En dan waait het in de US vast zo over.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Nou dat wordt een bloedbad onder de gamende jeugd
Die komen toch niet buiten/in aanraking met het virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Gaan ze tot zo laat naar school daar?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef THEFXR het volgende:
hoeveel uur voordat Duitsland de scholen sluit?
Gelukkig ben ik een ectoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Die zijn al dicht. Bron: zoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef THEFXR het volgende:
netjesquote:Based on updated direction from French authorities, the Disneyland and Walt Disney Studios Parks are closed until the end of March.
The validity of your Annual Pass will be extended by the number of days the parks are closed. This extension will be done automatically in our systems. The date printed on your Annual Pass Card will not be modified but the period of validity will effectively be extended.
Wel eentje van 43, dus al behoorlijk op leeftijd.quote:
Op die veel gedeelde foto zag je ook wel veel viesdikke mensen op hun buik liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow dit is wel een harde.
Obesitas is de grote factor bij jongeren.
[..]
Wrijf het er maar inquote:
Als Duitsland de scholen sluit zullen wij ook volgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef THEFXR het volgende:
Niks gek. Het is zaterdagavond 22:00 uur.quote:
Op 2 deelstaten na doen ze dat al.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef THEFXR het volgende:
Het kan snel gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tot en met woensdag was het hier nog "het is maar een griepje".
Nu "regering is gestoord, scholen moeten dicht!"
Het kan hard gaan
@:Kyran
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel eentje van 43, dus al behoorlijk op leeftijd.
Dus ik schat mijn kansen 50-50. Ik overleef het of ik ga dood.
dood gaan we allemaal ... alleen de vraag is hoe en wanneer .. maak je geen zorgen als het gebeurd is merk je er toch niets meer vanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Of Groenland.. -zucht-quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of Madagaskar de haven heeft afgesloten.
Jij bent vast goed in statistiek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
volgens een idioot van het ggd zijn wij hygenischerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ok, dus alle EU landen hebben de scholen gesloten behalve wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |