Dat zou goed nieuws zijn. Ik ben toch meer van de hodl i.p.v. geld verplaatsen in alt.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:07 schreef funnywell het volgende:
[..]
Dat is juist lange termijn investeren. Een wilde gok, net als met goud. Goed moment om in te stappen. En wonderbaarlijk doet goud en BTC zich hetzelfde gedragen. Dus dan kun je gewoon donder zeggen dat die heel sterk terug gaat komen.
Zelf o
[..]
Dat is ook mogelijk te bepalen, je moet van ieder slachtoffer RNA sample nemen. En dan gaan vergelijken. Dat hebben ze van SARS en MERS niet en dat is best jammer. Dan hadden ze afgelopen 17 jaar veel meer slagingskans om er iets tegen te vinden.
Dat wist ik niet. Zijn die er voldoende? En is dat vergelijkbaar met een IC beademing?quote:Op zondag 15 maart 2020 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gaat dan niet op de apparatuur die ze op IC gebruiken maar vooral voor een thuisbehandeling.
https://www.hulpmiddelenw(...)ingsapparatuur-thuis
Neem aan dat o.a. Philips Medical dat ook wel doet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:08 schreef Kyran het volgende:
Ik vraag mij af of Philips niet even wat overuren kan draaien voor beademingsapparatuur, maar die hebben de fabrieken vast ook in China staan ....
Er is geen behandeling. Je moet het gewoon uitzieken, tenzij je in een dusdanig slechte situatie komt dat je aan beademingsapparatuur moet.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het goed gelezen heb, hebben ze dat kindje helemaal niet behandeld?
Daar zijn we goed in in Nederlandquote:Op zondag 15 maart 2020 03:11 schreef Mammietje het volgende:
ik denk echt dat ze voor die groeps-immuniteit gaan, zonder daar duidelijkheid naar het volk over te brengen. Zou veel verklaren.
Ik vind het een gevaarlijk experimentje.
Mag ik niet lezen....quote:Op zondag 15 maart 2020 03:13 schreef funnywell het volgende:
[..]
Daar zijn we goed in in Nederland
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Nee niet vergelijkbaar en nog wel ja. Het zou het kunnen voorkomen dat je op de IC moet iig.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Zijn die er voldoende? En is dat vergelijkbaar met een IC beademing?
Ik denk dat je de cijfers van het RIVM niet meer kan gebruiken. In die ruim twee weken hebben zij nu al drie verschillende testeisen gehandhaafd, dus klopt niks meer van.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De statistieken slaan wel ergens op. Je kunt hier wel de trend-lijn uithalen. De cijfers die gepubliceerd worden staan echter los van de werkelijkheid, maar die zijn niet zo belangrijk.
Nee voor praktijk gebruik is tot bepaald stadia voldoendequote:Op zondag 15 maart 2020 03:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Zijn die er voldoende? En is dat vergelijkbaar met een IC beademing?
"In short, this difference in case fatality rates is likely a statistical artifact due to the way that “genomes are sampled extremely heterogeneously in time and space. Rapidly growing local outbreaks get sampled intensively and result in overrepresentation of some variants."quote:Op zondag 15 maart 2020 03:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok thanks. Ergens in dit topic is hier namelijk een uitgebreide analyse van gedaan. Inclusief waar deze strains heen zijn gegaan. Die analyse toonde aan dat de L en S strain in China zijn ontstaan, maar vooral de L-strain naar Europa en Amerika zijn gegaan. Niet waar dus?
Ja maar ze zien natuurlijk wel welk percentage van de getest patiënten positief of negatief test. Als dat oploopt is er iets aan de hand.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat je de cijfers van het RIVM niet meer kan gebruiken. In die ruim twee weken hebben zij nu al drie verschillende testeisen gehandhaafd, dus klopt niks meer van.
Sinds donderdag testen ze nog alleen maar bij risicogroepen en zware luchtwegklachten, dus eigenlijk moet je nu vanaf donderdag kijken en de cijfers daarvoor laten varen.
Maar wat daar beschreven wordt levert simpelweg een constant debiet zuurstof, met cylinders ("flessen") zuurstof kan je net hetzelfde doen. Misschien meer werk en transport, maar verder..quote:Op zondag 15 maart 2020 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gaat dan niet op de apparatuur die ze op IC gebruiken maar vooral voor een thuisbehandeling.
https://www.hulpmiddelenw(...)ingsapparatuur-thuis
Zij hebben er natuurlijk altijd wat aan. Ik bedoel meer dat wij er niks meer aan hebben.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar ze zien natuurlijk wel welk percentage van de getest patiënten positief of negatief test. Als dat oploopt is er iets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |