ten eerste is de wetenschappelijke wereld die jij kent fake.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet alleen mij lukt dat niet hoor. De gehele wetenschappelijke wereld kan je vertellen dat het leugens zijn, maar dan nog komt het niet binnen. Immers, die hele wetenschappelijke wereld speelt onder een hoedje met de Illuminatie, nietwaar?
Beter vertrouw je op youtube en feesboek; dat dit ten koste gaat van de gezondheid van mensen... ach, als het je complotfantasie maar verder in stand houdt.
Natuurlijk is die fake... Want een of andere pipo op het internet heeft je dat wijsgemaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:28 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ten eerste is de wetenschappelijke wereld die jij kent fake.
Allemaal gecontroleerd
tief op ventje, dat heb ik al gezegdquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij komt hier aan met ongefundeerde onzin. Of ga anders eens in op de eerdere vragen. Wat is de stof in vaccines dat autisme veroorzaakt?
Wat is dan wel echt? Robert Jensen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:28 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ten eerste is de wetenschappelijke wereld die jij kent fake.
Allemaal gecontroleerd
Oke trolletjequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:29 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
tief op ventje, dat heb ik al gezegd
Ok manquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk is die fake... Want een of andere pipo op het internet heeft je dat wijsgemaakt.
Weet je niet hoe je Google moet gebruiken? Nano aluminium-oxide zorgt voor cognitieve stoornissen.Je kunt ook zelf een beetje onderzoek doen...quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, absoluut heel rustig.
Maar serieuze vraag.
Om welke metaal zooi gaat het?
Bij welke dosering is die "metaal zooi" gevaarlijk?
Hoeveel van die metaal zooi zit er in een vaccin?
En in welk vaccin?
Dat moet toch een eenvoudige vraag zijn als je er zeker van bent?
Na al die jaren research en in BNW posten moet dit toch een eitje zijn voor de experts hier?
Dosis sola facit venenum (de dosis maakt het gif).quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:33 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Weet je niet hoe je Google moet gebruiken? Nano aluminium-oxide zorgt voor cognitieve stoornissen.Je kunt ook zelf een beetje onderzoek doen...
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4202242/
Waarom zou ik moeten gaan zoeken om een bewering van anderen te bewijzen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:33 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Weet je niet hoe je Google moet gebruiken? Nano aluminium-oxide zorgt voor cognitieve stoornissen.Je kunt ook zelf een beetje onderzoek doen...
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4202242/
In dit geval is het de grote van de deeltjes die het giftig maken. Zoals fijnstof veel dieper in het longweefsel wordt opgenomen, zo kunnen nano aluminium deeltjes de bloed-brein barriere passeren en stapelen ze zich op waarna ze ingekapseld raken door het lichaam. Aluminium in voeding is na 24 uur uit het lichaam. Nano-aluminium is jaren later nog traceerbaar met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dosis sola facit venenum (de dosis maakt het gif).
Je krijgt dagelijks(!) een grotere hoeveelheid aluminium(verbindingen) binnen vanuit je voeding dan dat er in zo'n vaccin zit.
Artikel gelezen. Laat ik je de moeite besparen:quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten gaan zoeken om een bewering van anderen te bewijzen?
Niet onderzocht of aangehaald in die studie. Overigens hebben we het over aluminiumzouten.quote:- welke dosering van dat "nano aluminium-oxide" is er nodig om autisme te krijgen?
Vele.quote:- in welke vaccins zit dat?
Normaal tussen de 0.1-1.0 mg per dosering. Om e.e.a. in perspectief te zetten: je krijgt dagelijks zo'n 5-10 mg binnen door je mondje.quote:- welke dosering zit er in die vaccins?
Ah, dat is niet voldoende om autisme van te krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Artikel gelezen. Laat ik je de moeite besparen:
[..]
Niet onderzocht of aangehaald in die studie. Overigens hebben we het over aluminiumzouten.
[..]
Vele.
[..]
Normaal tussen de 0.1-1.0 mg per dosering. Om e.e.a. in perspectief te zetten: je krijgt dagelijks zo'n 5-10 mg binnen door je mondje.
Maar daar heeft het onderzoek dat je aanhaalde niet echt naar gekeken. Verder: dat iets traceerbaar is betekent niet dat er bij die hoeveelheid schadelijke effecten optreden. Kom eerst maar eens met een goede studie met een degelijke statistische onderbouwing.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:00 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
In dit geval is het de grote van de deeltjes die het giftig maken. Zoals fijnstof veel dieper in het longweefsel wordt opgenomen, zo kunnen nano aluminium deeltjes de bloed-brein barriere passeren en stapelen ze zich op waarna ze ingekapseld raken door het lichaam. Aluminium in voeding is na 24 uur uit het lichaam. Nano-aluminium is jaren later nog traceerbaar met alle gevolgen van dien.
https://www.sciencedirect(...)ii/S0264410X14007397quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar daar heeft het onderzoek dat je aanhaalde niet echt naar gekeken. Verder: dat iets traceerbaar is betekent niet dat er bij die hoeveelheid schadelijke effecten optreden. Kom eerst maar eens met een goede studie met een degelijke statistische onderbouwing.
Ok, dus gewoon veilig voor vaccins. Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:12 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
https://www.sciencedirect(...)ii/S0264410X14007397
En dus nog geen verklaring waarom kinderen autisme zouden krijgen van vaccins.quote:Aluminium salts have been used as depot-adjuvants successfully in essential prophylactic vaccinations for almost 100 years, with a convincing positive benefit-risk assessment which remains unchanged.
However, allergen-specific immunotherapy commonly consists of administering a long-course programme of subcutaneous injections using preparations of relevant allergens. Regulatory authorities currently set aluminium limits for vaccines per dose, rather than per treatment course. Unlike prophylactic vaccinations, numerous injections with higher proportions of aluminium-adjuvant per injection are applied in subcutaneous immunotherapy (SCIT) and will significantly contribute to a higher cumulative life dose of aluminium. While the human body may cope robustly with a daily aluminium overload from the environment, regulatory cumulative threshold values in immunotherapy need further addressing.
Artikel zelf ook gelezen? Uit het abstract blijkt dat het gaat over immunotherapie (die méér aluminiumverbindingen bevatten per dosis, en waarbij die dosis dus ook nog eens vaker herhaald wordt), en dat er in die context nader onderzoek nodig is. Er worden geen conclusies getrokken over de schadelijkheid van aluminiumzouten in vaccins.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:12 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
https://www.sciencedirect(...)ii/S0264410X14007397
Hoho... In de bible belt in 92-93 nog. Terwijl zij beschermd worden door de baby Jezus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
Verder is het natuurlijk een vrij absurde discussie. Ik zal jou eens iets vertellen dat on-om-sto-te-lijk vaststaat: vaccinaties hebben ons als mensheid een hoop leed bespaard.
Eén van mijn tantes heeft in haar jeugd polio doorgemaakt: een leven met spierstoornissen en misvormingen. Ze is vorig jaar overleden, omdat haar longspieren steeds verder verkleefd raakten (als gevolg van infectie in haar jeugd).
Polio is nu in de westerse wereld (vrijwel) uitgeroeid, dankzij vaccinaties. TOEVAL???
Verwacht antwoord:quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
Verder is het natuurlijk een vrij absurde discussie. Ik zal jou eens iets vertellen dat on-om-sto-te-lijk vaststaat: vaccinaties hebben ons als mensheid een hoop leed bespaard.
Eén van mijn tantes heeft in haar jeugd polio doorgemaakt: een leven met spierstoornissen en misvormingen. Ze is vorig jaar overleden, omdat haar longspieren steeds verder verkleefd raakten (als gevolg van infectie in haar jeugd).
Polio is nu in de westerse wereld (vrijwel) uitgeroeid, dankzij vaccinaties. TOEVAL???
Nummers..quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:08 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ik snap geen reet van deze post.
waar lijkt het op? waar komt het op neer zeg maar?
Over onduidelijke post gesproken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:05 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Die louis was me er ook eentje hoor. echt man, er klopt niks van. Ben het allemaal alweer vergeten hoe en wat maar jeetje.Niet goed, en hij wist het he
Aha, daar komt de aap uit de mouw...een moderne NSB-er..en er nog trots op ook. Bah bahquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je verwart je goedgelovigheid met kennis.
Overigens rapporteer ik dit soort video's dus hij zal over een paar dagen wel van YouTube zijn.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |