Heb ik 12 maanden per jaar last van.quote:
Dat niet standaard ruim in huis hebben / cq een mancave inclusief tapquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week dan eindelijk een run op belangrijke zaken
Bier
Zelf gemaakt op basis van de dagelijkse RIVM data.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:58 schreef osodevo het volgende:
[..]
Waar heb je die live kaart gevonden?
Mensen zijn domme wezens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:58 schreef glashalfvol het volgende:
Vanmorgen al fucking veel Belgen in Goes. Gewoon druk in de winkelstraten en horeca. Wat een boel domme lui zeg!
Ik denk dat jullie, dit tafereel aan jezelf te danken hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:58 schreef Tengano het volgende:
Nu kun je dus duidelijk zien waar die grapjes vandaan komen dat die belgen dom zijn.
Dan kan de maximumsnelheid gerust op 130 km/uur blijven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:50 schreef F1gamer het volgende:
Zit me net te bedenken dat massale thuiswerken, straks goed is voor de aanpak van het stikstofprobleem (want er wordt minder gereden)
Zijn we er toch ingetuind.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:58 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat toch vele miljarden per week kosten ? En dan heeft Nederland nog wel een flinke buffer, de zuidelijke landen gaan waarschijnlijk de Europese kas helemaal leeg trekken (kunnen ook niet anders). Het potje Nederlands pensioenen zal ook wel aangebroken worden denk ik.
Ik heb dat inderdaad nooit in huis omdat ik er moeite mee heb om een paar biertjes te drinken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat niet standaard ruim in huis hebben / cq een mancave inclusief tap
geen temperatuur pistolen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:59 schreef zipcon het volgende:
Op de NOS is er een reportage gedraaid op Schiphol:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er nog lang "lekker op reis" kan worden gegaan, de grenzen gaan in sneltempo dicht. Straks zit je vast op bestemming. Twee dames een paar seconden ervoor besloten maar niet naar Marokko te gaan:
[ afbeelding ]
@vencodarkquote:
Die eerste weet dat de terugvlucht geannuleerd is maar gaat gewoon alsnog lol. Nouja misschien kunnen ze daar een tijd bij familie blijven oid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:59 schreef zipcon het volgende:
Op de NOS is er een reportage gedraaid op Schiphol:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er nog lang "lekker op reis" kan worden gegaan, de grenzen gaan in sneltempo dicht. Straks zit je vast op bestemming. Twee dames een paar seconden ervoor besloten maar niet naar Marokko te gaan:
[ afbeelding ]
het stikstofprobleem is toch bedacht door het RIVM? nuff said.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:50 schreef F1gamer het volgende:
Zit me net te bedenken dat massale thuiswerken, straks goed is voor de aanpak van het stikstofprobleem (want er wordt minder gereden)
Keihard zijn en voorlopig niet meer binnen laten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die eerste weet dat de terugvlucht geannuleerd is maar gaat gewoon alsnog lol. Nouja misschien kunnen ze daar een tijd bij familie blijven oid.
Die journaliste vroeg ook al naar zijn temperatuur en hij heeft een test gehad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen. Hij loopt al dagen te ijlen.
Hier in de regio ook veel Belgen al dagenlang. Bizar gewoonquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:58 schreef glashalfvol het volgende:
Vanmorgen al fucking veel Belgen in Goes. Gewoon druk in de winkelstraten en horeca. Wat een boel domme lui zeg!
Hij heeft inmiddels een test gehad?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die journaliste vroeg ook al naar zijn temperatuur en hij heeft een test gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |