ON TOURtwitter:hermenhulst twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:49:33Don't miss the deep dive into PS5 with secret agent Cerny tomorrow 9am PST!! https://t.co/Sd0gCIi6GV reageer retweet
Mjah, ik probeer een beetje DAMAGE CONTROL te doen maar dat lukt niet zo hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:19 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Resident Evil 3 Remake, Final Fantasy VII Remake, The Last Of Us Part II en Ghost of Tsushima veel interessanter maar ja
Ik had de mail ook gekregen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
Gamamania
Vanwege de sluiting van onze fysieke shops vanaf donderdag 19 maart, hebben wij beslist om de verkoop van zowel Animal Crossing: New Horizons als DOOM Eternal vanaf morgen, woensdag 18 maart, van start te laten gaan.
Alle klanten die een pre-order op Animal Crossing: New Horizons en/of DOOM Eternal in de winkel hebben geplaatst ontvangen een sms-bericht met daarin informatie over hoe laat je je game(s) in je Game Mania-winkel kan komen ophalen. Dit geldt ook voor de Animal Crossing Nintendo Switch-console.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als je die real life platinum trophy wilt winnen.
https://www.playstation.c(...)-player-celebration/
Antwoord isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vraag was anders, antwoord was 76SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Nice. Zal eens kijken hoe of wat, snap van sommige mechanics dingen nog niets, maar dat komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef wdn het volgende:
@:jimbo bij max proficiency kun je cores mergen met je wapen
en die jasper krijg ik niet werkend. Tenminste gisteren 3 uur gespeeld en niks gekregen aan rewards
Nicequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo boys, sta in de top 30 op de leaderboard met Neverwinter Nights.
Kijken of ik morgen 25 kan halen.
Sick, bij Animal Crossing staat er levertijd 3 weken ;’)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Bij wehkampf 7.50 korting met de code 'feest'
Net re3 gekocht voor 43eur ofzo
Code werkt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Bij wehkampf 7.50 korting met de code 'feest'
Net re3 gekocht voor 43eur ofzo
Zal wel via een 3e, uitverkochte partij zijn ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sick, bij Animal Crossing staat er levertijd 3 weken ;’)
'FEEST' anders? Hier werkte ie wel. Wel pas vanaf 40 eur trouwensquote:
Nope. Ik zag wel een vinkje bij FEESTJE, maar het bedrag was hetzelfde zonder dat ik de korting zag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
'FEEST' anders? Hier werkte ie wel. Wel pas vanaf 40 eur trouwenseze kortingscode is geldig t/m vrijdag 20-03-2020 bij een bestelling van 40.- of meer. De kortingscode is eenmalig te verzilveren voor alle artikelen op Wehkamp.nl met uitzondering van cadeaukaarten, boeken, Z8 en Nutrilon. Je kunt de kortingscode niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Bestel je meer dan 1 artikel, dan wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. Veel shopplezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |