Hopelijk hoef je niet een week te wachten na release zoals ik met re2 moest doen toen ik die daar besteld hadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Bij wehkampf 7.50 korting met de code 'feest'
Net re3 gekocht voor 43eur ofzo
ach anders loop ik wel even langs de mediamarktquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet een week te wachten na release zoals ik met re2 moest doen toen ik die daar besteld had
Maar daar is die geen 43quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach anders loop ik wel even langs de mediamarkt
Denk dat ie helemaal niet open isquote:
Bevalt het een beetje ouwe Samurai?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef Jimbo het volgende:
Maar sowieso zat te spelen met nioh natuurlijk
wow als dat weer zo gebeuren, dan zou ik het niet doen. Weekje later is het 10 april en dan krijgt FF7 remake wel nr1 prioriteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet een week te wachten na release zoals ik met re2 moest doen toen ik die daar besteld had
mja sowieso... maar ik had dan ook 300-400u in nioh 1 zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje ouwe Samurai?
YouTuber Fighting Cowboy maakt ook altijd wel handige filmpjes qua games.quote:
Ben ik al een tijdje aan het volgen. Hij heeft een hele goede stem. Is kalm. En speelt de games die ik ook leuk vind. Ik heb zelfs Bloodstained gekocht toen ik hem dat zag spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
YouTube Fighting Cowboy maakt ook altijd wel handige filmpjes qua games.
Die is momenteel ook op Nioh 2 gericht.
GENOTquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef DKUp het volgende:
ON TOURtwitter:hermenhulst twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:49:33Don't miss the deep dive into PS5 with secret agent Cerny tomorrow 9am PST!! https://t.co/Sd0gCIi6GV reageer retweet
Jatog broer. Heb drie blikkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:01 schreef Jimbo het volgende:
@:rickokun heb je toevallig genoeg nutrilon in huis? (zie het woord net hierboven)
ik heb nog een verpakking voor je anders voor die 0-9m ofzo
Dat is eigenlijk nergens voor nodig tijdens de eerste run. Die tijd steek je beter in het halen van de volgend ng+, daar verdien je dan sowieso meer amrita.quote:
Komt dat niet omdat mensen al die tijd Nioh hebben gespeeld? In het begin was dat toch net iets anders dan Dark Souls en daar moest men aan wennen. Nu weet iedereen hoe het werkt en is een sequel gemakkelijker te spelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:23 schreef StateOfMind het volgende:
Nioh 2 schijnt toch makkelijker/minder moeilijk te zijn dan deel 1?
Tenminste, dat lees ik her en der. Ik heb deel 2 (nog) niet, dus ik kan daar geen oordeel over vellen.
Dan zou ik als ik jou was Sekiro links laten liggenquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:38 schreef dud0r het volgende:
Ik kom niet eens voorbij de eerste baas in nioh 1. Ik ga me niet aan deel 2 wagen
Daar was ik ook niet van plan mee te beginnen. Ik ben niet goed genoeg om dat soort games.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was Sekiro links laten liggen
Vandaag komt ie binnen! GENOTquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:41 schreef RickoKun het volgende:
https://www.metacritic.com/game/xbox-one/doom-eternal
Lekkkaarrr
Aightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |