Elke succesvolle prestatie van Lowe zal een nederlaag zijn voor @Mani89 .quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
We wachten op het aanbreken van het tv-tijdperk Lowe.
Op Gurney en Wade (en Smiss als hij in een fatalistische bui is) na sowieso een erg sympathiek veld bij de laatste 16/8.quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 17:24:46Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Hongkonger Kai Fan Leung onnodig met 6-5 van Suljovic heeft verloren bij de laatste 16 van PC12. Ik had Kai Fan Leung vandaag graag zijn eerste PC zien winnen maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren #rtl7darts reageer retweet
Ah weer een nieuwe willekeurige favoriet van Yannick. Wel precies een darter uit Hong Kong, zou vervelend zijn als ie problemen krijgt met zijn visum ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:31 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 17:24:46Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Hongkonger Kai Fan Leung onnodig met 6-5 van Suljovic heeft verloren bij de laatste 16 van PC12. Ik had Kai Fan Leung vandaag graag zijn eerste PC zien winnen maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren #rtl7darts reageer retweet
Of opgepakt wordt bij terugkomstquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe willekeurige favoriet van Yannick. Wel precies een darter uit Hong Kong, zou vervelend zijn als ie problemen krijgt met zijn visum ofzo.
Hoezo zie je Gurney nog steeds niet als een sympathieke darter? Heeft zich in gedrag de laatste jaren echt enorm verbeterd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op Gurney en Wade (en Smiss als hij in een fatalistische bui is) na sowieso een erg sympathiek veld bij de laatste 16/8.
Hij staat nog steeds aan het bord alsof hij hij zojuist te horen heeft gekregen dat z'n cavia overleden is. Dat moet hij lekker zelf weten als dat het beste werkt voor hem, maar ik kijk er niet graag naar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo zie je Gurney nog steeds niet als een sympathieke darter? Heeft zich in gedrag de laatste jaren echt enorm verbeterd.
Ah oke, nee snap ik op zich welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds aan het bord alsof hij hij zojuist te horen heeft gekregen dat z'n cavia overleden is. Dat moet hij lekker zelf weten als dat het beste werkt voor hem, maar ik kijk er niet graag naar.
twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 18:30:11🚨NINE-DARTER! 🚨
ROB CROSS STRIKES PERFECTION AT THE SUMMER SERIES!!
Darts well and truly, is back. https://t.co/JGaxlBCVlZ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik heb even gekeken, ben het met je eens. Ondanks dat het toernooi zonder publiek is verwacht ik door het lange format in de eerste ronde veel seeds in de tweede ronde. Doordat Bunting en Dobey niet meedoen zijn eigenlijk alleen de Zwaan, Clayton en vdBergh (op TV-toernooien) op het zelfde niveau als de top 16 van de OoM.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
De Zwaan en Van den Bergh zijn hoe je het wendt of keert wel de grootste uitdagers uit de Pro Tour-lijst als je op hun TV-niveau afgaat.
Dolan en Brown, ja. Pipe niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, ben het met je eens. Ondanks dat het toernooi zonder publiek is verwacht ik door het lange format in de eerste ronde veel seeds in de tweede ronde. Doordat Bunting en Dobey niet meedoen zijn eigenlijk alleen de Zwaan, Clayton en vdBergh (op TV-toernooien) op het zelfde niveau als de top 16 van de OoM.
Maar misschien vertalen de Sousa en Clemens eindelijk hun niveau naar goede TV-prestaties, of gooit een Cullen of Evans met wat meer zelfvertrouwen.
O en je hebt nog Pipe, Dolan en Brown, die zijn niet per se heel goed maar wel van die spelers waar een labiele Smith of Wade zich in kan verslikken
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 19:19:47Erg jammer dat de erg irritante vuile klootzak Wade met 8-2 van Cross heeft gewonnen in de finale van PC12. Ik hoop dat Wade deze maand nog zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten. De dartswereld is veel mooier zonder de vuile klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Dit soort teksten zou hij nooit meer bezigen. Corona heeft álles veranderd.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:33 schreef Zipportal het volgende:
@:Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 19:19:47Erg jammer dat de erg irritante vuile klootzak Wade met 8-2 van Cross heeft gewonnen in de finale van PC12. Ik hoop dat Wade deze maand nog zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten. De dartswereld is veel mooier zonder de vuile klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Genotquote:Op zondag 12 juli 2020 10:33 schreef Zipportal het volgende:
@:Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 19:19:47Erg jammer dat de erg irritante vuile klootzak Wade met 8-2 van Cross heeft gewonnen in de finale van PC12. Ik hoop dat Wade deze maand nog zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten. De dartswereld is veel mooier zonder de vuile klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Ja, de tekst dat iemand uit het publiek een tackle moet doen om een darter te blesseren kan hij niet meer zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2020 11:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit soort teksten zou hij nooit meer bezigen. Corona heeft álles veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |