thuis blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd wat ze met die scholen gaan doen.
sommige mbos gaan zelf al dicht
Denk niet dat zoiets heel veel boeit in deze tijd, lossen we later wel weer op.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als basisscholen dicht gaan zullen veel bedrijven ook in de problemen komen, want dan moeten ouders ook thuis blijven.
Dit zijn per definitie belangrijke sectoren die ten alle tijden operationeel moeten blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat zoiets heel veel boeit in deze tijd, lossen we later wel weer op.
1. Academische ziekenhuizen.
2. Supermarkten en drogisterijen, denk aan pinmogelijkheden, bevoorrading en caissières.
3. Energiemaatschappijen.
4. Haagse communicatiemiddelen.
5. GGD, 112 en politie.
6. Internet, NPO1 en mobiele telefonie, lijkt me logisch als 90 procent van Nederland thuis zit.
Alles buiten dit is eventjes wat minder van belang.
zoals elk jaar, afschieten de bijna over datum spullen..quote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Hier stonden in de AH de pakken oliebollenmix voor 50 cent![]()
Straks plegen mensen een moord voor over datum spullenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals elk jaar, afschieten de bijna over datum spullen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |