Niks gek. Het is zaterdagavond 22:00 uur.quote:
Op 2 deelstaten na doen ze dat al.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef THEFXR het volgende:
hoeveel uur voordat Duitsland de scholen sluit?
Het kan snel gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tot en met woensdag was het hier nog "het is maar een griepje".
Nu "regering is gestoord, scholen moeten dicht!"
Het kan hard gaan
@:Kyran
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel eentje van 43, dus al behoorlijk op leeftijd.
Dus ik schat mijn kansen 50-50. Ik overleef het of ik ga dood.
dood gaan we allemaal ... alleen de vraag is hoe en wanneer .. maak je geen zorgen als het gebeurd is merk je er toch niets meer vanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Of Groenland.. -zucht-quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of Madagaskar de haven heeft afgesloten.
Jij bent vast goed in statistiek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
volgens een idioot van het ggd zijn wij hygenischerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ok, dus alle EU landen hebben de scholen gesloten behalve wij
ok, opnieuw, in hoeveel uur beslist DUI dat de scholen dicht gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks gek. Het is zaterdagavond 22:00 uur.
Zo kan je niet rekenen. De getesten zijn vaak mensen met klachten of personeel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:58 schreef vosss het volgende:
Even reagerend op dat bericht van hoeveel patienten in Nederland op de IC. Dat zouden er zo een 50 zijn.
Met 959 bevestigde gevallen gaat het dan om ruim 5% wat op de IC belandt.
Nou ik weet niet, maar verzuipen in een combinatie van je eigen longvocht en pus lijkt me niet dat je daar niks van mee krijgt zegmaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:57 schreef RAVW het volgende:
maak je geen zorgen als het gebeurd is merk je er toch niets meer van
Dat lijkt me contradictorisch, hoe kan je nu spreken over "de stand van deze ochtend", als het "zo'n 40 a 50" is...quote:Momenteel liggen er volgens de voorzitter van de IC-artsen in Nederland ‘zo'n veertig à vijftig mensen op de intensive cares, dat is de stand van deze ochtend’.
Heb jij toevallig ook getallen gezien van eerder in de week? Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe snel het gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:58 schreef vosss het volgende:
Even reagerend op dat bericht van hoeveel patienten in Nederland op de IC. Dat zouden er zo een 50 zijn.
Met 959 bevestigde gevallen gaat het dan om ruim 5% wat op de IC belandt.
Dat zei ik toch: ze zijn al dicht. Dat is gisteren al geregeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:58 schreef THEFXR het volgende:
ok, opnieuw, in hoeveel uur beslist DUI dat de scholen dicht gaan?
Nee want die info maakt het RIVM niet bekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook getallen gezien van eerder in de week? Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe snel het gaat.
Helaas zijn er nog steeds een heleboel mensen die t niet serieus nemen, zie de fotos en filmpjes van de volle terrassen. ik denk dat dat nog maximaal een week duurt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het kan snel gaan.
Ik kan het de burgers ook echt niet meer kwalijk nemen. Ja, er zitten wat mafkezen bij die gewoon niet luisteren omdat ze niet willen luisteren. Echter wordt het volk ook gewoon NIET goed ingelicht.
Geen openheid en geen eerlijkheid. Als je nou gewoon als Boris Johnson gewoon in één ruk alles vertelt dan kan je daarna ook gepaste maatregelen nemen. Je volk weet dan wat er aan de hand is en zal als het goed is gehoorzamen.
Nederland was gewoon absoluut niet voorbereid en het is duidelijk dat er echt geen enkele plan klaar lag. Helaas lijken wij ook niet heel goed te zijn in afkijken van andere landen.
ja, die Duitsers zijn snel. ik ben voor martial law, millitaren door de straten, avondklok en SOSquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zei ik toch: ze zijn al dicht. Dat is gisteren al geregeld.
Dan wel gratis, want als we allemaal niet werken is ieders geld zo op 50 voor een hele zegmaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, die Duitsers zijn snel. ik ben voor martial law, millitaren door de straten, avondklok en SOS
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:01 schreef Revanches het volgende:
Die jongen van 16 op de IC had geen obesitas toch?
Om iets van een indicatie te geven. Cijfers van Brabant waar het nu iets is afgenomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook getallen gezien van eerder in de week? Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe snel het gaat.
SOS= shot on sightquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan wel gratis, want als we allemaal niet werken is ieders geld zo op 50 voor een hele zegmaar.
Leek er niet op neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:01 schreef Revanches het volgende:
Die jongen van 16 op de IC had geen obesitas toch?
Eens, als dit maanden gaat duren kom ik niet ver met mn 3 ponypacksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan wel gratis, want als we allemaal niet werken is ieders geld zo op 50 voor een hele zegmaar.
Bij iedere dode communiceert het RIVM dat die persoon oud was en een onderliggende ziekte had. Ik heb ze echter nog geen enkele keer informatie zien geven over dat ook relatief jonge mensen op IC terecht komen. Dit is precies wat ik bedoel met het volk niet informeren ....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef Newone82 het volgende:
Bizar dit.
Helft van de IC patiënten onder de 50 jaar:
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-vijftig~a058aad2/
Bij ons:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef kilon het volgende:
Italië dicht
Denemarken dicht
Frankrijk dicht
Spanje dicht
Meerdere landen met vrijwel alle grenzen en vliegverkeer dicht.
Gaat lekker zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |