Ik vind dit topic wel vermakelijk door enerzijds de complete gekkies en anderzijds staat er soms nog best wat relevante informatie tussen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van sociale media. Mensen krijgen een platform en een stem om hun rotzooi met ons te delen. Genoeg idioten die het met je eens gaan zijn, waardoor je teveel in jezelf gaat geloven en dan wordt het gevaarlijk.
Ik kijk lekker iedere dag nieuwsuur en blijf op de hoogte via de nos blog. Voor de rest kan het me niet schelen wat [insertFOK!ker] hier schrijft.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:42:41Heb een angstig voorgevoel dat NYC de fitnesscentra en gyms gaat vertellen om de deuren te sluiten. That would be horrible. reageer retweet
Owja, dat kan het ook nog zijn idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze komen persoonlijk hierheen met gevaar voor eigen leven om ons te komen helpen in de zorg bijvoorbeeld.
Ik begrijp er ook niks van. Restaurants met terrassen zaten vandaag ook vol. Niemand is de boel aan het controleren of het er wel echt 100 zijn. Niemand geeft een neuk om de overheid. Maja de stijging gaat niet zo snel meer! Klopt als je alleen de kritische gevallen test.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Scholen open.
Vele landen zijn in lock down maar hier willen ze de scholen open houden.
Gaan morgen echt wel dicht hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:42 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Scholen open.
Vele landen zijn in lock down maar hier willen ze de scholen open houden.
Meer gekkies though die paniek lopen te zaaien helaas:(quote:Op zondag 15 maart 2020 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel vermakelijk door enerzijds de complete gekkies en anderzijds staat er soms nog best wat relevante informatie tussen.
Oh god, bestaat die gast ook nog. Helaas werkt mijn muteknop niet door op fok.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:42:41Heb een angstig voorgevoel dat NYC de fitnesscentra en gyms gaat vertellen om de deuren te sluiten. That would be horrible. reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Cafés en discotheken blijkbaar ook gewoon open. Al zijn mm twee stamkroegen dichtquote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van. Restaurants met terrassen zaten vandaag ook vol. Niemand is de boel aan het controleren of het er wel echt 100 zijn. Niemand geeft een neuk om de overheid. Maja de stijging gaat niet zo snel meer! Klopt als je alleen de kritische gevallen test.
Nederland gaat het over een week voelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van. Restaurants met terrassen zaten vandaag ook vol. Niemand is de boel aan het controleren of het er wel echt 100 zijn. Niemand geeft een neuk om de overheid. Maja de stijging gaat niet zo snel meer! Klopt als je alleen de kritische gevallen test.
Ik lees dit topic met het verstand op 0. Als er iets overeenkomt met een reliable source op Twitter, begin ik het dan pas serieus te nemen. Eind november loop ik godbetert tien jaar rond op dit forum.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel vermakelijk door enerzijds de complete gekkies en anderzijds staat er soms nog best wat relevante informatie tussen.
Er is ook wel reden tot serieuze maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Meer gekkies though die paniek lopen te zaaien helaas:(
Dat mensen ook hun eigen verantwoording niet nemen en daar 'gewoon' heen blijven gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Cafés en discotheken blijkbaar ook gewoon open. Al zijn mm twee stamkroegen dicht
Toch lijken die "gekkies" wel steeds meer gelijk te gaan krijgen. Het 'down-play' gehalte is hier ook behoorlijk gedaald.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je pas 16 bentquote:Op zondag 15 maart 2020 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dit topic met het verstand op 0. Als er iets overeenkomt met een reliable source op Twitter, begin ik het dan pas serieus te nemen. Eind november loop ik godbetert tien jaar rond op dit forum.
Als dat zo is zou het virus wel bijzonder snel alle kanten op muteren, lijkt me bijzonder.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is de beste verklaring voor aantal doden in Italië ipv een NOS journalist die tweet over kinderen die vaak bij ouders op bezoek gaan.
Het gaat wel echt de verkeerde kant op ja, mensen hebben volledig schijt en gaan gewoon hun gangetje over het algemeen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nederland gaat het over een week voelen.![]()
Mark my words.
Over een week word ik 22, lieverd.quote:
Nou ik moet je eerlijk zeggen, ik ben niet in paniek. Maar het is wel een soort van golf die eraan komt, op ons af. En ik maak me wel zorgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:45 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Meer gekkies though die paniek lopen te zaaien helaas:(
Ja als je maar hard genoeg schreeuwt krijg je vanzelf wel een keer ergens gelijk in.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Toch lijken die "gekkies" wel steeds meer gelijk te gaan krijgen. Het 'down-play' gehalte is hier ook behoorlijk gedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |