SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Zo! dikke server crash? Kon 10min. niet meer op het forum?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
http://issitedownrightnow.com/status/nl/fok.nl Geeft ook aan Offline.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Anyhow thanks aan de Fok! beheerders het forum weer zo snel online te krijgen!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kijk net even naar het nieuws toch wel verontrustend zijn de berichten uit Italië dat ook wel degelijk jongeren getroffen worden.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Niet enkel in Italie helaas.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:58 schreef Megumi het volgende:
Kijk net even naar het nieuws toch wel verontrustend zijn de berichten uit Italië dat ook wel degelijk jongeren getroffen worden.
Dergelijke berichten beginnen ook naar buiten te komen vanuit ziekenhuizen in Nederland, Belgie en de VS (vermoedelijk meer landen, maar dit zijn degene die ik de afgelopen dagen voorbij heb zien komen).![]()
jij hebt een leuk plaatjequote:Op zondag 15 maart 2020 04:03 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Niet enkel in Italie helaas.
Dergelijke berichten beginnen ook naar buiten te komen vanuit ziekenhuizen in Nederland, Belgie en de VS (vermoedelijk meer landen, maar dit zijn degene die ik de afgelopen dagen voorbij heb zien komen).
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: