Mwah, het feit dat je ook online kan met bijv een dark souls character van lvl 999 met alles maxed out en wapens die shit kunnen die je normaal niet kan noem ik behoorlijk cheaten / valsspelenquote:
Het is zeker vals spelen, maar als we het hebben over ' cheats ' dan denk ik aan dingen die iedereen kan gebruiken, geen save files editten.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah, het feit dat je ook online kan met bijv een dark souls character van lvl 999 met alles maxed out en wapens die shit kunnen die je normaal niet kan noem ik behoorlijk cheaten / valsspelen
Want unlimited money, max level, max power, max de hond, etc door wat getalletjes in te typen in een savefile-editor is niet cheaten?quote:
Ik zeg niet dat het niet vals spelen is, ik noem het geen cheats. Bij cheats denk ik aan druk L2, vierkantje, blokje, r2 blabla op het hoofdmenu en je speelt een cheat vrij.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want unlimited money, max level, max power, max de hond, etc door wat getalletjes in te typen is niet cheaten?
Er zijn prachtige editors voor, die het je heel makkelijk maken. Ooit heette die trainers en stonden ze op twilight, crazybytes en legacyquote:Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is zeker vals spelen, maar als we het hebben over ' cheats ' dan denk ik aan dingen die iedereen kan gebruiken, geen save files editten.
Resident Evil 3 Raccoon City demo launches this week on PS4 plus Capcom announces Resident Evil Resistance open beta test, coming 27th March.twitter:PlayStationEU twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:11:38Get a taste for Resident Evil 3 with the free demo, coming to PS4 on Thursday: https://t.co/RzLTT6j3ek https://t.co/rpQj6Uqo7r reageer retweet
Geef het beestje ook een naam, uiteindelijk is het doel hetzelfde: vals spelen. In singleplayer-games: lekker boeien. Als iemand dat leuk vindt, vooral doen. In multiplayer of in rankings, meh.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet vals spelen is, ik noem het geen cheats. Bij cheats denk ik aan druk L2, vierkantje, blokje, r2 blabla op het hoofdmenu en je speelt een cheat vrij.
Bij save files editten, tja dat noem ik geen cheats.
Eenschquote:
IK WIL DITquote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 3 Raccoon City demo launches this week on PS4 plus Capcom announces Resident Evil Resistance open beta test, coming 27th March.twitter:PlayStationEU twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:11:38Get a taste for Resident Evil 3 with the free demo, coming to PS4 on Thursday: https://t.co/RzLTT6j3ek https://t.co/rpQj6Uqo7r reageer retweet
waarom.jezelf spoilen? Ik heb er bijna niks van gekeken want re2 was zo tering jantje goed dat ik re3 sowieso ga kopen maar dan wil ik er ook door verrast wordenquote:
Mwah de verassing is er toch wel af gezien ik deel 3 kan dromenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
waarom.jezelf spoilen? Ik heb er bijna niks van gekeken want re2 was zo tering jantje goed dat ik re3 sowieso ga kopen maar dan wil ik er ook door verrast worden
Hakoom is mijn spirit animalquote:
Tja, als het zo moetquote:
Walgelijkquote:
Vind het sowieso wel een trieste guy.quote:
Weet niet of hij als #1 er nog iets aan verdient of gratis games krijgt? Zijn youtube-vids zijn vrij amateuristisch iig.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel een trieste guy.
Zo veel tijd en geld spenderen aan kut games spelen voor trophies.
Doen jullie al goede corona-daden? Mijn zwakke oude buurvrouw groet mij nooit terug dus die bekijkt het maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:13 schreef DKUp het volgende:
Groepsimuniteit GENOT, dat gaat de PS5 redden
Die van mij wil geen boodschappen voor me halenquote:Op maandag 16 maart 2020 19:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Doen jullie al goede corona-daden? Mijn zwakke oude buurvrouw groet mij nooit terug dus die bekijkt het maar.
Die kan je een random item uit je inventory geven en dan krijg je iets terug. Weet niet of er een systeem achter zit of dat het willekeurig is.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:01 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand wat je in nioh2 moet doen met die kleine demoontjes die om 'IETS' vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |