Ze zijn waarschijnlijk wel het eerste land dat het vaccin weet te jatten.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef Doublepain het volgende:
@:pumpalov
Mag ik naar jullie als vluchteling?
Gaat lekker zo.twitter:geenstijl twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:11:20Update: Ministers Van Veldhoven (D66) en Van Nieuwenhuizen (vvd) in zelfquarantaine.
PVV, FvD en Vleermuispartij: 'SCHOLEN DICHT' https://t.co/fmqnkMaatk reageer retweet
Ach, wordt het wanbeleid van Feyenoord tenminste niet beloond hahaha.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Begint eindelijk in vorm te komen
Alles afgelast
Is wel een heel andere leeftijdsklasse dan die je normaal in het nieuws hoort die gevaar loopt.quote:
Als dit ongeveer 5 jaar duurt misschien wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, valt prima te vergelijken inderdaad.
Dat niet besmettelijk was op straat toch, als je als voetganger een persoon zou passeren die besmet was...quote:Op zondag 15 maart 2020 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tweets van RIVM over kans nihil en niet zo besmettelijk staan nog steeds gewoon op hun timeline.
Dat is gewoon echt zo kut.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yep. Vooral geen F1 raakt me persoonlijk wel. ( beetje humor moet kunnen)
Nouja, zijn al 15 mensen opgepakt omdat ze ondanks quarantaineplicht naar buiten zijn gegaan.quote:
Geen school meer in Limburgquote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/c(...)twee-weken-de-deuren
Das sowieso een paupertent. Iedereen naar Sjors&Sjimmiequote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt zo kut.
Is iedereen eindelijk thuis, is er geen fuck op tv...
Dat hadden ze 20 jaar terug al moeten doen.quote:
30+ er gespot.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Das sowieso een paupertent. Iedereen naar Sjors&Sjimmie![]()
Maat van me heeft 70 liter bier thuis staan inmiddelsquote:Op zondag 15 maart 2020 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag dat die massaal bier inslaan, godenland
'het lijkt niet heel besmettelijk te zijn van mens op mens' en 'de kans dat het virus in ons land komt is vrijwel nihil'.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat niet besmettelijk was op straat toch, als je als voetganger een persoon zou passeren die besmet was...
Continu haalt men hier context weg. Worden zinnen volledig uit zij verband gerukt. Super vermoeiend.
One for the record.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.
Drie Gezusters is een prima kroegquote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hadden ze 20 jaar terug al moeten doen.
De populaire kroegen Toon, tempelier, Samson, sjors en sjimmie, drie gezusters etc zijn allemaal gewoon open.
Got me...quote:
Genotquote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maat van me heeft 70 liter bier thuis staan inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |