Eén groot complot van Danny dit allemaal.quote:
Wat ben jij gemeenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mss krijg je wel een goed recept uit Wuhan voor dat beest
Leuk verhaal van Rutte. Maar hij is wel diegene die jarenlang zorg heeft gekort zodat wij nu in de problemen komen en mensen onnodig dood gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel je eens een hardwerkende verpleegster voor die thuis geen toiletpapier meer heeft en 's avonds bij de super komt en een leeg schap aan treft.
Stel je eens een wat ouder iemand voor die thuis geen eten meer heeft en 's avonds bij de super bijna niks meer kan krijgen.
De hond boodschappen laten doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe doen die dat met de hond uitlaten? Mensen met een (grote) tuin kunnen dat nog in de tuin doen, maar mensen zonder tuin dan?
quote:Spanje: ga alleen als het nodig is de deur uit
De Spaanse regering roept inwoners op alleen de deur uit te gaan om boodschappen of medicijnen te halen, naar het ziekenhuis te gaan, naar het werk te gaan of in noodgevallen. Dat melden Spaanse media. Ook gaat het ministerie van Binnenlandse Zaken de controle overnemen over alle politiediensten in het hele land.
Ik weet het. Maar vorige topic had er ook nog 900+quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn alle volgers die nog niet in dit specifieke topic gereageerd hebben
Als je hier in Nederland in quarantaine zit omdat je het hebt kennelijk niet. Dan mag je de hond niet uitlaten. Dat moet dan iemand anders voor je doen. Buren/familie/vrienden. Hoe die dan je hond uit je huis moeten halen weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je gewoon door een lege straat oid wandelt, afstand houden van eventuele andere uitlaters, dan kan dat toch prima.
Precies, zo moeilijk is dat niet. Je knuffelt je voorbijganger normaal gesproken toch ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je gewoon door een lege straat oid wandelt, afstand houden van eventuele andere uitlaters, dan kan dat toch prima.
Omdat er 100 mensen in dat topic reageerdenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar vorige topic had er ook nog 900+
Naar het werk te gaan... dus nog steeds gewoon volle bussen en treinen waarschijnlijk.quote:
Misschien geen hond nemen??quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je hier in Nederland in quarantaine zit omdat je het hebt kennelijk niet. Dan mag je de hond niet uitlaten. Dat moet dan iemand anders voor je doen. Buren/familie/vrienden. Hoe die dan je hond uit je huis moeten halen weet ik ook niet.
Sleutel aan de buitenkant doen, hond in gang, wandelaars hond laten oppikkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je hier in Nederland in quarantaine zit omdat je het hebt kennelijk niet. Dan mag je de hond niet uitlaten. Dat moet dan iemand anders voor je doen. Buren/familie/vrienden. Hoe die dan je hond uit je huis moeten halen weet ik ook niet.
Ik heb 2 rottweilers die houden mijn stash toiletpapier en handzeep in de gaten als ik de deur uit benquote:
Van te voren de voordeur opendoen, hond startklaar en als de uitlaatservice er is; loslaten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Corona kan op metalen objecten lang overleven he. Dus ik weet niet of dat slim is.quote:
Die 2e groep "een wat ouder iemand" zijn vaak de lieden die overdag de tijd hebben om een voorraad in te slaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel je eens een hardwerkende verpleegster voor die thuis geen toiletpapier meer heeft en 's avonds bij de super komt en een leeg schap aan treft.
Stel je eens een wat ouder iemand voor die thuis geen eten meer heeft en 's avonds bij de super bijna niks meer kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |