ja, zo een mannetje ben je wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overigens rapporteer ik dit soort video's dus hij zal over een paar dagen wel van YouTube zijn.
Jij bent wel slim toch? Ik had nog wat vraagjes over autisme en vaccins. Andere users die je voor gingen wisten het antwoord niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ja, zo een mannetje ben je wel.
Waarom wil je dat?
Om leugens tegen te gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ja, zo een mannetje ben je wel.
Waarom wil je dat?
Wat boeit mij dat. Er zit giftige metaal zooi in vaccins, wat je DNA veranderd en of kapotmaakt, plus het immuunsysteem verzwakt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij bent wel slim toch? Ik had nog wat vraagjes over autisme en vaccins:
Welke stof wordt gelinkt aan autisme? Bij welke dosering? In welke vaccins zit die stof? Hoeveel van die stof zit er in de betreffende vaccins?
Welke metaal zooi?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:30 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat. Er zit giftige metaal zooi in vaccins, wat je DNA veranderd en of kapotmaakt, plus het immuunsysteem verzwakt.
heb je al schuim op je bek? rustig maar jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welke metaal zooi?
Bij welke dosering is die metaal zooi gevaarlijk?
Hoeveel metaal zooi zit er in een vaccin?
En in welke vaccin?
Nee, absoluut heel rustig.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
heb je al schuim op je bek? rustig maar jongen.
Jij bent niet zo slim he. Volgens mij mis jij 1 of meerdere stofjes in je hoofd. Te hoge dosering vaccin destijds gehad waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, absoluut heel rustig.
Maar serieuze vraag.
Om welke metaal zooi gaat het?
Bij welke dosering is die "metaal zooi" gevaarlijk?
Hoeveel van die metaal zooi zit er in een vaccin?
En in welk vaccin?
Dat moet toch een eenvoudige vraag zijn als je er zeker van bent?
Ik stel toch een redelijke vraag lijkt me.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim he. Volgens mij mis jij 1 of meerdere stofjes in je hoofd.
Bende? Of zooi?quote:ik weet dat er bende in de vaccins zit. En ik weet dat we dag in dag uit worden genaaid door de bepalers .
2 plus 2 is 5
In welke van de vaccinaties zit welk metaal?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:30 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat. Er zit giftige metaal zooi in vaccins, wat je DNA veranderd en of kapotmaakt, plus het immuunsysteem verzwakt.
Dat heb ik niet beweerd man, hou eens op met je autistenvragen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stel toch een redelijke vraag lijkt me.
Al sinds jaar en dag lees ik hier in BNW dat vaccins autisme veroorzaken, dat intrigeert me.
Dan ben ik benieuwd naar welke stof dat veroorzaakt, de onderste steen boven, zoals we dat hier doen in BNW! Niet zomaar wat aannemen maar bewijzen!
Oh, dan zijn ze dat vergeten door te geven waarschijnlijk. Ik zal er eens achteraan gaanquote:Nu komt je met "metaal zooi" maar dat kan ik in het periodiek systeem der elementen niet terugvinden.
Verstandig van jouquote:Daarom vertrouw ik op jouw kennis om het iets specifieker te maken
pulpquote:Bende? Of zooi?
En wat ga je dan met die kennis doen? aan je leerlingen doorgeven, of hoort dat niet bij geschiedenisles?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
In welke van de vaccinaties zit welk metaal?
Graag voorbeelden aub.
Dank u.
Ik heb even wat getallen geselecteerd 7 30 19 19 de 30 heb ik door geteld er zijn immers maar 26 letters in het alfabet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:07 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Thx voor de video. Interessant en informatief, heb meestal weinig geduld om iets af te kijken, tenzij het echt interessant is. Deze dus.
bv vanaf 7.30. Covid 19 en waar dat voor staat: Certificate Of Vaccine I.D 19
En de 19 staat dus voor de eerste en negende letter van het alfabet. A.I = Artificial Intelligence
Wist iemand dat? nee natuurlijk niet. Dat hoor je niet bij 1 vandaag, Jinek of Op1
Ook wel zorgelijk wat er komen gaat. Zolang het volk wereldwijd de msm blijft volgen gaan we er echt aan. De mainstream media lijdt je naar de afgrond. Duh
Dus kijken mensen, en delen delen delen als je leven je lief is
Jij beweert iets..quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
En wat ga je dan met die kennis doen? aan je leerlingen doorgeven, of hoort dat niet bij geschiedenisles?
Die louis was me er ook eentje hoor. echt man, er klopt niks van. Ben het allemaal alweer vergeten hoe en wat maar jeetje.Niet goed, en hij wist het hequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij beweert iets..
Ik ben alleen benieuwd.
Nee die krijgen al zat informatie over louis pasteur.
ik snap geen reet van deze post.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb even wat getallen geselecteerd 7 30 19 19 de 30 heb ik door geteld er zijn immers maar 26 letters in het alfabet.
Dan krijg ik cdss
Wat is cdss?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Clinical_decision_support_system
A clinical decision support system (CDSS) is a health information technology system that is designed to provide physicians and other health professionals with clinical decision support (CDS), that is, assistance with clinical decision-making tasks. A working definition has been proposed by Robert Hayward of the Centre for Health Evidence: "Clinical decision support systems link health observations with health knowledge to influence health choices by clinicians for improved health care".[citation needed] CDSSs constitute a major topic
Toeval... IK DACHT HET NIET!!!
Dat komt neer op verbanden proberen te leggen die er niet zijn en dan daar vervolgens allemaal rare conclusies uit te trekken. Dat wat er in die youtubevideo ook gebeurt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:08 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ik snap geen reet van deze post.
waar lijkt het op? waar komt het op neer zeg maar?
Oh door de drukte is deze aan me voorbij gegaan. sorry eppo. of was het etto?quote:
Ah,ok je ziet het of niet. sommige zitten muurvast. zinloos om uit te leggenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat komt neer op verbanden proberen te leggen die er niet zijn en dan daar vervolgens allemaal rare conclusies uit te trekken. Dat wat er in die youtubevideo ook gebeurt.
Je kunt beter alles geloven wat in een youtube filmpje van matige kwaliteit gezegd wordt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze je wijs willen maken
De ironie )
Nee je kan beter naar het RIVM luisteren. Zij weten het.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je kunt beter alles geloven wat in een youtube filmpje van matige kwaliteit gezegd wordt inderdaad.
Ze zullen in elk geval wel beter weten waar COVID-19 voor staat ja...quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee je kan beter naar het RIVM luisteren. Zij weten het.
Niet alleen mij lukt dat niet hoor. De gehele wetenschappelijke wereld kan je vertellen dat het leugens zijn, maar dan nog komt het niet binnen. Immers, die hele wetenschappelijke wereld speelt onder een hoedje met de Illuminatie, nietwaar?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Oh door de drukte is deze aan me voorbij gegaan. sorry eppo. of was het etto?
Wie bepaalt of het leugens zijn? Jij..alleen voor jezelf. Je kunt dat nooit als waarheid naar mij uiten. Nou ja, dat kan wel maar dat neem ik niet serieus. Dus probeer het nog eens
Jij komt hier aan met ongefundeerde onzin. Of ga anders eens in op de eerdere vragen. Wat is de stof in vaccines dat autisme veroorzaakt?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:27 schreef koosbasterd het volgende:
En Appie Osterhaus natuurlijk.
Die man straalt waarheid uit, hoop ervaring..kuch
Volg hem. is beter voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |