Er valt niets uit te denken want ER IS GENOEGquote:Op zondag 15 maart 2020 11:12 schreef Kiid het volgende:
Dat bedoel ik dus met uitdenken van de situatie
Uiteindelijk gaan we allemaal doodquote:Op zondag 15 maart 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik ben bang dat ik binnenkort te overlijden kom
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik ben bang dat ik binnenkort te overlijden kom
Kijk je nooit naar datum dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb vla gegeten die al bijna 3 weken over datum was. Had het nog in m'n koelkast staan omdat ik over tht dingen pas weg gooi als ik vuilnis buiten zet. Maar steeds vergeten.
En vrijdag had ik nieuwe gekocht en dit gister opgegeten. Zie ik dat ik de verkeerde op heb
Smaakte wel normaal
nee je krijgt nu coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
Maar zijn nu 30 uur verder en smaakte normaal. Dan zal het wel goedkomen toch
Ja, dan kan je toch ook naar datum kijken als je 2 pakken in je koelkast ziet staanquote:
Echt waardeloos he, man manquote:
De nieuwe lag verstopt. Zag die net liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan kan je toch ook naar datum kijken als je 2 pakken in je koelkast ziet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |